DualShock Podcast #57


Kolejny odcinek, uderza mocniej niż głód ;) Prezentujemy wam 57 odcinek DualShock Podcast, a w nim: omówienie dema Duke Nukem Forever. Dywagacje na temat zbliżających się reedycji HD skierowanych w stronę PS3 i Xbox360. Powrót do korzeni, czyli Lara Croft w najnowszej odsłonie Tomb Raider. Zbliżający się Darksiders 2. Następnie kolekcja mocnych tematów: Batman: Arkham City i Cat Woman. GoG łączy się z EA! Świetnie zapowiadający się Prey 2. A na deser: RAGE! Zapraszamy!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „DualShock Podcast #57

  1. Bizon pisze:

    Bardzo nam się ten pod spóźnił, bo na dzień dzisiejszy mamy już gameplaye z Tomb Raidera i Praya – na całe szczęście jest tak dobrze, jak się spodziewaliśmy ;)

  2. CialnyGD pisze:

    Nadrobimy z malym opoznieniem w nastepnym podzie :)

  3. odin pisze:

    Na Wii U, wczesne preordery złożyło blisko 3 mln ludzi – ekhem… ?

  4. CialnyGD pisze:

    a część z prezentowanych rzeczy an Wii U było wycinkami z Xbox’a i PS3…

  5. toblakai pisze:

    DNF to taka dziwna gra. Gra której nie można oceniać jak normalnej produkcji, bo ona taką nie jest już od lat. Wydaje mi się, że każdy normalny recenzent powinien pominąć kwestie grafiki, bo ta gra od samego początku przejęcia jej przez ludzi od Borderlands była skazana na przestarzałą oprawę. Przecież wszyscy wiedzą, że nowy developer tylko skończył Duke’a, a nie pisał go od nowa. Gra dla fanów, tylko i wyłącznie.

    MGS Collection to taki trochę fail ze strony Konami. O ile MGS3D w moich oczach od samego początku był tylko remake’iem na 3DS utylizującym możliwości stereoskopowe tej konsolki to przepisanie MGS2, MGS3 i MGS:PW na PS3 i X360 jest dowodem na to, że Konami szuka kasy. Tylko nie chodzi mi o to, że to czysto komercyjne posunięcie – bo to firma która ma zarabiać – tylko poświęcić tyle środków finansowych i czasu na te konwersję tylko dla tego „bo to się przecież sprzeda” i jednocześnie nie pokazanie NIC z MGS: Rising poniżej wszelkiej krytyki. Trochę zapomnieli, że na remake’ach daleko się nie zajedzie bo to już znamy. Trzeba też coś nowego pokazać.

    Co do FOX Engine mam duże nadzieje, że nowa multiplatformowa polityka KojiPro obejmie też PC. Jeżeli nie to będę nieszczęśliwy :(.

    Nowy TR – boski. W chwili, gdy to piszę była już prezentacja gameplay’u i powiem, że jest dobrze. Czekam teraz tylko aż gra wpadnie w moje łapki, bo zapowiada się zacny tytuł. Szkoda tylko, że całkowicie porzucono koncepcję rozgrywki z Guardian of Light.
    Bardzo mi się podobała tamta część, ale widocznie miała za mały rozmach i nie dawała serii zbyt dużego pola do manewru.

    Prey i kusza rażąca przeciwników w wodzie? Chłopacy przecież ten patent był mocno eksploatowany w Bioshock’u. Niby zamiast kuszy były plasmidy, ale to tylko inna reprezentacja graficzna tej samej mechaniki.

  6. odin pisze:

    Polityka remakeowania jest naprawdę… kiepską strategią. Nie rozumiem do końca dlaczego, jednak od naprawdę sporego kawałka czasu nie widziałem od Konami nic interesującego. Jest oczywiście Dance Dance Revolution, Silent Hill: Shattered Memories, Pro Evolution Soccer 2011, a dla niektórych również No More Heroes, ALE tak naprawdę od dłuższego czasu nie mówiło się o Konami, jak o tym KONAMI. Firmie która tworzy produkcje nietuzinkowe, pełne charyzmy i swojskiej pompy ;)

    A o Bioshocku – widać że zapomnieli ;) Taki mechanizm utylizował już pierwszy Half-Life, później Episode One i kolejne ;)

    Resztę miejmy nadzieje nadgonię w przyszłym podzie :)

  7. Jaruto pisze:

    Ja się wypowiem tylko na jeden temat, chodzi o Batmana otóż gra na pewno nie będzie miała multi a to dlatego, że Rocksteady ma za mało ludzi (zaledwie 97 pracowników) żeby zrobić świetnie oba tryby bo jak się tłumaczą; jeśli się podzielą to nie uda im się uzyskać tego czego chcą dlatego to będzie tylko i wyłącznie zajebista single-playerowa gra z mrocznym Rycerzem. Na targach E3 już zdobyła wyróżnienie Game of the Show za scenkę chwytającą za serce a mianowicie kiedy odwiedzimy Crime Alley to można złożyć hołd klękając przed miejscem gdzie zostali zamordowani rodzice Batmana i w tym momencie jak klęka załącza się bardzo smutna muzyka.

