Poprzednim razem widzieliście rozgrywkę Single Player gdzie resztą naszych kompanów sterowała dobra sztuczna inteligencja która nigdy nie pudłuje jeśli zajmie pozycję do strzału i stara się aby nas nie wykryto ale co jeśli zamiast botów poczynaniami Duchów sterują gracze i razem jako czteroosobowy skład muszą sobie jakoś radzić?
Przedstawiam wam tryb Kooperacji.
Sprawdźcie jak z tym zadaniem poradzili sobie ludzie z gamespot grający w jednej z misji, Zambia – państwie mieszczącym się w południowej Afryce.
Grając wspólnie już nie jest tak różowo gdyż trzeba być bardziej ostrożnym, tym bardziej że niektóre misje będą wymagały cichego podejścia, i jeśli zaalarmujemy przeciwników lub zabijemy przypadkowych cywilów – Koniec gry i powrót do ostatniego checkpointu.
Ja tylko czekam na najwyższy poziom Elite (dostępny od razu od początku w menu) gdzie wystarczy jedna zbłąkana kula i automatycznie nasze Duchy gryzą piach…
Na koniec, pozostawiłem dla was nowy fragment, tym razem z zimowej misji.
Enjoy.
Informacje o jaruto
Gracz który uważa iż dzisiejszy poziom trudności normal jest jak easy kilkanaście lat temu. Początkowo, (bo już od źrebaka) miał styczność z grami na NESa, konsoli Commodore u kuzyna a dopiero kilka lat później zaczął grać na PC-tach - miłośnik gier akcji, taktycznych militarnych strzelanek, platformówek, skradanek. Lubi ginąć często i gęsto ale irytacja może przyjść szybko gdy to nie umiejętności zawodzą (jakie by nie były), a okropnie napisane sterowanie które z trudem przechodzi mu przez gardło, zwłaszcza jeśli pojedynczy klawisz, przycisk jest przypisany do wielu akcji jak to się w dzisiejszych czasach robi. Ponadto zacięty fan Batmana jak i Mangi&Anime.
Uwielbia aktywnie spędzać czas, trenując zarówno K1 i system walki ulicznej - Israeli Krav Maga. Lubi czytać książki z gatunku political thriller.
Obecnie uczy się zaocznie na studium Informatycznym w Białymstoku.
Pierwszy filmik, 3:30 – wystarczy trzymać celownik w tym żółtym kwadracie, a celownik automatycznie namierza glowę/serce przeciwnika? Czy to nie jest przesada? Na pewno będzie można to wyłączyć, ale kur** czemu Ci goście grają z włączonym „autoprzechodzeniem” gry?
Tak jak ostatnio widziałem film z producentem Sniper Elite v2 grającym na średnim poziomie trudności (z możliwością „makrowania” przeciwników i wskaźnikiem, w które miejsce trafi kula).
Boże jak to wygląda: wszyscy chodzą gęsiego i strzelają z pierwszego lepszego miejsca, nie starając się nawet zając jakiejś lepszej pozycji. Mam nadzieje, że to tylko te lamy tak grają, a poziomy są tak zaprojektowane, żeby móc chodzić dwójkami i pokryć cały teren działania ogniem.
Jaruto musimy kiedyś znowu pogadać na skype. Druga sprawa, popraw proszę opis z błędów stylistycznych bo nie chce za każdym razem wkradać się jak ninja i wszystkiego przepisywać ;D Sprawa trzecia, jak ogarnę screencast mógłbym „lajwnąć” Sniper Elite V2 bo właśnie po powrocie ze sklepu chciałbym zagrać :)
Poprawiłem już i chyba teraz jest przyzwoicie : d
Z chęcią bym pogadał ale mikrofon mam popsuty doszczętnie a na nowy na razie kasy nie mam : ( No chyba, że zadowala cię taka opcja gdzie będę do ciebie tylko pisał na skypie w trakcie live’a?
Pomóż nam rozwijać DualShock Podcast! Znajdziesz nas na facebooku gdzie będziesz mógł klikać lajki! A dodatkowo wysyłać nam propozycje matrymonialne. Niestety nie mamy swojej strony na myspace ;(
Sprawdź kto sponsoruje nagrody!
CHAT
Aby zamknąć, kliknij dwukrotnie *poza* okienkiem chatu.
jarutoZagląda tu jeszcze ktoś? Tak czy inaczej... zakupiłem sobie ostatnio Shadow Tactics: Blades of the Shogun które śledziłem od dawna i szczęśliwie się złożyło że niemieckie studio (składające się z 19 osób) dało radę i wypuścili grę na silniku Unity 5 której nie powstydziliby się nawet ludzie którzy tworzyli Commandosa czy też ci od Desperados: Wanted Dead or Alive. Polecam się przyjrzeć. Do pobrania jest demo na steamie.
Pierwszy filmik, 3:30 – wystarczy trzymać celownik w tym żółtym kwadracie, a celownik automatycznie namierza glowę/serce przeciwnika? Czy to nie jest przesada? Na pewno będzie można to wyłączyć, ale kur** czemu Ci goście grają z włączonym „autoprzechodzeniem” gry?
Tak jak ostatnio widziałem film z producentem Sniper Elite v2 grającym na średnim poziomie trudności (z możliwością „makrowania” przeciwników i wskaźnikiem, w które miejsce trafi kula).
Hmm… może akurat ten poziom trudności obsługuje tę funkcję auto-celowania?
Boże jak to wygląda: wszyscy chodzą gęsiego i strzelają z pierwszego lepszego miejsca, nie starając się nawet zając jakiejś lepszej pozycji. Mam nadzieje, że to tylko te lamy tak grają, a poziomy są tak zaprojektowane, żeby móc chodzić dwójkami i pokryć cały teren działania ogniem.
Mogę uspokoić. Tak, będzie można oflankować przeciwników z różnych pozycji gdyż mapy dają nam dużo swobody.
Może nie jest to sandbox ale nie jest źle.
Jaruto musimy kiedyś znowu pogadać na skype. Druga sprawa, popraw proszę opis z błędów stylistycznych bo nie chce za każdym razem wkradać się jak ninja i wszystkiego przepisywać ;D Sprawa trzecia, jak ogarnę screencast mógłbym „lajwnąć” Sniper Elite V2 bo właśnie po powrocie ze sklepu chciałbym zagrać :)
Poprawiłem już i chyba teraz jest przyzwoicie : d
Z chęcią bym pogadał ale mikrofon mam popsuty doszczętnie a na nowy na razie kasy nie mam : ( No chyba, że zadowala cię taka opcja gdzie będę do ciebie tylko pisał na skypie w trakcie live’a?