DualShock Podcast #51


Ekipa DualShock Podcast spieszy donieść o pojawieniu się nowego, 51 odcinka. Tym razem rozpoczynamy od informacji które jednak nie wróżą dobrze PCtowym fanom bijatyk. Opowiadamy o przyszłości sagi agenta 47. Przekazujemy wam więcej info, odnośnie Następnie historia o rodzimym Wiedźminie i jego naturze ;) Na koniec flejmujemy Skyrim, gdy odin wyraża swoją przygaszającą nadzieje. Tematem głównym naszego podcastu jest Portal 2! Outtakes included! Zapraszamy!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „DualShock Podcast #51

  1. Mroku pisze:

    qrfa bizon, ajdi softłer! :p

  2. Grabczas pisze:

    1.SF x Tekken – Miało być fajnie, wyszło jak zawsze, ja osobiście wolę pomodlić się do różnorakich bogów o MK9 na PC. A to że SF mało znany w Polsce to wydaje ci się, nad morzem naszym Polskim Bałtyckim w miejscowościach różnych do dzisiaj tak naprawdę widać Street Fightera i Tekken’a na automatach jeśli już.
    2.Triss w Playboyu – Faaaaaaajnie *_* (Bo co tu dużo więcej pisać)
    3..Hitman – jeżeli przez innowacje rozumie się to co Ninja Theory zrobiło z Devil May Cry to ja chędożę taki rozwój, patrzcie bo i Hitmana tak zgwałcą…
    4.Wii2 – To się sprzeda bo… No właśnie i tutaj pojawia się pytania o istnienie sił nadprzyrodzonych na świecie, dla mnie to co robi Niny od lat jest jednym z dowodów (poza DSem bo to po prostu zajebista konsolka z ciekawym arsenałem gier pod warunkiem że nie zaczniemy wątku ekonomicznego), poza tym wygląd SNESa… ^^” Fajnie by tak…
    5. Fajnie to wygląda, mimo że Pre Order machnąłem w ciemno już w listopadzie to nie oglądałem gameplay’u. Rodzi się powoli we mnie fanboy najzwyczajniej w świecie. Odnośnie AI weźmy poprawkę że mogę być różne poziome trudność (lepiej żeby bo inaczej to zmuła jednak) i to jest pokaz najniższego, wtedy to ma sens ;) Mogli by dać tym razem 4 lub 5 stopniowy podział ^^”
    6.Nie kurwa nie będziemy ograniczeni do jednej rasy. To że widzimy ludzi to dlatego że to są rodzinne strony Nordów tak samo jak w morrowind rdzennymi mieszkańcami są Dunmerowie. Co gracz ma narzucone to to że płynie w nim krew tak zwanych „Dragonborn” gdyż tak nazywali się zabójcy smoków w tamtych stronach. Kolejna sprawa, nie raz zauważyłem że niemal wszyscy moi znajomi wolą obliviona od Morrowinda bo w tym drugim nie mogą się odnaleźć a do tego świat wygląd martwo i nudno, niektórzy też dodają że nie ma za dużo mord do obicia lub pysków to pocięcia @_@. Odnośnie wykupienia, ostatnio z kumplem się zażarcie kłóciłem o kwestię ZeniMax Bethesda i wyszło na jego, czyli to że ZeniMax wykupił Id Soft nie znaczy że Bethesda dorwie się do licencji, zresztą tak samo jak Activision nie robi gier na licencjach Blizzardu.
    7.W Jedynce ty miałeś czuć się jak ten chędożony przedmiot testowy, martwa materia. Grafika światła itp w jedynce – tak miało być.. Bizon te twoje jęczenie porównawcze brzmi nieco na siłę :P (No offense mate). Dla Odina za prosty… To się nie liczy :P Te momenty gdzie szybko musiałeś strzelać portalami nie były takie trudno, nawet JA przeszedłem to samodzielnie. Co do koopa, PS3 i PC bo STEAM, chyba jedyny powód tak naprawdę. Ale póki co to DALEJ PSN nie działa xD Odnośnie tego co Odin mówisz o co-op i tworzeniu poziomów itp przecież z tego żyje LBP tak naprawdę. I tak samo będzie w tym wypadku zwłaszcza że to nie jest tylko na jedną platformę.

