DualShock Podcast #96


I kolejny 96 odcinek DualShock Podcast na horyzoncie. Tym razem tematy do omówienia w przeważającej części martwiące – EA i polityka zamykania serwerów, Prey 2 upada i znika z widzialnego widma gier nadchodzących oraz Mass Efektałke i dalsze przygody z zakończeniem. A prócz tego – inne, równie warte wspomnienia i równie istotne tematy :) Na 100 odcinek planujemy odpowiadanie na Wasze pytania, tak więc uderzajcie śmiało! Wersja wideo jak zwykle w środku.

Jeśli chcecie się z nami skontaktować lub zadać pytania na które tak bardzo czekamy, ślijcie maile na adres podany w dziale kontakt. Na wszystko odpowiemy i nic pominięte nie zostanie. A jak nie będzie pytań, za kare poleci 2 godziny materiału o Mass Effect 3 :D

1:16 : EA zamyka wsparcie online dla wielu gier
5:40 : nowy Soul Reaver w produkcji? – odin grał w każdego Legacy of Kain, pozdrawiam ;)
12:04 : Prey 2 i cala prawda
17:18 : Wasteland 2
26:07 : Dragons Dogma
31:21 : wrażenia z gry w Journey
42:15 : Mass Efektałke 3
50:59 : Zakończenie
51:46 : Wtopy

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

28 odpowiedzi na „DualShock Podcast #96

  1. Iroks pisze:

    Pierwszy :)

  2. Mroku pisze:

    Pierwszy :)

  3. Blady pisze:

    Hesus, co się stało z moim mikrofonem/nagraniem :/ Brzmię gorzej i głośniej niż zwykle…

  4. Bizon pisze:

    Oj tam – nie jest źle wcale. Ja tego nie odczuwam.
    Szkoda, że ja pomyliłem elipsę z sinusoidą, a ty potem mnie jeszcze utwierdziłeś w przekonaniu, że dobrze się wyraziłem ;).

  5. Blady pisze:

    Parabole tańczą, tańczą tańczą tańczą, tańczą, tańczą, tańczą parabole.

  6. DR PROZAK pisze:

    Ciesze sie bardzo, ze kolejny DUALSHOCK wyladowal na waszym serwerze!

  7. phsx pisze:

    arghhh fucking german. Never again, please? :>
    chciałbym coś powiedzieć ale nie mam tym razem nic do dodania, na Soul Reaver czekam, SR2 był niesamowitą gierką. Szkoda Preya bo oczywiście zapowiadał się ciekawie.

  8. odin pisze:

    Phsx :) witojcie!

  9. Frog pisze:

    Kocham wstęp i zarówno go nienawidzę ;D
    Bardzo pozytywnie!
    Ah, chciałam jeszcze pochwalić Akiego za świetny montaż (nie tylko ten w obecnym odcinku) ;)
    A tak z innej beczuszki – czy dział „redakcja” będzie odświeżony w najbliższym czasie? ;)

  10. Abaddon pisze:

    Cialny jaki poliglota:)

  11. tkay pisze:

    Przecież to nie był Cialny, tylko Hans. ;]

    Co do Wasteland, to ja akurat mam do tej gry spory dystans. Fargo zapowiedział jakiś czas temu, że chciałby wprowadzić funkcje społecznościowe. Po sporej burzy, wycofał się z tego rakiem pisząc, że miał na myśli możliwość porównywania statystyk graczy, czy jakąś podobną bzdurę. Mam wrażenie, że nawet w tym filmiku promującym jego działalność, jakby się miota i tak naprawdę jeszcze sam nie wie jaką grę chce zrobić. Ostatnią dużą grę jaką zrobił to chyba Hunted cośtam – taki h’n’s z dwójką grywalnych bohaterów – i jakoś nie cieszyła się ona zbyt dużym poważaniem. Reszta jego dorobku to zdaje się jakieś gierki na smartphony. Chciałbym, żeby z tej gry coś wyszło fajnego, ale coś przeczuwam, że to będzie gra, która będzie się mogła spodobać tylko ortodoksom gatunku.

    Do Dragons Dogma miałem początkowo podobne odczucie jak Blady, ale jak zobaczyłem fragmenty dwugodzinnego gameplaya, to gra wzbudziła moje spore zainteresowanie. Kolejna produkcja po Dark Souls, którą chętnie bym widział na PC. :) Ma świetny system walki, w którym zamiast lać jak cepem potwora, o wiele przewyższającego naszego bohatera, po łydkach, po prostu wspinamy się na niego i uderzamy w jego najczulsze punkty. Super to wygląd, mimo co tu dużo mówić, bardzo przeciętnej grafiki. Co prawda nie obejrzałem całości materiału, ale rzuciła mi się w oczy pewna pustka w miastach, w których chyba wszyscy mieszkańcy pochowali się w budynkach, bo na ulicach nie ma chyba żadnego ruchu. Tak czy inaczej zapowiada się całkiem fajnie.

