Spoiler Alert Podcast #1

Witamy Was w nowym roku!
Dziś ja: odin, oraz Blady promujemy nowy twór podcastowy jaki wpadł Blademu do głowy. Zwie się on SpoilerAlert Podcast. Masz ochotę usłyszeć przemyślenia, opinie, analizy – często z przymróżeniem oka, oraz wszelaką treść około grową? Świetnie traiłeś :D SpoilerAlert Podcast, to audycja która będzie starała sie to wszystko zapewnić. Premiery w weekendy, tak abyście mogli wytrzymać tą presje do środy kiedy to pojawia się nasze regularne słuchowisko.

W premierowym odcinku porozmawiamy o Modern Warfare 2, o zawiłościach fabularnych, oraz jej nieścisłościach. Blady będzie skakał przez całe miasta, ja będę nucił Monty Pythona, a Bizon bedzie siedział cicho ;) Zapraszamy do audycji!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii SpoilerAlert Podcast i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „Spoiler Alert Podcast #1

  1. Krusher pisze:

    Świetny podcast! ;) „Monter” powinien dostać nagrode za wytrwałośćxd

  2. odin pisze:

    Dobrze jest :) Ktoś Cię piłować musi żebyś miał rzesze fanów potem.

  3. Mroku pisze:

    Świetnym, bardzo zabawny podcast (wlewanie wrzątku przez wizjery mnie rozwaliło ^^). Czekam z niecierpliwością na kolejny odcinek, zarówno ten bardziej „poważny” jak i ten na luzie, pozdrawiam ;)

  4. Infernal Warrior pisze:

    Krusher, moze to tylko moje wrazenie ale jakbys mogl nastepnym razem, to muzyke troszke ciszej daj. Ciezko mi uslyszec slowa, szczegolnie tego nicponia odina.

  5. Bizon pisze:

    O tak, Crushi – muzyka co najmniej o połowię ciszej, bo tego się ledwo da słuchać. Ona ma jedynie zakłócać ciszę, a nie wchodzić między dialog.

  6. odin pisze:

    Spokojnie za chwile wrzuce poprawiną wersję z paroma dodatkami. Pozatym, aaaa, zresztą napiszę newsa na głównej.

  7. Krusher pisze:

    Tak jest już poprawiona wersja, wybaczcieza błedy, lecz robiłem podcast na słuchawkach(bo noc była, a wszyscy spali…) i nie słyszałem tak dobrze jak na mych wyraźnych głośnikach Logitecha…

  8. Blady pisze:

    Przyznaje się do sporej ilości błędów dot. militariów, które przemyciłem do podcastu.

    Co do ekranów dymnych – modern technology means that they are now also available in new forms; they can screen in the infrared as well as visible spectrum of light to prevent detection by infrared sensors or viewers, and also available for vehicles is a superdense form used to prevent laser beams of enemy target designators or range finders on vehicles.

    Nie zmienia to faktu, że załoga rosyjskiego pojazdu pancernego nie przestałaby raczej ostrzeliwać okolicy pociskami p-piechotynymi tylko dlatego, że paru żołnierzy nieco zadymiło im wizjer.

    Helikopter Nikolaia to Pavelowe, nie Seaharrier. Pozostaje tajemnicą jak go odnalazł, oraz jak komunikował się z Soapem w czasie, kiedy Rosjanie blokują przekazy telefoniczne. Dowódzstwo nie tyle odmówiło pomocy, co utraciło łączność z oddziałem 141.

    Analiza łuski z materiału kamery przemysłowej wysyła oddział 141 do Rio, nie do Gułagu. O więźniu dowiadują się od Rojasa.

    Cheytac nie jest karmiony pociskami .50 cal, a .408.

    Znalazłem też takie info o tłumiku do Cheytaca – CheyTac has told us that no other .408 silencer has performed to the new standard set by Quicksilver Manufacturing for accuracy, sound reduction and light weight. Durability testing has been completed with over 600 rounds through one of

    CheyTac’s QSM silencers. Recoil reduction has been reported to be similar to the muzzle brake on the .408, although somewhat different in quality. The CheyTac team reports it’s a slightly
    sharper recoil, although easier to keep the rifle on target.

    wniosek – tak, można wyciszyć wielkokalibrowy karabin snajperski, ale wpłynie to na odrzut.

    Książka Andiego Macnaba o misji Bravo Two Zero nie jest najlepsza, za to polecam książkę napisaną
    przez innego członka słynnej misji brytyjskich komandosów, Chrisa Ryana „Bravo Dwa Zero”. Pozwala naprawdę wiele dowiedzieć się o operacjach na tyłach wroga, przetrwaniu ekstremalnych warunków i jak wygląda przygotowanie do tajnych misji. Jej dostanie jednak może graniczyć z cudem – niebawem wspomnę więcej o tej pozycji, podając jednocześnie wszystkie możliwe dane o książce, ułatwiając jej znalezienie.