    PS Usunąłem Homefronta! :P

  3. odin pisze:

    Skyrim MOŻE być jedno-rasowy ze względu na ograniczenia miejsca na płycie. Graba gdybym ja miał za każdym razem opowiadać o tym co przeczytałem podcast ciągnąłby się tygodniami. 5 dni temu w wywiadzie dla jednego z magazynów w Ameryce, Todd Howard odpowiadał na bardziej szczegółowe pytania z serwisu Imperial Creed. W jednym z nich wyszły na jaw problemy twórców z upchaniem contentu na płycie dla Xboxa., tj:
    – nie wiedzą czy w tej odsłonie pojawią się konie
    – mają problemy z przygotowaniem wszystkich animacji (za dużo miejsca), dlatego stoją przed widmem jedno rasowości
    – bardzo duże problemy z zarządzaniem pamięcią na klocku powodują opóźnienia w wydaniu CreationKit (innymi słowy narzędzia moderskie)
    – często muszą wracać do Fallouta 3, ze względu na problemy z nowym silnikiem.

    Wiem że to powinna być treść podcastu, ale zobacz jak to wygląda. Coraz mniej użytkowników, malejące zainteresowanie, i nasza walka o to żeby podcast był jak najbardziej zjadliwy. Dlatego tak czasem wychodzi – ale zawsze chętnie wytłumaczę w komentarzach skąd te opinie.

    A co do portala, mówiłem w poprzednich podach kiedyś, że jedynka była syntetyczna, sztuczna trochę i poczucie osamotnienia doskwierało. I cieszyłem się z prezentacji drugiej części – no i nie zawiodła :) Oo LBP mówiłem też w którymś podzie – dokładnie o długowieczności tej gry ze względu na możliwość kreowania nowych leveli ;)

    Homefront: DOBRZE!

  4. Cline pisze:

    To punish on not to punish. Ofc Punish Xbox-owców =)

  5. Grabczas pisze:

    Norbi, Pozdro i Potrenuj @_@

  6. toblakai pisze:

    Osobiście mam nadzieję, że Wiedźmin Drugi będzie przynajmniej tak dobry jak jedyneczka. Pierwsza część była naprawdę dobrym RPGiem w naszych rodzimych klimatach, więc myślę, że i część kolejna pod tym względem nie zawiedzie. Co do AI to nigdy nie wiadomo, bo na prezentacjach mogą być stosowane specjalne ustawienia. Ja bym chciał dostać jakiś mega hard poziom trudności, wtedy miałbym motywację do męczenia wszelkich aspektów gry – w jedynkę grałem na normalu i szczerze powiedziawszy nawet nie było potrzeby bawić się w eliksiry.

    Skyrim zapewne nie będzie oferował tylko jednej rasy grywalnej – to byłby strzał w stopę. Przecież jeżeli ograniczą ilość dostępnych ras to ja nie wiem jak dalej można będzie tą grę promować jako należąca do serii Elder Scrolls – pewne znaki rozpoznawcze trzeba zachować. Z drugiej strony mówisz odin, że nie ma miejsca na animacje, ale czy to oznacza, że jeżeli będą NPC innych ras to też okroją je z animacji i detali? To już byłoby przegięcie – i żeby przegiąć powiem nawet, że w takim wypadku to wszystko przez tego X-BOXa, bo jest lipny i nie ma miejsca na płytach :D.

  7. odin pisze:

    No nie ma miejsca :D ale mają jeszcze czas. Wydaje mi się że dużym ratunkiem jest dla nich Fallout 3 teraz, jak się sami przyznają. Nie wiem co o tym myśleć z tego powodu ;)

  8. CialnyGD pisze:

    Widze ze mamy tutaj samych haterow xboxowych… A czy juz era 2 plyt sie skonczyla??? DeadSpace 2 byl na dwoch plytach i jakos nie bylo z niczym problemu… A mozna przeciez zrobic na plycie pierwszej gre itd, na drugiej cala mape, ktora zgrywamy na dysk i po klopocie… PCtowcy i PSowcy, troche tolerancji.

  9. Aki Evans pisze:

    Cialny to nie jest Heitowanie… to po prostu prawda, tak samo jak to że konsole wstrzymują technologicznie rozwój gier, ale z drugiej strony daje zarobić producentom (wiadomo piractwo PC-etow troche im doskwiera). W dodatku to że twórcy narzekają na DVD na X-a to nie nowość bo narzekają od roku, ale M$ jakoś tego nie słucha zamiast dodać jakiś lepszy format, to tylko odchudzają konsole.

  10. odin pisze:

    Jeśli chodzi o technikalia Cialny, tak to własnie wygląda. Xbox nie może nieskończenie wiele razy pakować plików na płycie, poza tym posiada bodaj 3 formaty kompresji które wykorzystuje. A są one bardzo stare, i w sumie, to jest po prostu za mało. Kwestia 2 płyt – super nie-ekonomiczne rozwiązanie. Każdy developer/studio/wydawca stara się tego uniknąć. Problemy z gwarancją/produkcją/ceną.

