DualShock Podcast #86


Powracamy z kolejnym, 86 odcinkiem i naprawdę dobrymi nowinami. Mamy serwer – i po paru negocjacjach wcale nie gorszy od tego który mieliśmy w przeszłości :D Najważniejsze jest jednak to, iż niedługo adres http://dspodcast.pl/ będzie prowadził do strony właściwej :) Mimo wszystko nie zapomnieliśmy o naszych słuchaczach i podcast nagrany być musiał – na jakie tematy będziemy rozmawiać? Sprawdźcie w środku.

Rozpoczniemy od rozmowy o Razer Fiona (laureacie nagrody konsumenta CES), następnie Ridge Racer Unbounded i wjeżdżanie w betonowe mury. Rozczarujemy się grą Amy by przejść do maratonu z odińskiem: Sprawa zamknięta L.A Noire, oraz dlaczego Prince of Persia 2008 jest świetna (BTW: okazało się, że CDAction dodaje pełną wersję tej gry do lutowego wydania – niestety w polskiej wersji językowej a jest to bardzo istotne). Tak czy inaczej zapraszamy i życzymy przyjemnego podcastu!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „DualShock Podcast #86

  1. Filippo240 pisze:

    Witamy wśród żywych :p

  2. odin pisze:

    :) Dzięki

  3. Blady pisze:

    „Juppi!” „Strona wróciła!” „Hurraaaaaa!”
    Etc. Itp.

  4. Mroku pisze:

    :]

  5. DR PROZAK pisze:

    Full wypas. Narazie slucham tego 240 min ( ostro! ) podcasta zassangeo z waszego zastępczego agroserwera :) do którego link na Facebook’u byl. Takze również się cieszę, że wróciliście. I chociaż jestem konsolowcem to słucham nagrań z przyjemnością. Let’s play now!

  6. czosnek666 pisze:

    @DR PROZAK to wcale nie jest 240 min tylko 67 min.

    W jednym playerze wyświetla ~240, w innym ~67…. dziwne.

  7. Mroku pisze:

    Hehe polski voiceactor wcielający się w postać księcia również jest jak Nolan North, ponieważ kojarzę go z miliona kreskówek, od Spidermana zaczynając :P. Sama gra jest świetna z piękną muzyką i grafiką, elementy platformowe wręcz wzorcowe i ani trochę frustrujące, własnie dzięki temu, że nie można tak naprawdę zginąć. No i ten baśniowy klimat, w ogóle cała konstrukcja gry, odejście od walki na rzecz większej ilości elementów platformowych, są to elementy, które sprawiają, że PoP jest tytułem, który doskonale odpręża i pozwala trochę odpocząć umysłom zmęczonym ciągłym mordowanie setek przeciwników w innych grach, vide Dead Island i kopanie leżących Szwędaczy :P. Gra jest piękna i chociaż pograłem w nią dopiero kilka godzin (bardzo skutecznie o mój czas wolny walczy obecnie Mass Effect 2 :D – i tak Blady ja chcę spoilera o „Masie”), to wiem, że jest to tytuł który muszę ukończyć.

  8. Bizon pisze:

    Mroku – akurat w tym przypadku polskim „Księciem” był Maciek Zakościelny, więc do Northa się nie umywa. Z resztą, ten dubbing ogólnie nie jest nawet w 50% tak dobry jak angielski niestety..

  9. Mroku pisze:

    Wiem, odin puszczał mi oryginalny dubbing i znam różnicę. Moje stwierdzenie to taki joke, o ile jednak do głosów od biedy mogę się przyzwyczaić to jednak strona techniczna jest dramatyczna, szczególnie poziom głośności, są momenty kiedy w ogóle nie rozumiem co mówi główny bohater, bo jego kwestie są za ciche.

  10. jaruto pisze:

    Jak pierwszy raz grałem w angielską wersję to nawet nie wiedziałem kto to jest ten cały Nolan North ale jego popis vocalu tak angażował, że nie mogłem się oderwać, tak samo było z Eliką i ukończyłem grę z przyjemnością chociaż wkurwiało zbieranie światełek. Na szczęście większość była po drodze więc tego tak bardzo się nie odsuzwało. Sama końcówka tej gry jest bardzo odważna bo porusza te sfery w grach które są bardzo rzadko poruszane i sprawia, że jest mocną stroną gry jak nie najmocniejszą.

