DualShock Podcast #112


Witajcie w kolejnym, już 112 odcinku DualShock Podcast. Pogoda się poprawia jednak z braku czasu nadal ciężko jest zebrać pełny skład – stąd też i eksperymentalny termin nagrania: piątek. Mimo pewnego wyprzedzenia udało nam się wyłapać garść tematów wartych do omówienia i tak właściwie zasługujemy to głównie Gamescomowi, który systematycznie dostarczał nam interesujących materiałów. Co z tego wyszło? Jakie zmiany do video-podcastu wprowadza Aki? Zapraszamy!

Tabela czasowa przedstawia się następująco:

Residento Eviru 6 – 01:11
Black Mesa: Half-Life 2 – 08:56
Rayman exclusivem na Wii U – 15:49
Oculus Rift i rewolucja 3D? – 21:24
Hitman Absolution i nowa funkcja wyzwań – 31:43
Remember Me – 44:56
Zakończenie – 56:28

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „DualShock Podcast #112

  1. juha pisze:

    oprawa graficzna jest na plus! zmiany są niezłe ale tempo podcastu straszne! I buczy – Bizon i Odin jak czasem mówią to w słuchawkach slysze buczenie. Chlopaki więcej życia – peosze.

  2. Świdru pisze:

    Resident Evil 6 – no coraz lepiej coraz lepiej jest szansa, że owy tytuł przebije najpopularniejszą czwartą część. Pozostaje czekać.
    Black Mesa- o tym słyszałem wieki temu…no, takiego typu mody muszą tworzyć się długo, pozostaje mieć nadzieję, że uda im się dociągnąć do końca. I apropo Morrowinda- jeżeli ktoś jak ja ma uraz do plastikowej grafiki Obliviona, ale i tak chce sobie ulepszyć grafikę w grze- niech poszuka Morrowind Overhaul. DUŻO trzeba w nim grzebać i bardzo łatwo jest zrobić błąd + lepiej mieć angielską wersję językową Morka, ale jak się uda efekt zwala z nóg. http://youtu.be/8N-3zCPVZW0
    Hitman Absolution – czyli jednak gra będzie dobra…good. Nie podoba mi się jednak zmiana misji z zabójczyniami wśród zakonnic- mi by pasowało gdyby takowe autentycznie atakowały znienacka a nie wyskakiwały na środek, ściągały przebranie ukazując swoje o 5 rozmiarów za małe lateksowe ubranie i zaczęły napierdalać ile fabryka dała. Ale poczekam, póki co nakręciliście mnie :D
    Remember me- chyba naprawdę Deus Ex 3 rozpoczął modę na cyberpunka- Syndicate, to, a za niedługo Cyberpunk od CDP Red…okej, lubię Sci-Fi :D . I znów pozostaje mi czekać na więcej informacji. To grzebanie w pamięci brzmi dziwnie, chyba ktoś z CapComu oglądał Bleacha…

  3. Frog pisze:

    Kocham wasze pożegnanie ;D

  4. Non pisze:

    Panowi, to wyśta nie wiedzieli że Rayman to ex? Przecież to było wiadome już od… ho ho!
    Ale było też powiedziane, że Ubi zrobi port na inne platformy, jeśli się gra dobrze sprzeda.

    Bizon, Rayman Origins wyszedł już na 3DS, ale to był podobno okropny port.

    WiiU ma kilka exów, ale Rayman jest najbardziej… obiecujący. Pozostałe, takie nie Nintendowe, to na przykład Project P-100, Scribblenauts Unlimited, Lego City Undercover (LEGO GTA), Rabbids Land (kolejny cios z serce/portfel Cialnego :) ). Oprócz tego, będzie Zelda, będzie nowe SSB (robione przez capcom), będą Mario 2D i 3D pewnie po kilka sztuk, podobno ma być jakieś nowe No More Heroes, no i Pikmin 3. Czyli, standard.
    Swoją drogą, trzynastego septembera (zwanego w cywilizowanych krajach wrześniem) Nintendo ma przedstawić datę premiery Wii U.

    Black Mesa już mi się podoba. Nie grałem w oryginał, więc chętnie zagrałbym w taką unowocześnioną podróbkę.

