DualShock Podcast #133


BAM! Kolejne nagranie zaczynamy od przemyśleń odina na temat Resident Evil 6 i tego jak mocno sponiewierana jest to gra (niesłusznie). Chwilę później sprawdzimy jak wygląda kolejna część sagi, jednak teraz z podtytułem Revelations (złe skojarzenia!). Dodatkowo Blady przybliży nam OMEGA DLC – ponoć nie takie złe jak zakładaliśmy. Kolejne tematy to: GRID 2, Watch Dogs wychodzący na currentgen i nextgen (?), lament nad Aliens: Colonial Marines oraz 105% mocy PlayStation 4.

Tabelka czasowa prezentuje się następująco (czasy dla wersji audio):

Resident Evil 6 oraz Resident Evil: Revelations – 00:55
Mass Effect 3 Omega DLC – 14:05
GRID 2 i usunięcie widoku kokpitu? – 24:04
Watch Dogs wychodzi gdzie chce :D – 30:25
Aliens: Colonial Marines… – 37:45
Playstation 4 będzie utylizować 7 gazylionów procent mocy PS3 – 53:09

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

W temacie o Alien: Colonial Marines pojawia się kawałek nagrania w języku angielskim. W trosce o bezpieczeństwo umieszczam tłumaczenie :D


– O cholera.
– Znalazłem model Aliena z magicznie wręcz niską ilością polygonów.
– No co ty nie powiesz? Wręcz magicznie niska?
– Serio, to jest mniej więcej 30 polygonów.


– Hehehe, stary patrz ten gość to nasz przeciwnik tak?
– On ma to wszystko w dupie.
(Przeciwnik wciska niewidzialne przyciski nie stojąc nawet przy konsoli i kompletnie nie zwracając na nich uwagi)
– dubidubidubidup…


– Strzele do Ciebie jeszcze raz…
– To jest naprawdę śmieszne, ta gra jest tak cholernie niedopracowana. Na przykład strzelam do tych ludzi a oni nawet nie reagują. Zadaje im obrażenia, ale oni nawet nie reagują.
– Te Alieny mają naprawdę widoczne żebra, nie jak w filmie…


– Hej zobacz to HammerHead! I nie mieliśmy okazji nawet z nim walczyć…
(Obcy zamknięty w małym oszkolonym pomieszczeniu odgrywa ten sam zestaw animacji)
– Gdzie?
– Tutaj, gdzie stoję.
– To on, i nie mieliśmy nawet okazji z nim walczyć…
– Chodzi Ci o Crushera?
– Tak Crusher, który był naprawdę istotny w prezentacji na E3, a z którym nie mieliśmy okazji nawet się spotkać mimo że jesteśmy już niemal przy końcu gry.
– To demo wydawało się być zupełnie inną grą.
– Nie – to była kompletnie inna gra. W każdym aspekcie lepsza gra niż to.
– Wiesz, nie wiemy, nie graliśmy w to demo.
– Okej, ale z tego co widziałem wydawało się być naprawdę cholernie fajne.


– Naprawdę walczymy z opancerzonym pojazdem, który jest bosem?
– Właśnie Max, gramy w grę o obcych, a walczymy z APC.
– O co k&#wa tu chodzi?
– Heheheheh..
– Wiesz, zdajesz sobie sprawę z tego, że gra osiąga prawdziwy poziom swojej kreatywności gdy zmusza się do walki z czołgiem. Co będzie następne? Helikopter?
– Ale to APC…


– Sztuczna inteligencja ludzi jest tak cholernie zła…
– Jak oni mogli spieprzyć tą grę tak bardzo… Jak… ? Jak można było zepsuć tak wiele…


(Walcząc z wozem opancerzonym jeden z NPC’ów krzyczy – „Strzelaj w zbiorniki z paliwem wokół APC!”, chwilę później słychać wybuch i ten sam NPC krzyczy – „Świetna robota”).
– Świetna robota! (parodiując głos myszki Miki).


– Kontroluje dźwig ale nie nawet nim nie steruje, po prostu go „używam”.
– Ja może lepiej się stamtąd zabiorę.
– O mój boże… cała górna część dźwigu po prostu zniknęła.

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „DualShock Podcast #133

  1. Non pisze:

    Watch Dogs ma też wyjść na Wii U. Oczywiście, to jeszcze plotki, oparte na tym, że pewien sklep wystawił pre-order na tą konsolę. Gdyby tak było, to jak dla mnie strzał w 10. Przecież wykorzystanie gamepada w takiej grze… to się przecież samo pisze!

    Co do GRIDa… Nie umiem w niego grać. Próbowałem chwilkę, nie potrafię zakręcać w zakrętach, ale na prostej drodze zakręcam zakrętem. Ktoś jeszcze tak miał?

    Poza tym

    Spoiler ZaznaczPokaż
  2. Mroku pisze:

    Tip: nigdy więcej nie puszczajcie w podzie gości, którzy mówią w jakimś dziwnym języku.