    Naprawdę szkoda Amy, jeszcze nie grałem ale moje nastawienie również uległo teraz zmianie. Sądziłem, że to jest jakaś pomyłka i nie wierzyłem, że ta gra jest aż taką kaszaną. To samo się tyczy La noire na PC… Swoją drogą teraz patche do Gta4 załatwiają problem z optymalizacją, nic tylko czekać aż La Noire załatają, jak im się to uda to może wtedy przemyślę zakup a póki co trzymam się od tego z daleka.

  11. altairus pisze:

    Nolana jest rzeczywiście trochę za dużo, ale to gość który potrafi się wcielić się praktycznie w każdą postać od Nathana z Uncharted po pingwina z Batmana.
    POP 2008 to naprawdę świetna gra, różna od trylogii piasków czasu ale tak samo dobra. W przeciwieństwie do Forgotten Sands którą naprędce wydano jako przystawkę do filmu i jak większość tego typu produkcji jest crapem.
    Bardzo się cieszę że nie kupiłem tej część a jedynie pożyczyłem (przy okazji splatynizowałem ale to żadna przyjemność była) bo bardzo bym żałował wydanych pieniędzy
    Jak już ktoś napisał witamy wśród żywych :)

  12. altairus pisze:

    Zapomniał bym PIPA i SOPA szaleje w USA a polska ma podpisać ACTA 26stycznia

  13. odin pisze:

    Jak już ktoś napisał witamy wśród żywych :)

    Powiedz to szemranym głosem altarius i naciśnij guzik http://inception.davepedu.com/

  14. phsx pisze:

    odinie masz całkowitą rację co do POPka. Jak dla mnie to najlepsza część całej serii (a zaraz za nią WW ale to teraz nieistotne), ma taki ulotny i subtelny baśniowy klimat, rozmowy, relacje Księcia z Eliką, to jak na przestrzeni wydarzeń z gry zaczyna mu wyraźnie zależeć na Elice, troszczy się o nią, zmienia się z zabawnego zawadiaki w takiego jakby to nazwać, dojrzałego i doświadczonego człowieka? No po prostu coś przepięknego.
    O tak, to jedna z moich ulubionych gier, taka po skończeniu której naprawdę żałuję że to już koniec, że nie wiem co dalej stanie się z bohaterem, współczuję mu z powodu tego co go spotkało, po prostu taka gra która nie umiera w głowie po zobaczeniu napisów końcowych. Takie uczucia wywoływał we mnie chyba tylko Max Payne 1 i 2, MGS1 i 2 i Mafia (no wydaje mi się, że GTA4 również ale musiałbym przejść jeszcze raz fabułę żeby to stwierdzić). Przynajmniej te gry mi się przypominają z marszu jako naczelne przykłady świetnie opowiedzianych i absorbujących fabuł – a to dla mnie zawsze liczy się najbardziej. Mogę przełknąć bugi, grafikę i inne bolączki jeśli gra podejmuje ciekawe tematy i opowiada fajną historię, przykład – Fahrenheit (no wiadomo jak się kończy ale pierwsza połowa gry to miazga). Jeśli do tego gra ma świetny gameplay jak np. Max Payne to już jest naprawdę super.

    Dobrze wiedzieć że POP jest w CDA bo nigdy nie miałem oryginału a teraz na pewno kupię i zagram drugi raz. Pewnie da się manipulując w rejestrze zmienić dubbing na angielski. Oby.

  15. qwerty pisze:

    Działa wam ten podcast? Ja nie mogę uruchomić go w żadnym programie.

  16. odin pisze:

    Już sprawdzam i dla pewności wrzucam jeszcze raz. Gdyby coś nie chciało działać daj znać, znajdę jakieś rozwiązanie :)

  17. altairus pisze:

    Szkoda że nie ma epilogu do wersji pc

  18. odin pisze:

    Po tak elitarnie mocnym zakończeniu – nie trzeba :)

  19. jaruto pisze:

    Wątpię aby w Prince of Persia 2008 dubbing PL dało się zmienić w jakikolwiek sposób na angielski. Sprawa jest o tyle skomplikowana, że ta gra jest na silniku Assassins Creed który z kolei nie uznaje modyfikowania takich rzeczy jak zmiana dubbingu czy podmianka plików odpowiedzialnych za dubbing z polskich na angielskie, no chyba, że komuś się udało poznać jakieś magiczne obejście : P Ja próbowałem kombinować i niestety poległem…

  20. DR PROZAK pisze:

    @czosnek666: heheh od poczatku podejrzanie to wygladalo :) 67 min to jest ok.

  21. DR PROZAK pisze:

    tzn tez jest ok….

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>