    A co do zacofania konsol: Radeon HD6990 jest 11 razy bardziej wydajny niż PS3 łącznie (CPU/GPU). Xbox nie jest już w ogóle brany pod uwagę w takich porównaniach, ze względu na architekturę procesora (starą). Konsole naprawdę spowalniają rozwój gier/technologii. Wszystko dyktowane jest przez popyt, a ten zwykle kształtuje się w rejonach dużej konsumpcji – dlatego developerzy zaczynają narzekać. Technologia idzie do przodu szybciej niż rok temu, i to ma tendencje wzrostową. Stosuje się nowe formaty zapisu plików, inne rodzaje fizycznych łączeń między komponentami, algorytmy oparte na nowych podzespołach. Nie da się tego osiągnąć „na drugiej płycie”.

    Ja nie mam nic do którejkolwiek z konsoli. Ale zastanów się jak to wygląda. Najnowsze dziecko Nintendo, Wii2, ma mieć kartę graficzną która została wypuszczona na początku 2009 roku (swoją drogą, moją karte graficzną :D). Ja nie widzę w tym przyszłości. Konsole kiedyś dogonią PC’ty w kwestii ceny, ALBO oba te światy będę musiały podlegać pewnej unifikacji.

    Sprzęt rozwija się dzisiaj w zastraszającym tempie. Na swoim telefonie gram w gry z PS1, Dreamcasta, N64. Zresztą doskonale wiesz jak to wygląda bo masz telefon podobnej klasy jeśli chodzi o wnętrze. Znasz możliwości. I tutaj Akiemu trzeba przyznać rację. Format jaki wybrał Microsoft jest naprawdę bardzo toporny. Pomyślmy co by zrobiłby Kojima gdyby miał tylko DVD :D madness :D

  11. Aki Evans pisze:

    Co by zrobił Kojima gdyby musiał użyć DVD?
    To:

  12. Grabczas pisze:

    W tym momencie to nie jest wina samej sobie konsoli co bardziej podejścia M$a do tematu, więc nie odbieraj tego jako hejt, Cialny. Moim zdaniem jednak dziwnym jest że nie mogę wydać płyty na powiedzmy 2 DVDkach i kazać zainstalować grę.. Albo Skyrim dla Xboxa tylko do pobrania @_@?

  13. CialnyGD pisze:

    Grabczas, ale Forza3 była na dwóch (na pierwszej gra, na drugiej dodatkowe mapy i auta), Dead Space 2 też był na dwóch (dokładnie do połowy gry pierwsa plyta, nastepnie druga)… itd. Więc może wina leży u deweloperów, którym nie chce się wydawać tego na dwóch nośnikach??

  14. Grabczas pisze:

    @_@ W takim razie to już jest faktycznie pierdolona patologia…

  15. odin pisze:

    Koszty produkcji, czas w drukarni/tłoczni, dystrybucja, późniejszy serwis uszkodzonych płyt – zwykły rachunek opłacalności.

  16. CialnyGD pisze:

    a więc zwykły download… na XBL można wstawiać gry Arcade do maksymalnej wielkości 2gb, chyba tyle by wystarczyło na download mapy świata + czegoś na co zabraknie im miejsca na płycie…

  17. Bizon pisze:

    Cialny – face it. Nie ma podstaw by uważać, że oparcie X360 na zwykłych DVD i niewprowadzenie nowszego nośnika, w późniejszych wersjach konsoli było dobrym rozwiązaniem. Chcesz przykładu – Mass Effect 2. Początkowo twórcy dawali nam możliwość rekrutacji DOWOLNEJ osoby z drużyny, praktycznie od początku gry. Czyli np. nie musieliśmy przechodzić misji na Horizon, by włączyć do drużyny Thane’a. Ale niestety – jeden dysk DVD nie był w stanie pomieścić takiej ilości danych i ostatecznie grę podzielono na dwa dyski, chociaż w wersji PCtowej można po edycji save’ów przywrócić sobie te postaci we wcześniejszej fazie gry i nawet mają swoje kwestie dialogowe, których nigdy bez takiego oszustwa nie przesłuchamy! Dlaczego? Bo gra musiała zostać podzielona na dwa nośniki…

    EDIT: A tak poza tym – to wcale nie jest tak, że mamy dysk twardy w konsoli, na który możemy zgrać daną grę i jest po kłopocie. Bo naprawdę jest jeszcze grupa graczy, która zakupiła X360 w wersji Arcade, gdzie do zapełnienia twardziela wystarczy ci parę DLC…

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>