Witajcie! Wzrost zakresu naszej aktywności w sezonie roztopowym, owocuje 37 odcinkiem DualShock Podcast. Tym razem, bo jakby inaczej, Bizon i Blady, zwrócą swą uwagę i porozmawiają o takich grach jak: Little Big Planet 2, DC Universe, Dead Space 2, F3ar, Mortal Kombat oraz Graveyard – jako główny temat podcastu. Interesujące podejście oraz wszędobylski unf, gwarantują interesującą audycję. Zapraszamy!
Kategorie
Archiwa
- styczeń 2017
- październik 2016
- marzec 2016
- listopad 2015
- październik 2015
- wrzesień 2015
- sierpień 2015
- lipiec 2015
- czerwiec 2015
- kwiecień 2015
- marzec 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
- grudzień 2014
- listopad 2014
- październik 2014
- wrzesień 2014
- sierpień 2014
- lipiec 2014
- czerwiec 2014
- maj 2014
- kwiecień 2014
- marzec 2014
- luty 2014
- styczeń 2014
- grudzień 2013
- listopad 2013
- październik 2013
- wrzesień 2013
- sierpień 2013
- lipiec 2013
- czerwiec 2013
- maj 2013
- kwiecień 2013
- marzec 2013
- luty 2013
- styczeń 2013
- grudzień 2012
- listopad 2012
- październik 2012
- wrzesień 2012
- sierpień 2012
- lipiec 2012
- czerwiec 2012
- maj 2012
- kwiecień 2012
- marzec 2012
- luty 2012
- styczeń 2012
- grudzień 2011
- listopad 2011
- październik 2011
- wrzesień 2011
- sierpień 2011
- lipiec 2011
- czerwiec 2011
- maj 2011
- kwiecień 2011
- marzec 2011
- luty 2011
- styczeń 2011
- grudzień 2010
- listopad 2010
- październik 2010
- wrzesień 2010
- sierpień 2010
- lipiec 2010
- czerwiec 2010
- maj 2010
- kwiecień 2010
- marzec 2010
- luty 2010
- styczeń 2010
- grudzień 2009
Dołącz do nas
- Zaloguj się
- Aby posiadać avatar zarejestruj się na gravatar.com na ten sam adres mailowy którego używasz na stronie.
- Zaloguj się
Subskrybuj
Facebook
Sprawdź kto sponsoruje nagrody!
CHAT
Aby zamknąć, kliknij dwukrotnie *poza* okienkiem chatu.JaraczOkej, nabrałem mocy i wrzuciłem. ;)
BrunoOdin cię pobłogosławił?
JaraczTak. :)
Irokshttp://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_l1kYvhiSGOZpmSeawWaaUISxNAp9Ld0A.gif
ChrisAenSidheChce ktoś kod na 5 euro do Kinguina?
BrunoMożesz mi wysłać na steama: Szymmat Dzięki.
jarutoO. Aż dwa nowe pody? ;o dobrze, że jeszcze dspodcast żyje :)
jarutohttps://www.youtube.com/watch?v=7mEeu1e0R54 - następca Splinter Cell? : )
jarutoZagląda tu jeszcze ktoś? Tak czy inaczej... zakupiłem sobie ostatnio Shadow Tactics: Blades of the Shogun które śledziłem od dawna i szczęśliwie się złożyło że niemieckie studio (składające się z 19 osób) dało radę i wypuścili grę na silniku Unity 5 której nie powstydziliby się nawet ludzie którzy tworzyli Commandosa czy też ci od Desperados: Wanted Dead or Alive. Polecam się przyjrzeć. Do pobrania jest demo na steamie.
Badonhttps://www.youtube.com/watch?v=pSEU51M1Lx8 Pozdrawiam
Smutaczny ten odcinek :|
Spróbuje krótko…
Jeden z najlepszych odcinków ever, świetny, lekko czarny humor. Bujanie się na linie między smutkiem|humorem, wychodzi wam naprawdę bardzo dobrze. Smaku dodaje jeszcze fakt, że trudno rozpoznać czy śmiejecie się z gry o Babci, czy też traktujecie to serio, po przesłuchaniu myślę że Blady szydził jak mógł, a Bizon brał to na poważnie.
