Metal Gear Solid, Niemy (długi) Let’s Play #1


Witam was w moim pierwszym Let’s Play’u z Metal Gear Solid. Niemy Let’s Play trochę kłóci się z całą ideą tego słuchowiska, jednak dla mnie to najlepsza forma pokazania jednej z najważniejszych gier w moim życiu. Zanim jednak przejdziemy do głównego tematu tego wpisu muszę wam wyjaśnić parę rzeczy.

Moim pomysłem jest ukazanie pierwszego MGS-a w sposób jaki każdy gracz może odbierać tą grę. Z tego powodu zrezygnowałem z nagrywania komentarza (zresztą nie jestem najlepszym komentatorem). Celem tej serii jest przypomnienie starszym graczom jaki był początek serii MGS oraz prezentacja graczom młodszym dlaczego Metal Gear Solid jest uznawany za jeden z najlepszych tytułów w historii gier. Cały Let’s Play postaram się utrzymać w formie No Detect/No Kill. Pierwszy odcinek jest dość długi i nie sądzę by kolejne były krótsze ;) Aby było ciekawiej do gameplay dodałem mały bonus w postaci rozmów z Briefing (Odprawy), które wplotłem miedzy Cutscenki z gry. Tak więc przygotujcie swoje bandany, sprawdzicie zapasy Rations i ruszajcie na odkrycie świata Metal Gear Sold z DualShock Podcast. Let’s Play pochodzi z wersji PC.

Filmik jest w jakości HD wiec nic nie szkodzi by włączyć go w „720p”!

Zapraszam także do komentowania/krytykowania. Chce wiedzieć czy ta forma wam odpowiada czy jednak komentarz jest potrzebny? Czy grać na innym poziomi trudności? itp. itd.

Informacje o Aki Evans

Otaku, uzależniony od gier MMO oraz osu!. Amatorski montażysta oraz początkujący filmowiec. Uwielbia twórcze zajęcia i zawsze szuka nowych możliwość do rozwijania i poszerzania swoich pasji. Wieczny optymista.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Let's Play i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Metal Gear Solid, Niemy (długi) Let’s Play #1

  1. Box pisze:

    Fanka MGS’aaaa mi to się zawsze nie podoba w wersji PC odgłos biegania taki sztuczny już lepiej wygląda w wersji PSX”owej, Dla młodszego pokolenia dlaczego MGS jest uważany za najznakomitszą grę w tamtych czasach i w obecnych 1. kto by pomyślała aby postacie mogły poruszać ustami i robić śmieszna miny w codeku :), 2. Czytanie z karty z psx co się ma zapisane na karcie przez Mantis’a ( AI jak dla mnie to na tamte czasy to był wysoki poziom.) 3. Cutscreenki czasami bardzo wzruszające, można poczuć że gracz to uczestnik całego wydarzenia a nie tylko gracz który ma za zadanie przejść grę bez emocji przytaczam tutaj śmierć Sniper Wolfa ten filmik mnie najbardziej poruszył zapadł w pamięć szczególnie strzał i wyjące wilki po tym momencie. 4. Mantis może czytać nie tylko z karty ale i naszą przeszłość np. czy omijamy pułapki w grze też jesteśmy chojrakiem:) 5. skradanie się w BOX’e :* nowy pomysł który okazał się strzałem w 10 :) szkoda że w innych grach ten pomysł został (zerżnięty) mogli by sobie darować kopiowanie. Można by tak wymieniać ale pierwsza część gry to dla mnie prawdziwy autorytet i trudno jest się rozstać z tą serią. Fascynacja tak jak przy pierwszych grach na Amigę choć nie taka sama.

  2. Aki Evans pisze:

    Box dla mnie wersja PSX jest lepsza bo wiąże się z nią mnóstwo wspomnień :) I chyba tylko temu jest lepsza.

  3. Box pisze:

    no na PC nie można poczuć prawdziwej mocy Mantisa a kupiłam jakieś 5 lata temu wersję PieCową wcześniej miałam demko na PC , wspomnienie z PSX’a też mam 1998 rok zima psx, MGS ja brat i kuzyn i jak tu te duże drzwi otworzyć w hangarze z czołgiem ? grę męczyliśmy 18 godzin za pierwszym razem ale się przeszło. Niezapomniane wspomnienia klimat gry nie do opisania w tedy.

  4. szacool pisze:

    Fajny materiał, zawsze chciałem zapoznać się z historią Sneak’a, ale zawsze miałem problemy sprzętowe, a PSX’a nigdy nie posiadałem. Teraz zamierzam kupić kolekcję HD na X-Box’a, a że brak w niej pierwszej części gry to ten Let’s Play jest jak gwiazdka z nieba :)
    Brak komentarza – jak najbardziej na plus.

  5. Aki Evans pisze:

    szacool bardzo mnie to ciesz i pełen zapału biorę się za nagrywanie kolejnych części :)

  6. jaruto pisze:

    Aki, ty znasz na pamięć te etapy czy grasz na wyczucie?
    Bez komentarza let’s play też ma swój urok ; )
    Nie mogłem się przekonać do MGS3, ale ta część wydaje się ciekawsza.
    Więcej tego proszę.

  7. Aki Evans pisze:

    Jaruto ja tą grę praktycznie znam na pamięć, no może poza ścieżkami na poziome Extream :)

  8. tkay pisze:

    Sorry za niemerytoryczną uwagę, ale pisze się (i mówi) „tę grę”, a nie „tą grę”. :p

  9. Aki Evans pisze:

    tkay zawsze czujny ^.^

  10. Altairus pisze:

    Imho na podstawie tej wersji PC spokojnie mogli by zrobić edycję HD i tak wyglada bardzo przyzwoicie

  11. odin pisze:

    Jaruto ja tą grę praktycznie znam na pamięć, no może poza ścieżkami na poziome Extream :)

    Spoko, spoko – jakby co jestem „nadwornym ekspertem” :D

  12. Abaddon pisze:

    Plan na przyszłość-przejść pierwszą część na telefonie,zgarnąć hd collection na ps3,a potem zostaje czwóreczka do kupienia tylko.

  13. Mroku pisze:

    sory aiemmm sie najvla :d

  14. Mroku pisze:

    eh >.>

  15. Mroku pisze:

    Szkoda, że nie skorzystałeś z fanowskiego spolszczenia, tylko nie wiem czy były tam przetłumaczone briefingi.

  16. Aki Evans pisze:

    Mroku początkowo chciałem ale to tłumaczenie jest zrobione tylko by gracz zrozumiał fabułe, i duża część pobocznych rozmów z Codek-a (które chce pokazać) nie jest przetłumaczona :(

  17. Bila pisze:

    Siema mam pytanie jakim programem nagrywałeś MSG ? Dokładnie jakim programem :)

  18. odin pisze:

    Odpowiem za Akiego – Fraps.

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>