W dzisiejszym DSpodcascie: Porozmawiamy o najnowszych gameplayach z trybu multiplayer Battlefield 3. Wrócimy do tematu Ubisoftu, punktów UPLAY oraz praktyk wydawania DLC w kontraście z działalnością CD Projekt Red. Nie zapomnimy także o starszych tytułach poruszając kwestię reedycji HD gier: GoldenEye z Wii, oraz pierwszego Halo. Rozpętamy krytyczną burzę nad nowym wizerunkiem pani Shepherd z Mass Effect 3, a na koniec zostawimy sobie świetnie zapowiadający się Hard Reset!
Kategorie
Archiwa
- styczeń 2017
- październik 2016
- marzec 2016
- listopad 2015
- październik 2015
- wrzesień 2015
- sierpień 2015
- lipiec 2015
- czerwiec 2015
- kwiecień 2015
- marzec 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
- grudzień 2014
- listopad 2014
- październik 2014
- wrzesień 2014
- sierpień 2014
- lipiec 2014
- czerwiec 2014
- maj 2014
- kwiecień 2014
- marzec 2014
- luty 2014
- styczeń 2014
- grudzień 2013
- listopad 2013
- październik 2013
- wrzesień 2013
- sierpień 2013
- lipiec 2013
- czerwiec 2013
- maj 2013
- kwiecień 2013
- marzec 2013
- luty 2013
- styczeń 2013
- grudzień 2012
- listopad 2012
- październik 2012
- wrzesień 2012
- sierpień 2012
- lipiec 2012
- czerwiec 2012
- maj 2012
- kwiecień 2012
- marzec 2012
- luty 2012
- styczeń 2012
- grudzień 2011
- listopad 2011
- październik 2011
- wrzesień 2011
- sierpień 2011
- lipiec 2011
- czerwiec 2011
- maj 2011
- kwiecień 2011
- marzec 2011
- luty 2011
- styczeń 2011
- grudzień 2010
- listopad 2010
- październik 2010
- wrzesień 2010
- sierpień 2010
- lipiec 2010
- czerwiec 2010
- maj 2010
- kwiecień 2010
- marzec 2010
- luty 2010
- styczeń 2010
- grudzień 2009
Dołącz do nas
- Zaloguj się
- Aby posiadać avatar zarejestruj się na gravatar.com na ten sam adres mailowy którego używasz na stronie.
- Zaloguj się
Subskrybuj
Facebook
Sprawdź kto sponsoruje nagrody!
CHAT
Aby zamknąć, kliknij dwukrotnie *poza* okienkiem chatu.JaraczOkej, nabrałem mocy i wrzuciłem. ;)
BrunoOdin cię pobłogosławił?
JaraczTak. :)
Irokshttp://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_l1kYvhiSGOZpmSeawWaaUISxNAp9Ld0A.gif
ChrisAenSidheChce ktoś kod na 5 euro do Kinguina?
BrunoMożesz mi wysłać na steama: Szymmat Dzięki.
jarutoO. Aż dwa nowe pody? ;o dobrze, że jeszcze dspodcast żyje :)
jarutohttps://www.youtube.com/watch?v=7mEeu1e0R54 - następca Splinter Cell? : )
jarutoZagląda tu jeszcze ktoś? Tak czy inaczej... zakupiłem sobie ostatnio Shadow Tactics: Blades of the Shogun które śledziłem od dawna i szczęśliwie się złożyło że niemieckie studio (składające się z 19 osób) dało radę i wypuścili grę na silniku Unity 5 której nie powstydziliby się nawet ludzie którzy tworzyli Commandosa czy też ci od Desperados: Wanted Dead or Alive. Polecam się przyjrzeć. Do pobrania jest demo na steamie.
Badonhttps://www.youtube.com/watch?v=pSEU51M1Lx8 Pozdrawiam
Nie wiem czy to wina mojej przeglądarki ale nie ma Video :(
Audio też nie działa.
