Zapraszam do zapoznania się z kolejną porcją newsów wprost z mainstreamu growego. Będzie słówko na temat nowego Modern Warfare i Battlefielda, sieciowych Gwiezdnych Wojen, naszego ulubionego Wiedźmina, a na koniec – o powrocie Kevina Butlera do reklam PS3. Miłego czytania!
Modern Warfare 3 ze Steamworks
Modern Warfare 3, w odróżnieniu od konkurencyjnego Battlefielda, nie tylko będzie dystrybuowane cyfrowo na Steam, ale także korzystać będzie ze Steamworks, czyli technologii Valve służącej uprzyjemnianiu i ułatwianiu wirtualnej rozrywki. Będziemy mieć więc serwery dedykowane, osiągnięcia, zapisy na serwerach Steam i VoIP.
Beta SW: The Old Republic we wrześniu
BioWare zamierza wypuścić w eter otwartą betę nowego MMO w świecie Gwiezdnych Wojen. Gra dostępna będzie dla graczy w postaci weekendowych eventów, które rozpoczną się od drugiego września. Dzięki temu wybrani gracze z całego świata zyskają możliwość wypróbowania historii, światów, questów, bitw i postaci. Zainteresowani uczestnictwem w becie The Old Republic mogą zgłosić się tutaj.
Twórcy Mass Effect na temat Shepardów
Znów o BioWare: firma ujawniła finalną wersję kobiecej wersji komandora Sheparda w Mass Effect 3. W sierpniowym głosowaniu na Facebooku fani gry zdecydowali, że pani Shepard powinna mieć rude włosy.
Dodatkowo, twórcy zapowiadają, że po zakończeniu Mass Effect 3 zakończymy znajomość z postacią Sheparda. Czy to oznacza, że planują tworzenie kontynuacji w tym uniwersum?
Słówko o kustomizacji broni w Battlefield 3
DICE pokazało nam, jak w Battlefield 3 wyglądać będzie dostosowywanie broni do własnych potrzeb. Będziemy mieli 3 różne rodzaje akcesoriów i możliwość tworzenia tysięcy kombinacji. Na poniższych obrazkach widzicie karabin Carbine w dwóch wariantach: pierwszy na średni i długi dystans, dużą lufą, dwójnogą i lunetą x4. Na drugim obrazku widnieje ten sam Carbine, przystosowany do walki na krótkie dystanse, wyposażony w tłumik, dodatkowy uchwyt i celownik holograficzny.
Wiedźmin zbliża się do miliona sprzedanych egzemplarzy
Od 17 maja bieżącego roku, czyli daty wydania Wiedźmina 2, kopie gry rozeszły się po świecie w ponad 940 tys. sztuk. To ogromny sukces, biorąc pod uwagę fakt, że Wiedźmin to w pełni polski produkt – świat stworzony oryginalnie przez Andrzeja Sapkowskiego, brudny, nieugrzeczniony i trudny, pokochało wielu graczy na całym świecie.
Kevin Butler wraca do reklam PS3!
Aki był niesamowicie ucieszony faktem, że legendarny wśród miłośników Sony aktor grający w reklamach konsoli PlayStation, wróci do nich wraz z nową kampanią reklamową japońskiej firmy. Motto nowej idei brzmi „Long Live Play”, które zastąpi dotychczasowe „It Only Does Everything”. Kampania rozpocznie się najpewniej od przyszłego roku.