DualShock Podcast #6

Następny, tym razem zwykły odcinek DualShock Podcast, a w nim Bizon oraz odin rozpracują między innymi Red Dead Redemption i Battlefield: Bad Company 2. Bizon dowie się że mamy 2010 rok, a odin opowie o swoich dawnych growych ambicjach. Zapraszamy do słuchania!

Musicie nam wybaczyć taką sobie jakość podcastu GDYŻ: Bizon jest przeziębiony, blady jest na no-connect (w domyślne blue-connect, ale wyczerpał limit miesięczny), Kruszer układał podcast na szybko, a ja (odin) mam zapalenie ucha, i przez caly podcast myślałem że mi rozerwie głowe (nadal trzyma). Tak czy inaczej – jest. Lepiej późno niż wcale.
PS: wstęp autorstwa Kruszera :D

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „DualShock Podcast #6

  1. SALADYN pisze:

    Znowu za bardzo zeszliście z tematu , omawiacie Bioshock 2 a gadacie o piractwie , no i moim zdaniem tym razem za dużo gier wzięliście na warsztat jednocześnie trzymając się tej lekcyjnej godziny , poza tym nie mam zastrzeżeń.

    Co byście powiedzieli na omówienie Silent Hill w następnym podcaście , czy to całej serii czy tylko ostatnio wydanego Shattered Memories ???

  2. Krusher pisze:

    Świetny wstęp krótki zwięzły i na temat. Lepszy niż te odinowskie długaśne wstępy… :P

  3. odin pisze:

    Dla Ciebie Saladyn to moze nie jest problem, ale dla osob ktore gre kupily, i to jeszcze przed wydaniem patcha, szczegolnie w Polsce – jedno z gorszych doswiadczen. Znam wiecej jak 5 osob ktore musialy czekac na wydanie cracka zeby zagrac normalnie w oryginalny egzemplarz gry. To jest cos co legalnego gracza wtedy bardzo bolalo, dlatego o tym mowilismy.
    Dokladna historia przedstawila sie tak ze numery byly zajete, nie bylo zadnego supportu polskiego (z tego co wiem w ogole go nie ma), tak wiec odnawianie licencji w ogole nie istalo. 3 istalacje i tyle. Pozatym, dochodzilo to ze SECUROM mial kaprysy i raz pozwalal Ci zagrac, innym razem nie. W wiekszosci dlatego ludzie instalowali na nowo gre, zeby przekonac sie ze znowu nie chce sie uruchomic – i w ten sposob wyczerpujac limit.
    Tak wiec jak juz rozumiesz, recenzenci zachodni olewaja problem, bo oni maja to zalatwiane raz, dwa. My nie mamy takiej mozliwosci.

    Co byście powiedzieli na omówienie Silent Hill w następnym podcaście , czy to całej serii czy tylko ostatnio wydanego Shattered Memories ???

    Bardzo fajny pomysl :) Mialem okazje po tym jak Bizon mnie przekonal zagrac w 2 czesc, obejrzec 3 i 4. Najnowsza zimowa odslona mi umknela bo sam nie ma Wii a znajomi tez jakos nie zainwestowali ALE! sam podcast, bardzo dobrym pomyslem on!

  4. phsx pisze:

    SH – jedynie o całej serii chłopy! SH2 to jedna z najlepszych gier ever. Fajny odcinek, interesujące gry, co do bc2 – mogliście zagrać w betę/demo – ja gram i optymalizacja jest równie słaba co w gta4 co mnie boli bo od kilku lat już nie mam ps3 i pc to moja podstawowa platforma. Ponoć pracują nad rozwiązaniem tego problemu.

  5. phsx pisze:

    edit: zapomniałem o najważniejszym – proszę+błagam o nazwę wykonawcy/utworu który leci w tle przy rozmowie o AvP – cudowny jest.

  6. Krusher pisze:

    O ile dobrze pamiętam przy AvP użyłem ost z Mass Effect 1, świetny ost który moim zdaniem pasuje nie tylko do kosmicznych klimatów.

  7. odin pisze:

    Mam klucz beta do bc2 ktory nie dzialal dobrze od samego początku. A kiedy zadziałał, czekałem jakieś 4 minuty na załadowanie się wszystkich serwerów z przeglądarki. Sama gra chodziła bardzo płynnie, ale była cholernie (przynajmniej w multi), mało przyjemna. Dla mnie to sytułacja w której nie warto jest wyrabiac sobie mało pozytywnego zdania nt. gry, ze względu na jej wypuszczoną bete. Ludzie graja już jak automaty, nie ma zwykłej rozgrywki na wyrównanym poziomie bo dużo osób opanowało całą mechanikę gry na takim poziomie że wszelkie próby zwykłego pogrania, kończa się na ragequit. I to sprzęt na którym się bc2 nie zacina:
    C2D 3.2Ghz
    6 GB
    HD4870 1GB
    Wiec jak masz cos podobnego to raczej kwestia sterowników, bo sama optymalizacja jakos sie w oczy mi nie rzuciła. Przynajmniej narazie. Grałem najprościej mówiąc snajperem, bo pisać: grałem reconem troche głupio :) Fajnie że jest jako taka fizyka wystrzelonego pocisku, szkoda tylko że nie dodano więcej czynników wpływających na tor jego lotu niż tylko sama odległość/przyciąganie ziemskie/opadanie pocisku.

  8. Krusher pisze:

    Ja miło wspominam granie w bete Bad Company 2, ale niestety Ps3 teraz w naprawie, wiec nie da rady zagrać a pewnie bym jeszcze długo sobie pograł. Ma dużo niedoróbek, niektóre budynki rozwalają się skryptami, a bronie to jedna wielka IMBA.

  9. phsx pisze:

    Mi beta na amd x2 2,7ghz, 4gb ram i 9800GTX+ OC edit, chodzi jak bicz – wszystko na low but still bicz ^^’

  10. SALADYN pisze:

    Shaterred Memories musi się znaleźć w takim podcaście , ta gra jest uważana przez fanów za odrodzenie serii.
    Mnie najbardziej się w niej podoba (poza OST , masakroza po prostu) wszechobecny chłód który momentalnie wrzuca klimat ala „The Thing” Carpenter’a.
    Liczę na was.

  11. SALADYN pisze:

    A właśnie Crusher , czy mnie tam gdzieś mignęło Mass Atack ???

  12. Krusher pisze:

    W którym momencie dokładnie?

  13. SALADYN pisze:

    Gdzieś przy okazji RDR lub AvP ???

  14. Krusher pisze:

    Nie mignęło ci Mass Attack, tylko kawałki z Cowboy Bebop ost ;)

  15. SALADYN pisze:

    Przysiągłbym że słyszałem Mass Attack :D

  16. odin pisze:

    O_O powiedz ktora sekunda – zagorzaly fan Massive Attack

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>