A co do gry Graveyard, dno i 3 metry mułu. Nie chce aby z gier nagle tworzyć sztukę, wiem, wiem to tylko mały projekt, ale ktoś to podłapie stworzy firmę i nagle okaże się że gry „ambitne” mają paro milionową rzesze fanów. Podobnie było z grami dla casuali, czy ktoś pamięta aby wasza matka, grała na waszym NES-ie? Raczej nie bo nie było dla niej gier, same hardcorowe, trudne gry. A teraz co? Gdy dla otyłych mamusiek sprzedają się lepiej niż niejedna dobra gra. Gry są do i dla rozrywki, sztuka jest dla uspokojenia/pobudzenia umysłu.
Jeżeli chodzi o Let’s Play, nie róbcie na siłę krótkich odcinków, bo nie przyjemnie ogląda się, kiedy Blady pogania a Bizon klnie bo jest poganiany :)
Pozdr.
Dzięki za miłe słowa ;).
Szczerze o Graveyard – gra jest w praktyce za free, więc nikt nie każe nam płacić za chwilę rozluźnienia przy niej. Nasza rozmowa specjalnie jest poprowadzona w taki właśnie sposób – mamy do tego wszystkiego sporo dystansu. Nie można uznać Graveyard za wybitną grę, ale jest interesujący i wielu na pewno go doceni, ale równie wielu zmiesza z błotem bo przecież TO NIE JEST ROZRYWKA! Ja gdybym był twórcą tej gry, to czułbym się dumny, bo w czasie „grania” miałem tyle skrajnych emocji, że zacząłem ją w pewnym sensie doceniać.
Brzmicie naprawdę jakby Blady maksymalnie ironicznie i szyderczo mówił a Bizon tak bezgranicznie wierzył w niesamowitość tej gry. Ja skwituję Graveyard tak – jestem melancholikiem więc powinno mi się podobać lecz niestety tak nie jest.
Na DS2 czekam z niecierpliwością jeśli będzie podobna do jedynki to na pewno będę się bał. Nie ma co narzekać na poziom trudności my dzieci hardkoru powinniśmy odruchowo wybierać poziom hard w nowożytnych grach.
Śmiesznie się Was słuchało jak mówiliście o Graveyard, widziałem tą grę(?) jakiś czas temu, powiem tylko że znacznie ciekawszą produkcją tego studia ( Tale of Tales) jest gra The Path, która jest grą o Czerwonym Kapturku, wydaje się być dziwne i… jest, naprawdę polecam.
Co-op w FEAR 3 według mnie będzie tak naprawdę głównym trybem tej gry. Rozumiem, że ta gra ma straszyć, ale od czasów jedynki nie robi tego dobrze. Pewnie będzie tak samo, jak w przypadku Splinter Cell Conviction gdzie single był strasznie średni, a co-op bił tryb jednoosobowy kopniakiem z półobrotu. A co do straszenia w FEAR, to w końcu już trzecia część, więc nawet nie ma sensu marzyć o tym, że twórcom uda się nas przestraszyć. Niektóre gry nie powinny posiadać kontynuacji, najwyżej dodatki.
Ten gadżet do Xbox’a mnie przeraża. Kto normalny wpada na to, żeby stworzyć takie urządzenie, na które można nagrać (na przykład) wyzwiska, aby nie musieć się wysilać. Chooooreee!
Dead Space’a nie grałem i nie mam zamiaru, bo cholernie nie lubię, gdy ktoś straszy mnie motywem „o, tutaj wyskoczy jakiś potworek, a towarzyszyć temu będzie krzyk/pisk/inny głośny dźwięk”. Taki sposób na mnie działa, bo na 70% się wystraszę, ale do cholery, ileż można. Po godzinie stanie się to pewnie przewidywalne i nudne.
Oświećcie mnie – DC Universe jest free 2 play, czy płatny? Chętnie bym sobie to sprawdził, ale jak mam płacić, to ja podziękuję.
Z Waszego opisu The Graveyard to gra, która nie jest zrobiona dla funu, zabawy, czy czegoś w tym stylu. To produkcja bardziej rozkminkowa, która pozwala pomyśleć nad hmm… swoim życiem? Cieszy mnie to, że są ludzie, którzy robią takie gry nie dla pieniędzy, ale dla ludzi. Od graczy dla graczy.
A Blady już myśli nad kontynuacją, DLC i alternatywnymi zakończeniami. :D
PS Dlaczego tak krótko? Mam nadzieję, że następny podcast będzie już „normalniejszy”.