    Jeszcze jedną grę, którą chętnie widziałbym na PC to właśnie Journey. Kurde, ta cała wieloplatformowość w naszej branży to zło. ;p

  12. jaruto pisze:

    Zmieniliście sposób prowadzenia podcastu bo żadnej zmiany nie poczułem? Wyciągnęliście jakieś wnioski z tego co wam mówiliśmy poprzednio? Jeśli tak, to jakie?
    Techniczna uwaga: zauważyłem, że w tym podzie, dźwięk momentami was się sypie lekko.

  13. Abaddon pisze:

    @Tkay gra nazywa się Hounted the demon’s forge a Dark Souls zapewne wyjdzie na pc niedługo.

  14. szacool pisze:

    Ich bin heute nicht vorbereitet:)
    Krytyką można się przejąć i wyciągać z niej wnioski, jeśli jest ona konstruktywna. Bo żeby coś/kogoś zrecenzować trzeba to dobrze poznać, a następnie podać konkrety – co komu „nie gra” – KROPKA/EOT.
    I kur** ta „elipsa” :) Nie wiedziałem o co wam chodzi z początku :)
    Doktorku 0:0 – widzimy się za tydzień na Camp Nou ;)

  15. Blady pisze:

    Jaruto, tak, komentarze wszelakie zostały przyjęte, wstępnie w redakcji omówione, a ich długo-planowy skutek jeszcze będzie podlegał wielu dyskusjom w pełnym gronie, próbom i eksperymentom. Osobiście uznałem np., że gdybym z odcinka na odcinek zaczął udawać, że mnie jakaś gra „nie obchodzi”, nagle przestał używać dźwięków paszczowych i ogólnie odrzucił bladzym, to byłoby to nieszczere względem wszystkich słuchaczy. Tworzenie podcastu to długotrwały proces, zbliżamy się przecież do 100 odcinka. Utrzymanie równowagi pomiędzy tym, czego oczekujemy od siebie, czego oczekuje się od nas, a co nam w sumie wychodzi jest nieustanną walką. To, że zasypano nas ilością konstruktywnej krytyki nie powinno chyba znaczyć, że dotychczasowy dorobek idzie aufwiedersehen, podcast zmienił się w Choose Your Own Adventure i od teraz Blady rozpoczyna każdy monolog sopranem a kończy kołysanką na uspokojenie słuchaczy. Stay Tuned :)

  16. jaruto pisze:

    I takiej odpowiedzi oczekiwałem, dzięki : )

  17. DR PROZAK pisze:

    @DSP: Jak zatracicie swój styl to źle zrobicie. Mogą być drobne korekty w różnych aspektach by doskonalić podcast ale pamiętajcie by trzymać się waszego unikatowego stylu. Podcastu jeszcze nie słuchałem. Brak czasu ale to kwestia godzin.

    @Szacool: No słabo Milan zagrał i niewiele mógł zdziałać. Spodziewałem się takiego obrotu sprawy :) Przy 0:0 wieloletni kibic może liczyć na jakąś udaną kontre w rewanżu ;) Będzie niezwykle trudno jednak tam wygrać…

  18. CialnyGD pisze:

    DR PROZAK, nigdy nie zmienimy się na tyle by zupełnie zatracić nasz unf!!

  19. DR PROZAK pisze:

    CialnyGD: no to git :)

  20. CialnyGD pisze:

    A Ty sie Panie w Forzie pokaz, bo juz pewnie wszystko pozapominales… Today poznym wieczorem bede…
    Oczywiscie reszte Forzowiczow tez zapraszam :)

  21. Mroku pisze:

    jak juz mowimy o samochowkach, to wlasnie… Revolt, kto pamieta?

  22. CialnyGD pisze:

    OMG Panie… Lata mlodosci… te male autka :)

  23. Mroku pisze:

    Ha, w demko potrafilem grac cale dnie, a byla tam jedna plansza i dwa samochodziki.

  24. CialnyGD pisze:

    oj Mroku, gdybys TY mial Forze 4 :)

  25. Mroku pisze:

    Oj Cialny forza forza, ale jakbys mial Dead Island.

  26. CialnyGD pisze:

    Oj Mroku dead island dead island, ale jakbys mial Xbox’a… lol

  27. Mroku pisze:

    Ha! Ledwo doczlapalem do domu, ale widze, ze z pisaniem sobie radzilem :p

  28. CialnyGD pisze:

    A dzisiaj już niedziela :)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>