    Oculus… Bosz, jakie to głupie.
    Że dziennikarzom się podobało, to się nie dziwię. Ale takie pokazy trwają… ile? 15 minut? Sądzę, że jeśli trzeba by było siedzieć w tym godzinę, albo dwa… I gdyby jeszcze były takie temperatury jak w ostatnich dniach? Oczy by się spociły, włącznie z rogówką, tęczówką i żarówką. Żarówką nie.

    Remember Me wygląda ok, ale czekam na jakieś porządne gameplay’e.
    Jeśli już o filmach, no to sam pomysł przypomina… Pamięć absolutną :)

  5. szacool pisze:

    Black Mesa – osobiście bardzo liczę na ludzi stojących za tym przedsięwzięciem, robią to już tyle czasu – już sądziłem nawet, że ten pomysł upadł, na szczęście ostatnio zrobiło się trochę głośniej o tej produkcji. Również liczę na to, że Gabe (a jak wspaniały z niego człowiek to chyba wie każdy) weźmie pod swoje skrzydła tych chłopaków i zrobi się z tego coś bardziej oficjalnego -> może konwersja na konsole? itd… Tym bardziej, że jestem teraz na etapie przypominania sobie starych serii (obecnie zacząłem Splinter Cell’a jedyneczkę na PS3), a takiego pierwszego Half Life’a przyjąłbym z otwartymi łapkami.
    Zresztą dużo osób narzeka na remake’i znanych serii – ja się tam cieszę, że twórcy robią coś, żeby można było się bliżej zapoznać/przypomnieć sobie te perełki, które zna się z dawnych lat (no chyba, że robi się je tak jak Konami – które „wysrało” kolekcje Silent Hill HD). Dla mnie jako gracza który woli pograć na konsoli niż na laptopie (brak PC) to świetna sprawa (oczywiście za rozsądną cenę – kolekcje Splinter Cell 1, 2 ,3 – kupiłem za bodajże 40zł), ale rozumiem, że PeCetowcy będą mieli co do tego odmienne zdanie:)

    A propos trybu Contract’s w nowym Hitman’ie – to chyba szykuje się nowy dział na na Dualshocku – Leaderboard’s :) odin – make it happen!

    Remember ME – widzę tutaj dużo inspiracji innymi grami. Trochę tu Deus Ex’a, Assassin’s Creed’a, Watch Dog’a, Sindicate’a, Heavy Rain’a, kilka filmów też można byłoby tutaj przywołać – nie mówię, że to źle – dobre wzorce trzeba powielać.
    Ciekawi mnie tylko, na ile ten świat będzie otwarty i to w jaki sposób będzie zrealizowany system walki.

    ~Non – mówisz że to już od dawna wiadomo, że Rayman będzie ex’em na WiiU? Mnie też się cały czas wydawało, że jest tworzony na te platformy na które wyszedł Rayman Origins, z tym że wersja na konsolę Nintendo miała być tą „naj”. A uzależnienie tego czy twórcy zrobią wersje na inne platformy od wyników sprzedaży na WiiU – trochę to się nie trzyma kupy. Ale mimo wszystko cieszyłbym się gdyby faktycznie było „po Twojemu” :)
    Zresztą wydawało mi się ze Rayman Origins rozszedł się w przyzwoitych ilościach – choć gdyby był wydany w wersji cyfrowej na pewno trafiłby do większego grona odbiorców, a i zyski ze sprzedaży byłyby lepsze. Ja liczę, że pojawi się na innych platformach, gdyż nie przymierzam się do zakupu trzeciej już konsoli :|

  6. grabczas pisze:

    Co do Morrowinda, kto nie wie co to za gra to zdjęcia w workach pokutnych przesyłać, będzie wystarczająca kara :P

    „Jakiś układ który Ubisoft zawarł z Nintendo” Ninny chce mieć nowe exclusivy to i kasę buli skoro Sony i Microsoft odpuszcza w tym wyścigu ;) To będzie ruch z cyklu Hiszpańskiej Inkwizycji i nagle Ninny będzie miało zalew exclusivów, oni jeszcze wyjdą na tym na dobre IMO.