  8. odin pisze:

    Wiesz tylko co jest bolączką tej i poprzedniej części? Batman za często odwiedza silownia :( Wizerunek mrocznego rycerza pasuje mi bardziej do tego, do czego przyzwyczaiło mnie Detective Comics – te piękne przedruki w Bardzie… ah wspomnienia :) Batman (pomijając startery) zapisał się w mojej pamięci jako dobrze zbudowany, ale na pewno smukły i posępny człowiek, z wyrazem zniesmaczenia i gniewu na twarzy. Targany emocjami które często ukazywała sceneria, kształt w jaki składała się peleryna, układ całego ciała, lub miasto porównane do sumienia oraz mentalności naszego bohatera. Brakuje mi czegoś takiego.

  9. Jaruto pisze:

    Detective Comics to strasznie stare komiksy z Batmanem. Inspiracją wizerunku Batmana są rysunki Carlosa Dand’a tak samo jak Catwoman którą narysował, unowocześnił.

  10. Jaruto pisze:

    Poza tym to właśnie najwierniejsi fani podali informacje ekipie Rocksteady jak powinien mniej więcej wyglądać mroczny rycerz. Ta seria komiksów o której mówisz miała jedną nieścisłość bo jak czytałeś Knight Fall gdzie Bane złamał Batmana jeden z policjantów wezwał ambulans oznajmiając, że jakiś człowiek spadł z dachu o wadze ponad 100 kg. Te stare rysunki miały to do siebie, że naginały rzeczywistość iż Batman jest smukłym mścicielem nocy podczas gdy był potężnie zbudowany, same mięśnie.

  11. Misiunia07 pisze:

    Fakt, nowy Batman zapowiada się nieziemsko. Co do głównego bohatera- Batman to nie Werter, jeśli jest się superhero to nie sposób przesadzić z siłownią ( chociaż osobiście przypuszczam, że klata wyrabia się od latania i innych „codziennych” czynności jakie przypadają w udziale tej postaci). Kobieta Kot ma tyłek jak ze stali i jakos nikt nie mówi nie, że na jakiś czas powinna odpuścić sobie stepper :) Za to Lara w końcu przestała wyglądać jak dmuchana lala. Jeśli chodzi o Tomb Raider zapowiada się kawał dobrej gry, chyba bardziej dynamicznej niz poprzednie części.

  12. Jaruto pisze:

    Tak. Nowy Tomb Raider zapowiada się znakomicie ale mam obawy, że gra będzie przechodzić się sama, za dużo quick time ventów : (

  13. Misiunia07 pisze:

    Jakoś nie wyobrażam sobie Tomb Raidera, który przechodzi się sam :)

  14. odin pisze:

    Misiunia, fajno że piszesz na dsie :) Swego czasu wysłałem Ci nawet maila kurcze, ale nie odpisałaś. Tak czy inaczej proszę kontynuuj :D Strasznie miło jest widzieć takie rozmowy na portalu :) naprawdę :)

    I’m on a boat! http://www.youtube.com/watch?v=q7Il7Mvn8X4

  15. Misiunia07 pisze:

    Dzieki, miło to słyszeć Odin :) Ds to jeden z niewielu portali, gdzie nie traktują nowego jak intruza, którego trzeba rozszarpać :) ze smutkiem stwierdzam, że żadnego maila od ciebie nie dostałam :(

  16. CialnyGD pisze:

    To samo powtarzałem właśnie odinowi i Bizonowi, dspodcast jest jedynym portalem, z którym ja się spotkałem, gdzie nie potraktowali mnie jak gorszego od siebie… :) Dlatego zrobiłem wszystko by tu zostać :)

  17. jaruto pisze:

    Możecie zrobić następny podcast we czwórkę bo ogrom materiału macie i łatwiej będzie wam ogarnąć je w licznym składzie. No chyba, że nie macie czasu :)

  18. jaruto pisze:

    No chyba, że nie macie czasu to trudno :)

  19. odin pisze:

    Postaramy się jaruto. Misiunia07, nie wyobrażam sobie takiego czegoś jak przyczepiać się do kogoś bo jest nowy – ja się bardzo ciesze gdy ktoś chce podzielić się swoimi przemyśleniami. Serio :)

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>