@rakken http://blip.tv/dspodcast/episode-5415599 trzymaj :)
Oh noes… he found our secret :) kryspin013, You should be a detective :)
A tak na powaznie, to zarejestrujcie się chłopaki, wiem że może wam się to przydać…
Wersja audio i video naprawiona. Przepraszam wszystkich. Gdy wrzucałem to o 2 w nocy, zapomniałem wrzucić podcast na serwer ;D
@kryspin013 dzięki ;)
Tak jak to przesłuchałem wszystko, to w Hard Reset mam strasznie wielkie „nadzieje”… omg :) Więc miejmy nadzieje, że wam to nie będzie przeszkadzać :)
Battlefield 3: Gra zaczyna iść zdecydowanie w ZŁYM kierunku. Z jednej strony rozumiem Cialnego bo zdaję sobie sprawę że nie ruszyłby Bf2 ale fakt że nie trzeba uczyć się mapy, można samemu zabić fire team wroga, nawet taka głupia rzecz jak to że przy przeładowaniu masz napisaną max ammo a nie ilość magazynków jak zawsze nie pokoi mnie straszliwie. Lubiłem grać Conquesty gdzie gra obronna i pozycyjna miała znaczenie a już w Bad Company 2 to się zaczęło sypać (zacząłem grać w którymś momencie na dwóch mapach na krzyż) a fakt że Dice obiecywało że BF3 ma być godnym następcą dwójki w ogóle otwiera sklepa z nożami po kieszeniach. Ż A L.
Chusteczka do fapowania xD Cialny pozamiatał
Chłopcy zrobili się wilgotni pod koniec ;) Badon, to coś w Hard Rest mogłoby dostać etykietkę „Dildo przyszłości” xD
Odin, jeszcze trochę treningu i tworzymy kolejny zespół ala Behemoth :D
Zdanko odnośnie nowego Battlefielda. Jesteście chyba pierwszą redakcją z tych które znam, która jasno powiedziała, że oczekuje od BF3, jak to zostało powiedziane, „Bad Company na sterydach”… i jest to dość przykre tak na dobrą sprawę, bo nie okłamujmy się, seria BC była niejako skokiem w bok ze strony DICE, taką namiastką „prawdziwych” zmagań na polu walki jakie można było uświadczyć w grze z numerkiem 2 w nazwie. Myślę, że większość fanów wciąż wierzy, że najnowsza odsłona będzie miała jednak więcej elementów z tej starej i lubianej przez PCtowców serii, dlatego wg mnie informację jakoby BF3 miał ulec znacznym uproszczeniom w stosunku do dwójki należałoby raczej przyjąć z „bólem i żalem”. No bo co takiego ma nowy BF czego nie ma BC2? Grafika i nowe mapy i nic poza tym. DICE musiało nawet ograniczyć system zniszczeć, bo… no nie wiadomo w sumie dlaczego. ;p
Może jest to niesprawiedliwa opinia, ale uważam, że tak jak CODy są symbolem zidiocenia rozgrywki i stagnacji gier spod szyldu Infinity Ward, tak nowa część Battlefielda może być symbolem uwstecznienia serii nawet w stosunku do gry wydanej sześć czy siedem lat temu. Tych uproszczeń można wskazać kilka począwszy od korytarzowych konstrukcji map, przez brak funkcji dowódcy, na braku wsparcia dla modów kończąc, bo przedstawiciele sceny moderskiej niby nie ogarną nowego silnika. Bullshit. Co robię gdy producent bierze mnie za idiotę? Idę do konkurencji.
Studio Tripwire, twórcy Red Orchestry 2, udostępniło swoim fanom narzędzia do modyfikacji gry już rok przed jej premierą, która ma być już 29 sierpnia. Zresztą już sama gra wydaję się być znacznie bardziej rozbudowaną i złożoną produkcją niż dzieło Szwedów z DICE, stąd też liczę, że zainteresujecie się tym tytułem w jednym z podcastów.
Z tym odkrywaniem kryjówki snajpera po headshocie, genialne. Nikomu nie będzie się chciało kampić, jedynie uprawiać „sneaky bitch przy płocie trzymając nóż i czekając jak lampart na ofiarę” xP
Ubisoft Uplay spoko pomysł ale powiedzcie mi czy do Conviction od tamtej pory coś dodali jakieś dodatki w postaci DLC? Jak ja tam patrzyłem jakiś czas temu to nic się nie zmieniło.
Wiedźmin i darmowe DLC nooo to może zagram w ich grę skoro tak podchodzą do klienta, chwali się! :)
Do Halo jakoś nigdy mnie nie ciągnęło nawet jeśli miałem okazję pograć na PC za to szkoda mi GoldenEye007 że tylko na konsole ale może jak popyt będzie na tą gierkę to za jakiś czas wydadzą wersję na PC. Jaki ja naiwny jestem :D
Pani Szeppert, to głupie, że odcinają się od randomowej postaci żeńskiej z poprzedniej części. Co oni chcą tym zyskać? Przychylność nowych fanów a stracić obecnych?
