Witajcie! Zupełnie nie miałem pomysłu na dzisiejszy obrazek do Singla, więc wkleiłem nic nieznaczącego pieseła. A co w środku? Będzie cuś niecuś o rozdzielczościach CoD: Ghosts w Xboksie One, jeżeli kogokolwiek ona obchodzi to dowiecie się, dlaczego niczego się nie dowiecie, poza tym sam Xbox też zaliczy kolejną padaczkę, a PS4 z czegoś zrezygnuje. Będzie masa obrazków z The Order: 1886 i ile zajmują gry na PS4. Zapraszam!
P.S. Macie pomysł, co na setne wydanie?
- „Nie musicie nic wiedzieć o rozdzielczości Ghosts w XOne”
- …a tak wygląda Xbox One, gdy zawodzi
- Dlaczego w DualShock 4 nie będzie panelu dotykowego?
- Nowe screeny z The Order: 1886
- Ghojsts będzie wymagało 49 GB miejsca na dysku twardym
- 8itHit: GTA V Song – Hard Cash (Michael)
„Nie musicie nic wiedzieć o rozdzielczości Ghosts w XOne”
świat popadł w lekką konsternację, kiedy Adam Boyes, vice prezydent działu relacji z dystrybutorami i twórcami oświadczył, że Call of Duty: Ghosts będzie działało na PS4 w rozdzielczości natywnej 1080p. Zostawiając tym samym zagadkę, co z Xboksem One, wokół którego krążą plotki, że pozwoli na grę w 720p.
Albert Penello, dyrektor planowania produktu w Microsofcie spróbował rozwiać te wątpliwości. Udał się zatem do człowieka, który powinien być kompetentny w sprawie i oto jego krótka relacja:
„Oto coś, co was zaskoczy.
Gość, który zarządza relacjami z firmami zewnętrznymi w Microsoft jest jednym z moich najlepszych kumpli. Musimy grać w całą tę grę informacji przez cały czas, a on ma wielki szacunek do tego, jeżeli partner życzy sobie utajniać informacje. Więc zadzwoniłem do niego i zapytałem, a on odpowiedział mi wprost: `Nie musisz wiedzieć`.
Koniec tematu. Koniec spekulacji.
Nikt w MS nie będzie chciał tego skomentować. Większość z nas nie wie. To produkt Activision i to całkowicie od nich zależy, jak będzie wyglądał ich produkt oraz jak i dlaczego zrobią to tak a nie inaczej. Jak również to, na jakiej platformie pokażą grę.
Nie ma sensu o czymkolwiek kłamać. Jeżeli bym wiedział, po prostu rzekłbym „nie mogę powiedzieć”. Wszyscy dostalibyście tę samą odpowiedź.
Dział relacji z zewnętrznymi firmami to oddzielna organizacja. Phil nic nie wie. Większość ludzi nie wie. Ta informacja jest trzymana w tajemnicy.
Zdanie `Nie musisz wiedzieć` nic nie znaczy. Dostaję je od Phila przez cały czas, bez względu na to, czy chowa przede mną dobre, czy złe informacje.
Nie wiem, jak Sony zarządza swoją organizacją upubliczniania informacji albo dlaczego decydują się je publikować.”
Na pytanie użytkownika, czy Penello wierzy, że sprawa oznacza, iż nie powinniśmy stwarzać żadnych wielkich założeń, odpowiedział:
„W żadnym wypadku. Ty, jako zainteresowany branżą, powinieneś wiedzieć, że jest bardzo dużo czynników, które grają tutaj rolę. Umowy marketingowe, stan kodu gry, konkurencyjność. Pokazujemy rzeczy na E3, które potem zapowiadają na PlayStation, potem oni pokazują coś, co zapowiadane jest dla nas później. Istnieją tony przykładów.
Dlaczego NBA pokazano na PS4, a potem natychmiast pokazano 1080p na Xbox One? Dlaczego Activision nic nie mówi? Dlaczego niektóre gry pokazywane są najpierw na naszej platformie, a potem na ich? Dlaczego premiery gier miewają opóźnienia? Jakość? Dopracowanie?
Powinieneś wiedzieć, że nie istnieje jedna odpowiedź na te wszystkie kwestie. Czasem odpowiedź jest zła, czasem dobra.
