Ghost Recon: Future Soldier – Single Player/Coop cz. 2


Poprzednim razem widzieliście rozgrywkę Single Player gdzie resztą naszych kompanów sterowała dobra sztuczna inteligencja która nigdy nie pudłuje jeśli zajmie pozycję do strzału i stara się aby nas nie wykryto ale co jeśli zamiast botów poczynaniami Duchów sterują gracze i razem jako czteroosobowy skład muszą sobie jakoś radzić?
Przedstawiam wam tryb Kooperacji.

Sprawdźcie jak z tym zadaniem poradzili sobie ludzie z gamespot grający w jednej z misji, Zambia – państwie mieszczącym się w południowej Afryce.

Grając wspólnie już nie jest tak różowo gdyż trzeba być bardziej ostrożnym, tym bardziej że niektóre misje będą wymagały cichego podejścia, i jeśli zaalarmujemy przeciwników lub zabijemy przypadkowych cywilów – Koniec gry i powrót do ostatniego checkpointu.
Ja tylko czekam na najwyższy poziom Elite (dostępny od razu od początku w menu) gdzie wystarczy jedna zbłąkana kula i automatycznie nasze Duchy gryzą piach…

Na koniec, pozostawiłem dla was nowy fragment, tym razem z zimowej misji.
Enjoy.

Informacje o jaruto

Gracz który uważa iż dzisiejszy poziom trudności normal jest jak easy kilkanaście lat temu. Początkowo, (bo już od źrebaka) miał styczność z grami na NESa, konsoli Commodore u kuzyna a dopiero kilka lat później zaczął grać na PC-tach - miłośnik gier akcji, taktycznych militarnych strzelanek, platformówek, skradanek. Lubi ginąć często i gęsto ale irytacja może przyjść szybko gdy to nie umiejętności zawodzą (jakie by nie były), a okropnie napisane sterowanie które z trudem przechodzi mu przez gardło, zwłaszcza jeśli pojedynczy klawisz, przycisk jest przypisany do wielu akcji jak to się w dzisiejszych czasach robi. Ponadto zacięty fan Batmana jak i Mangi&Anime. Uwielbia aktywnie spędzać czas, trenując zarówno K1 i system walki ulicznej - Israeli Krav Maga. Lubi czytać książki z gatunku political thriller. Obecnie uczy się zaocznie na studium Informatycznym w Białymstoku.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Ghost Recon: Future Soldier – Single Player/Coop cz. 2

  1. szacool pisze:

    Pierwszy filmik, 3:30 – wystarczy trzymać celownik w tym żółtym kwadracie, a celownik automatycznie namierza glowę/serce przeciwnika? Czy to nie jest przesada? Na pewno będzie można to wyłączyć, ale kur** czemu Ci goście grają z włączonym „autoprzechodzeniem” gry?
    Tak jak ostatnio widziałem film z producentem Sniper Elite v2 grającym na średnim poziomie trudności (z możliwością „makrowania” przeciwników i wskaźnikiem, w które miejsce trafi kula).

  2. jaruto pisze:

    Hmm… może akurat ten poziom trudności obsługuje tę funkcję auto-celowania?

  3. szacool pisze:

    Boże jak to wygląda: wszyscy chodzą gęsiego i strzelają z pierwszego lepszego miejsca, nie starając się nawet zając jakiejś lepszej pozycji. Mam nadzieje, że to tylko te lamy tak grają, a poziomy są tak zaprojektowane, żeby móc chodzić dwójkami i pokryć cały teren działania ogniem.

  4. jaruto pisze:

    Mogę uspokoić. Tak, będzie można oflankować przeciwników z różnych pozycji gdyż mapy dają nam dużo swobody.
    Może nie jest to sandbox ale nie jest źle.

  5. odin pisze:

    Jaruto musimy kiedyś znowu pogadać na skype. Druga sprawa, popraw proszę opis z błędów stylistycznych bo nie chce za każdym razem wkradać się jak ninja i wszystkiego przepisywać ;D Sprawa trzecia, jak ogarnę screencast mógłbym „lajwnąć” Sniper Elite V2 bo właśnie po powrocie ze sklepu chciałbym zagrać :)

  6. jaruto pisze:

    Poprawiłem już i chyba teraz jest przyzwoicie : d
    Z chęcią bym pogadał ale mikrofon mam popsuty doszczętnie a na nowy na razie kasy nie mam : ( No chyba, że zadowala cię taka opcja gdzie będę do ciebie tylko pisał na skypie w trakcie live’a?

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>