Co do Battlefielda 3, wierzcie lub nie, ale uczestniczyłem w dyskusji z jednym z ludzi którzy grali w Alphe. Z tego co się dowiedziałem, w porównaniu z Bad Company 2 jest bardzo dużo mniejszych zmian, które bardzo mocno wpływają na grę. Postaram się przybliżyć trochę ciekawszych informacji.
M-COMów nie da się rozbrajać z boku, od tyłu lub z trochę większej odległości. Trzeba stać bezpośrednio przed nimi. Do tej pory każda mapa jaka została udostępniona, naraża osobę atakującą/rozbrajającą M-COM na ostrzał. Powinno to wyrównywać szanse, jednak w dużej mierze dopiero próba rozbrojenia ładunku uzmysławia nam, jak niewyważona potrafi być to sytuacja. Gdy wszyscy żołnierze przeciwnej drużyny, którzy bronili M-COMu będą martwi, proces uzbrojenia ładunków to moment. Samo odbicie takiego miejsca graniczy jednak z cudem.
Strzelanie z karabinu snajperskiego teoretycznie powinno być trudniejsze. Możliwość wstrzymania oddechu ma za zadanie jeszcze bardziej spowolnić gracza który steruje tą klasą (która od teraz zmagać się będzie z pływającym celownikiem). Ma to również za zadanie wyeliminować kamperów, gdyż klawisz wstrzymujący oddech (SHIFT) należy wciskać i dawkować w odpowiednim momencie. W praktyce nic z wymienionych usprawnień nie działa jak powinno.
Bronie nie są wyważone. Karabin szturmowy ma niemal identyczną siłę z pistoletem podręcznym. 3-4 strzały zabijają. Ponoć ma się pojawić perk „Magnum Ammo”, który miałby to zmienić.
Graficznie, poziomy zaprojektowane są naprawdę nierównomiernie. Efekty świetlne oraz rozbłyski są przejaskrawione i denerwujące po jakimś czasie. Tekstury są natomiast bardzo niskiej rozdzielczości. W porównaniu z Bad Comapny 2 gra obrała bardzo dziwny kierunek starając się zamaskować niedociągnięcia za pomocą efektów HDR, Bloom oraz filtrów graficznych. Bad Company 2 Multiplayer w fazie Pre-Alpha wyglądał znacznie lepiej.
Klimatem gra przypomina Call of Duty. Pojedynki są bardzo szybkie, szczególnie „Metro” – drugi z poziomów który został udostępniony. Nie pomaga tutaj respawn, który potrafi wyrzucić Cię niemal jak UT2003, 20 metrów od przeciwnika, lub na plecach Twojej drużyny gdy właśnie się wycofujecie/giniecie.
Animacja zabijania nożem służy do odebrania Dog-Tagów. Zwykłe pchnięcie nożem zastąpiono cięciem, które bardzo mocno przypomina to znane z BlackOps. Jest porównywalnie szybkie, jednak potrzeba dwóch cięć aby zabić przeciwnika. Możliwa jest sytuacja w której Ty i Twój przeciwnik oboje zabijecie się nożem.
Reszta jest bardzo dobra i dokładnie taka, jak widać na wypuszczonych filmach. W temacie COD – to jest jedna z najlepiej sprzedających się serii. Mało powiedziane zresztą, jednak na pewno posiada OGROM fanów. Tyle ile dzieje się wokół samej marki jaką niewątpliwie stało się Call of Duty, nie można raczej przyrównać do niczego innego. Innymi słowy, dla nas seria jest uwstecznieniem. Dla niemal 50 mln. aktywnych graczy jest bardzo dobrym produktem.
Motłoch i masa nigdy nie była i raczej nie będzie symbolem inteligencji. Dice chyba właśnie przygotowuje Conviction w wersji Battlefield, aż do takiego stwierdzenia jestem skłonny się posunąć. Nawet jebany Homefront wydaje się być bardziej sensownym wyborem na MP na obecną chwilą.
tkay: Pierwsze zapewnienia Dice były takie że BF3 ma być godnym następcą BF2. Dopiero później wyszło że to ma być ulepszone BC2. Docelowo wychodzi że to będzie małpi FPS, z tego też powodu podziękowałem serii CoD ale jak widać motłoch ciągnie do takich gniotów. Jakby tego było mało dochodzę do wniosku że gra będzie mocno rozwijana w stronę Infantry Fighting. O Conqueście nawet już nie marzę ;(
Relax, przesadzasz. Lepiej oceniać końcowy produkt, a teraz wyciągać wnioski.