Będzie mi przykro, jeżeli to prawda. Ale fakt, że nikt nic nie mówi nie znaczy wcale, że zacznę przedwcześnie wyciągać wnioski.”
…a tak wygląda Xbox One, gdy zawodzi
Gdy prezentacyjnemu modelowi jakiegoś urządzenia zdarzy się mieć problem z działaniem, zawsze znajdzie się ktoś, kto uwiecznił to na zdjęciu i wystawi je na kpiny całego internetu.
Niejaki F. Van Derken Derren udostępnił więc swoje zdjęcie, jakie zrobił sobie w towarzystwie telewizora, który miał niewątpliwą przyjemność wyśwetlać komunikat o błędzie wczytywania Forzy na Xboksie One.
Ale jak wszyscy wiemy, wpadki się zdarzają. Nawet tym, którym, jakby mogło się wydawać, więcej wpadek mieć nie wypada.
Dlaczego w DualShock 4 nie będzie panelu dotykowego?
Menedżer planowania produktu z Sony, Toshimasa Aoki, wypowiedział się w tej sprawie. Największy wpływ na tę decyzję mieli twórcy gier, którym nie spodobał się pomysł, żeby gracze choć na chwilę musieli spuszczać ekran z oka podczas grania.
„Ekran dotykowy był jednym z pomysów. Testowaliśmy go, ale – poza czynnikiem kosztów – nasze zespoły tworzące gry stwierdziły, że spoglądanie cały czas w dół na kontroler to nie jest to, czego oczekują od grania. Chcieliby, żeby klienci skupiali się na tym, co pokazują na ekranie telewizora.
Wyprobówujemy nowe urządzenia, zmieniamy czynnik formy. Zaczęliśmy tworzenie, pokazaliśmy pracę współpracownikom i dopracowaliśmy te urządzenia do jak najlepszej postaci. Stworzyliśmy, nie wiem, jakieś 20 prototypów. Niektóre nie miały przycisków, niektóre były zaokrąglone. Szalona sprawa.
Jeżeli idzie o gałki analogowe, to testowaliśmy pady z gałkami umieszczonymi na górze, bo Xbox ma lewą gałkę wyżej. Szczególnie zespoły od strzelanek rzucały informację, że to jest to, czego chcą. Oni wiedzą doskonale, że klienci kochają Xboksa 360 za strzelanki.”
Gałki jednak zostały takie, jak w DualShocku 3. Toshimasa uargumentował ten fakt pamięcią mięśniową tych graczy poprzednich konsol Sony, którzy musieliby się na nowo przystosowywać do nowego układu pada.
Nowe screeny z The Order: 1886
Do Sieci wpuszczono zestaw nowych screenshotów z The Order: 1886. Gra wygląda jak połączenie Dishonored i Gearsów… co mi się zresztą bardzo podoba.
To jest prawie cztery razy takie jak to wyżej
Jeszcze tyle ich a mi się pomysły kończą:(
Kliknij, by zobaczyć w większej rozdzielczości.
Kliknij, by zobaczyć w większej rozdzielczości.
Żartowałem. Ale zapchajdziura idealna.
Duży obrazek pod małym obrazkiem
Ale serio, lepiej zerknij na większe
Bo tak naprawdę na miniaturce sporo jest ucięte.
Jeżeli chcesz zobaczyć więcej, to ten link jest dla Ciebie!
Lubię kiedy patrzysz z bliska.
Tu nie ma cycków, tylko większa rozdzielczość
Kliknij tu, a potem wróć czytać dalej.
To już przedostatni obrazek o takim rozmiarze.
Wyższy niż szerszy. U niektórych to zaleta.
Ghojsts będzie wymagało 49 GB miejsca na dysku twardym
Przynajmniej tak wynika z wyciekniętego do internetów zdjęcia okładki gry na PS4.
Troszkę dużo. Szczególnie, że standardowe edycje PS4 mają posiadać dyski twarde o pojemności 500 GB. Pytanie, co może być upchane na całej powierzchni płyty Blu-Ray? Może w końcu rozbudowana kampania, setki klatek animacji i tekstury o jakiejś godnej rozdzielczości? A może cała masa DLC do odblokowania za dolara? :D Tego dowiemy się raczej dopiero po premierze konsol.
8itHit: GTA V Song – Hard Cash (Michael)
by Miracle of Sound
Gavin napisał piosenkę o Franklinie, o Trevorze, przyszedł czas i na Michaela.