  9. odin pisze:

    Pozostaje tajemnicą jak go odnalazł, oraz jak komunikował się z Soapem w czasie, kiedy Rosjanie blokują przekazy telefoniczne.

    Jedyne co przychodzi mi do głowy to to że musiał się znajdowac w okolicy. Na pewno nie mógł przebywać na terenie Europy po zakończeniu pierwszej częsci gry. A kwestia blokowania fal w eterze to nie jest problem.

    In „The Hornet’s Nest”, the stranded Task Force 141 team is left without a helicopter; they have Nikolai come rescue them. Nikolai’s Pave Low tries to land, but heavy RPG fire made the landing zone ‚too hot’ or dangerous. Soap ordered Nikolai to wave off, as they would find a secondary extraction point.

    Pozatym sam koniec gry też jest ładnie wyjaśniony w dokumencie (premierowy zarys scenariusza dla dziennikarzy – o dziwo dokładniejszy niż sam scenariusz O_O) jaki znalazłem:

    Nikolai drops off Price and Soap at Site Hotel Bravo in „Just Like Old Times”, but despite being told it was a one-way flight, he returns to rescue them in „Endgame”.

    Co do strzału Pirce w helikopter – strzela z M4A1 w trybie pojedynczym o ile dobrze zapamiętałem.

  10. odin pisze:

    i nie słyszałem tak dobrze jak na mych wyraźnych głośnikach Logitecha…

    W ogole to lol ;) ja myślalem że powinno być na odwrót :)

  11. Krusher pisze:

    Dlaczego? Moje słuchawki są na serio kiepskie chyba 15 zł kosztowały :P

  12. odin pisze:

    Krusher powiem Ci że ja zwykle mysląłem że dla ludzkiego ucha jest łatwiej rozróżnić dźwięk gdy jest on blisko, niż dalej. Tak więc wychodze ( nadal ) z założenia że w słuchawkach jest mimo wszystko łatwiej :) Pozatym jeśli pracujesz nad dźwiękiem to polecam wyposarzyć się w słuchawki odpowiednie. Dj518 albo HTX-7 sa bardzo rozsadne i juz mozna powiedzieć pseudo profesionalne. Te pierwsze są bardzo basiste, i mocne. Te drugie są znacznie bardziej neutralne ale przy tym bardzo bardzo wygodne, ucho sie w nich nie meczy w ogole. Posiadałem oba te modele. Co do głośników, nie mam pojęcia jak jest z głośnikami Logitecha, ale jak dobrze pamiętam to nawet jeśłi kosztowały 1000pln, to firmy typowo komputerowe nie stosuja ani dobrych przetworników, ani filtrów, zawieszenia głośników sa gumowe ( skaczą jak szmata ) głośniki maja zwykle zwrotnice które nienaturalnie podbija tony ( taki chamski loudness ) itd itd. Polecam kupic wzmacniacz i gosniki osobno. Tak w ogole ;)

  13. Krusher pisze:

    Może i dźwięk na słuchawkach jest bliżej ucha co nie oznacza że jest on wyraźniejszy ;) Uważam że moje głośniki są spoko, narazie nie mam kasy na lepszy sprzęt niestetyż.

  14. odin pisze:

    Niestetyż użyte w zdaniu aczkolwiek ;)

  15. Aki pisze:

    bardzo dobry podcast :) Kocham was:)

    Co do CoD mi sie podobało :)

    Mamy pytanie czym albo jak nagrywacie??

  16. odin pisze:

    AAA milo mi milo :*
    Mi tez się mimo wszystko podoba: wlasnie wracam z LANParty gdzie gralismy w CoOp, i bylo fajnie :) Tylko ze przebilismy sie przez poziomy strasznie szybko :) Ale pobijanie wlasnych czasow jest zawsze fajne.
    Odpowiedzia na pytanie jest Pamela for Skype.

  17. Aki Evans pisze:

    Bardzo Dziękuje :) Jeszcze bardziej was kocham :) :P
    Co do CoOp super pomysł :) Nie grałem jeszcze w to Online albo Lan ale musi być fajnie :) Ale obecnie odrzuciłem CoD na MAG :D MP MAG kładzie CoD MF2 MP na kolana :)

  18. odin pisze:

    Slusznie. A CoOp polecam :)

  19. Aki Evans pisze:
  20. Aki Evans pisze:

    A sorki za ten link tutaj… X_X…

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>