Czyj to kot na początku? ^_^
BFa tak kocham i tak na niego czekam, że na razie nie będę się nic nie wypowiadał bo ślepo wierzę w moją wymarzoną hybrydę BF2+BC2, choć po tym co widzę jestem zaniepokojony. Reszta tematów raczej średnio do mnie trafia w tym odcinku, cóż tak wyszło :)
Gdyby to od 51 minuty trafiło do głównego odcinka to by było straszne naprawdę :D
btw; ostatnio nie pamiętam który z ekipy ale któryś pan opowiadał o Just Cause 2 i zachęcił mnie tym samym do sprawdzenia gry także gratuluję :)
miało być ; „nie będę się wypowiadał” wyszło mi huj wie co, nawet nie wiem dlaczego takie coś mi się napisało -_-
Ja zachęcałem :D
no to dziękuję, wynikła z tego dosyć zabawna sytuacja ale nie będę jej tu przytaczał bo się nie nadaje ;) Dzięki i pozdro.
phsx: Ten kot pochodzi z cudnych przestrzeni „szokłowiskowych” (czytaj. Internet) – szokłem!
No i wygrała pani Shepard numer 5 czyli blondynka.
Ja i tak będę używał defaultowego faceta bo się przyzwyczaiłem do jego twarzy, poza tym wydaje mi się że obojętnie jaką twarz sobie wygenerujemy, nie ważne czy kobieta czy mężczyzna to nigdy ona nie jest tak szczegółowa i dopracowana jak właśnie ta defaultowa. Takie zawsze odnosiłem wrażenie jak się bawiłem edytorem.
to za mało czasu poświęciłeś edytorowi w dwójce
No nie wiem Iroks, wydaje mi się, że niezależnie od poświęconego czasu, to i tak nie stworzy się tak dokładnej twarzy jak ta Marka Vanderloo. Po prostu standardowa twarz nie powstała w edytorze, a jest specjalnie wyrzeźbiona by przypominać model.
Takie jest moje zdanie ;)
Iroksowi chodziło raczej o stopień dopracowania twarzy i drobnych szczegółów, nie o odwzorowanie postaci aktora (jak myślę). Skończyłem ME parę razy, ostatnio szczególną uwagę zwracając na edytor, zabawa jest przednia :)
Hej, tak trochę bardziej ogólnie – nie moglibyście załadować na ITunes starszych odcinków?Chętnie bym posłuchał ale to strasznie upierdliwe ściągać je pojedynczo
W niedługim czasie powinno ruszyć coś z iTunes :) Muszę tylko ogarnąć ich standardy.
Na razie proponuje zastosować sposób który istniał na 11 lat przed postaniem iTunes czyli procederu zwanego feedBurningiem.
Pod tym linkiem znajdziesz kanał RSS: http://dspodcast.pl/kategorie/podcast/feed/
Link jest umieszczony w menu u góry więc nie wziął się znikąd. Następnie po załadowaniu wszystkich odcinków, klikamy na nazwę kanału i wybieramy – Ściągnij załączniki do wybranej lokacji.
Google Readerem jesteś w stanie zaimportować wszystkie te pliki na swoją pocztę, dysk wirtualny lub ściągnąć je wszystkie jako archiwum po uprzednim przetworzeniu przez google (trwa to może 10 minut – upload z naszego serwera to około 200MB/s + przetworzenie przez ich serwer) :) Jeśli nie pasuje Ci Google Reader, każdy inny Rssfeeder (czy to dla Firefoxa, wbudowany w Operę lub też samodzielny program) posiada takie opcje. Gorąco polecam. Niektóre z nich są wyjątkowo wygodne, posiadają integrację z iTunes, a co najważniejsze są niezauważalne dla systemu (544KB pamięci RAM i 2MB na dysku O_O).
Oczywiście dam znać kiedy wywalczę coś z iTunes. Na razie mam jednak tyle na głowie, że nie potrafię wyznaczyć konkretnego terminu :(