    Hitman Absolution: WANT NAO! Swoją drogą, już widzę jak odin wrzuca wyzwania które robi mniej niż 30% graczy na świecie xD A co dopiero biją jego rekordy ;) Co do wrzucania takich CGI, dobry pomysł na sprawdzanie czego gracze oczekują bądź nie chcą w grze. Utwierdzili się w przekonaniu że nie ma co robić z tego CoDa czy filmu Tarantino. Ja oczywiście jako spaczony człowiek będę starał się za wszelką cenę urządzać rzeź niewiniątek od tak dla samej idei rzezi, ale oczywiście po przejściu normalnym gry ^^

    Remember Me to jest kolejna gra wydawana przez Capcom nie tworzona przez Japończyków! Dzięki za przypomnienie :D Stylistyczne od razu mi zaśmierdziało nowego Trona O_o Głównie pojazdy i pancerze. Zabawa wspomnieniami to żaden Bleach, Laughing Man! Ni mniej ni więcej ale właśnie to co zrobił człowiek śmiechu ze śmieciarzem ;) Nie widać wysiłku głównej bohaterki? Nie zdziwię się jak to będzie pełne cyberciało niczym Major Kusanagi ^^
    Co chodzi o rozwiązywanie „sprawa”, ktoś powinien mocno przerobić wszystkie Hitmany moim skromnym zdaniem
    Twórcy to nowa Francuska grupa develporskie z tego co pobieżnie znalazłem więc liczę że będą spinać dupska :)
    Wcale nie zdziwię się jak nawiązań do GiTSa znajdziemy jeszcze wiele w następnych trailerach. No chyba że tylko ja to widzę… :(

  7. Biszek pisze:

    NIC SIĘ NIE LICZY, LICZY SIĘ TYLKO BLACK MESA I PÓŁ ŻYCIE CZY, NIC WIECEJ, TO JEST TYLKO TO I TO JEST ZAWSZE TYLKO WAZNE, WIEM ZE SIE ZE MNA ZGADZACIE DLATEGO NIE MOZNA NAWET ZAPRZECZAC, NO. HE.

  8. odin pisze:

    .___.

  9. teekay pisze:

    Remember ME – widzę tutaj dużo inspiracji innymi grami. Trochę tu Deus Ex’a, Assassin’s Creed’a, Watch Dog’a, Sindicate’a, Heavy Rain’a, kilka filmów też można byłoby tutaj przywołać – nie mówię, że to źle – dobre wzorce trzeba powielać.

    O, to to właśnie. Z tym, że na mnie akurat wcale nie robi to żadnego pozytywnego wrażenia, a wręcz przeciwnie. Wg mnie współczesne gry za bardzo chcą się upodobnić do czegoś co już było i jest kultowe (lub przynajmniej bardzo popularne), zamiast wymyślać „od podstaw” coś nowego. Po prostu obecnie w nowych produkcjach jest zbyt dużo klisz z innych popularnych tytułów, co już mnie osobiście męczy, doprowadza do nudy, a wręcz irytuje. Nie chce zostać źle zrozumianym, bardzo fajnie, że w czasie powstawania produkcji rodem z fabryki samochodów, jest miejsce na nowe marki, ale dlaczego te, wydawałoby się, zupełnie nowe tytuły w swoim settingu, mechanice, stylu rozgrywki etc., tak nachalnie powielają rozwiązania z innych, bardziej znanych gier? Naprawdę czasem aż zdaje się, że nie obcujemy z całkiem nową produkcją, a z jakąś kalką tyle, że inaczej pomalowaną. Weźmy na tapetę te Remember me – w różnych opisach i komentarzach pod nimi da się przeczytać skojarzenia z innymi grami. Zresztą trudno się dziwić, bo takie skojarzenia wchodzą nam do głowy mimowolnie. Jednak nikt nie zastanowi się nad tym, że już to gdzieś było, że tak naprawdę, w tę teoretycznie nową grę już dawno zagraliśmy, z tym, że tamta miała troszkę inny wygląd. Gra od Capcomu chociaż broni się tą ciekawą opcją ze zmianą wspomnień swoich oponentów, jednak można byłoby się zapytać cóż z tego, skoro wykorzystywane będzie to zapewne li tylko do eksterminacji naszych przeciwników? Finezyjnej co prawda, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że będzie to prowadzić do tego jednego, określonego celu. Na dodatek w tle będzie kolejna bajeczka zwana fabułą, po której przejściu jedyne co nam pozostanie w głowie to „ojej, ale to było fajne”. Eh…

    odin:
    Teekay używaj tagów html do pochyłego tekstu :) BBCODE jest tylko i wyłącznie do taga spoiler :) Poprawiłem.

  10. teekay pisze:

    Tenks. To po prostu siła przyzwyczajenia. ;p

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>