Splinter Cell Chaos Theory – Część 4


Serdecznie zapraszam do oglądania kolejnej części Let’s Play ze Splinter Cell: Chaos Theory który z założenia zakłada tylko inwigilację – przeniknięcie na teren wroga, sojusznika będąc nie wykrytym, nie używając żadnych agresywnych środków jeśli nie jest to konieczne do wykonania głównych i pobocznych wytycznych.

Wracam z kolejną już częścią przechodzenia możliwie jak najbardziej po cichu i bez zostawiania żadnych śladów.
Moje szpiegowskie motto: Wejść i wyjść – niczym duch przemykać w obozie wroga.
W tej misji Samuel Fisher próbuje dowiedzieć się kto stoi za niejakim Dvorakiem i kim jest ta osoba. Czy to wróg, a może przyjaciel? Tego dowiesz się oglądając powyższy filmik.
Enjoy!

Informacje o jaruto

Gracz który uważa iż dzisiejszy poziom trudności normal jest jak easy kilkanaście lat temu. Początkowo, (bo już od źrebaka) miał styczność z grami na NESa, konsoli Commodore u kuzyna a dopiero kilka lat później zaczął grać na PC-tach - miłośnik gier akcji, taktycznych militarnych strzelanek, platformówek, skradanek. Lubi ginąć często i gęsto ale irytacja może przyjść szybko gdy to nie umiejętności zawodzą (jakie by nie były), a okropnie napisane sterowanie które z trudem przechodzi mu przez gardło, zwłaszcza jeśli pojedynczy klawisz, przycisk jest przypisany do wielu akcji jak to się w dzisiejszych czasach robi. Ponadto zacięty fan Batmana jak i Mangi&Anime. Uwielbia aktywnie spędzać czas, trenując zarówno K1 i system walki ulicznej - Israeli Krav Maga. Lubi czytać książki z gatunku political thriller. Obecnie uczy się zaocznie na studium Informatycznym w Białymstoku.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Let's Play i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>