  3. odin pisze:

    Osobiście nie znam wiele osób które nie mówią dobrze/komunikatywnie po angielsku – przepraszam ;( Mroku Ty to jesteś taki… *nieograniacz* :D (tak nazywa się pies mroka – dla niewtajemniczonych). Zastanawialiśmy się co z tym zrobić i ostatecznie przycięcie tych wypowiedzi i wrzucenie ich do podcastu było najbardziej optymalne. Myślę że wrzucę tutaj tłumaczenie jak tylko zjem jakiś obiad :) stay tunned!

  4. teekay pisze:

    Przy okazji Grida 2, szczerze mówiąc trochę przeraża i jednocześnie smuci mnie, że papka serwowana przez marketingowców jest tak łatwo wchłaniana przez graczy. W dobie powszechnego przeświadczenia, że część recenzentów jest regularnie przepłacana przez dużych wydawców (nie piszę, że to prawda, ale pojawiają się takie głosy, choćby sugerujecie to w dzisiejszym nagraniu) oraz tego, że więcej kasy wydaje się obecnie na promocję i reklamę gry niż na jej produkcję, ludzie tak łatwo zawierzają PRowcom dużych firm i często bezkrytycznie przyjmują ich słowo za pewnik. Mówię teraz o tej nieszczęsnej kamerze z wnętrza samochodu, której ma zabraknąć w Gridzie 2 właśnie, rzekomo przez to, że według jakiegoś analityka za mało ludzi jej używało w poprzedniej grze. A ludzie łykają to jak młode pelikany i jeszcze powtarzają to trochę bez pomyślunku.
    Otóż mnie jako potencjalnego odbiorcę mało interesuje co kto używa kiedy gra, bo w tym przypadku jest to po prostu jawne i niczym nie skrępowane kasowanie zawartości gry, usuwanie jednej z jej wyróżniających cech. Powiem więcej: jest to cofanie się w rozwoju co tym bardziej w przypadku samochodówki – gatunku, którego jednym z cech rozpoznawczych jest dobre odwzorowanie rzeczywistości (samochodów, tras itd.) – jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe, szczególnie teraz, na przełomie generacji, kiedy jednak wymaga się już dość dużej autentyczności w tego typu grach. Po kolejne, tego typu działanie to daleko idące pójście po linii najmniejszego oporu. Skoro ludzie rzekomo tak mało korzystali z kamery z wnętrza pojazdów, dlaczego nie wprowadzono pewnych rozwiązań, które zachęciłyby odbiorców do korzystania z niej, zamiast wycinania całego contentu? Poza tym zwróćmy uwagę, że mówimy cały czas o studiu, które robi samochodówki od 15. (!) lat, co wg mnie tym bardziej rzuca się cieniem na najnowszej odsłonie Grida. No bo przez te 15 lat opłacało się implementować taki ekstrawagancki feature dla niszy, a teraz już nie? Kompletnie nie kupuje takiego tłumaczenia i wieści o drugim Gridzie przyjmuję z obojętnością. Również dlatego że Codemasters od kilku lat nie zrobiło dobrej ścigałki. Ich ostatnie produkcje to raczej rodzaj odcinania kuponów od dawnej chwały i sławy z poprzednich świetnych serii, a ich najnowsza gra zdaje się to potwierdzać.

  5. Mroku pisze:

    odin źle ująłem swoją wypowiedź, bo tekst pomimo mojej skromnej znajomości języka zrozumiałem tak w 80%, chodzi o to, że ni gruchy ni pietruchy wrzucacie komentarz… kogo? Mnie wasze opinie interesują, a to było takie meh :)

  6. odin pisze:

    To była opinia Maximiliana. Jednego z większych fanów Ridley Scotta jakiego zna youtube. Tak jak masz Angry Joe, Spoony lub Nerda w kwestii recenzji i opiniotwórczego podejścia do gier i multimediów, są też ludzie tacy jak MTGXerxes (jednen z najlepszych graczy MtG) lub inni którzy zajmują się jedną konkretną rzeczą. Maximilian jest kimś takim w kwestii filmów o alienie. Trzeba się tylko przebić przez zaporowe niemal fale bezuzytecznych letsplayów z minecrafta oraz pseudo wojen o widzów i zyski z reklam na polskim youtube ;) Gdzieś tam głęboko są ludzie którzy tworzą genialne filmy i przebijają swoją kreatywnością wszystkie te adbustery, rocki, minecrafty itd. Ale to taka tylko refleksja.

    Dodałem tłumaczenie i obrazki :)

  7. Moruc pisze:

    Cieszyłem się na Re Revelations, ale po ograniu Dead Space 3 nie mogę patrzeć na żadnego Residenta. Mocno rozbudowany tuning broni i urywanie kończyn nekromorfom sprawia dużo frajdy, Residenty wyglądają przy DS3 drewnianie, jak gierki z kiosku.

  8. odin pisze:

    Osz Ty :D

  9. Moruc pisze:

    No co xD

  10. odin pisze:

    Residenty wyglądają przy DS3 drewnianie, jak gierki z kiosku.

    Ból w sercu i łzy w oczach :D

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>