DualShock Podcast #68


Witamy w 68 odcinku DualShock Podcast. Z dziką przyjemnością podejmujemy się kolejnej pogadanki na tematy wszelakie. Czego spodziewamy się po świetnym Uncharted 3? Jakie wrażenie pozostawia po sobie Battlefield 3 i Ghost Recon: Future Solider? Oraz co-co się stało z „I am alive” – tytułem równie zwiewnym co letnie sukienki? Otóż wieść głosi, że powraca. Z godnością i ogromnym impetem! Zapraszamy do słuchania :)

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

25 odpowiedzi na „DualShock Podcast #68

  1. Cline pisze:

    No jak to udało mi się w BF:BC 2 tak trafić w kabinę helikoptera lecącego, że ustrzeliłem pilota to jest wykonalne trudne ale wykonalne. A i odin BF 3 i znowu będziemy latać :D ja pilotuje.

  2. DR PROZAK pisze:

    Hurray ;)

  3. tkay pisze:

    Tia, trzeba przyznać, że pracownicy działu PR od EA/DICE potrafią czynić cuda. Mission impossible, czyli stworzyć nową, wykastrowaną w stosunku do poprzednika serie, po czym powrócić do pierwotnych założeń ( i tak uproszczonych chyba do maksimum) w ten sposób by „wszyscy” byli happy. I jeszcze wmawiać wszystkim, że tworzy się nową jakość. Mistrzostwo świata trzeba przyznać. ;D
    Nowy zwiastun BFa robi dobre pierwsze wrażenie, bo są wybuchy, wszystko się wali, kamera się trzęsie i jest totalna rozpierducha, ale gdy przyjrzeć się szczegółom to wszytko wydaje się takie… meh. Począwszy od płaskiej, niezróżnicowanej i niewyróżniającej się niczym szczególnym mapy (jest wieża radiowa i stalowego liny miedzy którymi można manewrować jetem!!!111 ale super!!!!11… NOT), po gameplay niemal dosłownie skopiowany z Bad Company 2. W dodatku to celowanie z czołgu do przelatującego myśliwca… ślamazarnie przelatującego myśliwca… To takie… surrealistyczne. ;p
    Chociaż jakby się tak zastanowić, to nowego BF i tak nie kupie, więc w sumie mi to wszystko zwisa jak będzie wyglądać ta gra. ;] Premiera Red Orchestry 2 już niedługo. :)
    Na reszte tematów się nie wypowiem, bo nie mam konsoli, wiec mogę tylko stwierdzić, że piesek we „wstawce” jest taki słodziutki. :***

  4. tkay pisze:

    „stalowego liny”
    Polska trudna języka jest ciut. ;]

  5. Divi pisze:

    Wszyscy jarają się nowym Battlefieldem, a ja prawie zmoczyłem gacie, gdy dowiedziałem się, że Pendulo Studios pracuje nad nową przygodówką. Wiem, jestem dziwny, ale chuj z tym.

    W Ghost Recon: Future Soldier zagram z wielką chęcią. Do tej gry przekonuje mnie chyba przede wszystkim ten sam pomysł z przejściem do tych „czasów ‚future'”. I jakoś nie przeszkadza mi ten brak realizmu podczas poruszania się (ilość sprzętu).

    Batmana oczywiście nie mogę się doczekać. A na I Am Alive czekam już od kilku lat, od pierwszego newsa/trailera, ponieważ zapowiada się całkiem nieźle. Walka o życie, straszenie przeciwników nienaładowanym pistoletem, ludzie zabijający się o butelkę wody. Ehh… Chcę w to w końcu zagrać.

  6. Divi pisze:

    Cialny pamiętaj – Batmobil zapierdala. On nie jeździ, on ZAPIERDALA.

  7. CialnyGD pisze:

    he he he…lol.. Yeah, I know, I had :) Ale i tak głupie by było przywoływanie auta, dobrze, że z Batmobilu zrezygnowali :)

  8. tkay pisze:

    Tak przy okazji zapytam. Można liczyć na jakąś recenzje Deus Exa w następnym podcascie?

  9. odin pisze:

    Powinno się udać, ale nie wiem czy się wyrobię czasowo aby zagrać wystarczająco długo. Mimo wszystko się postaram.
    Dla mnie Battlefield 3 i Mass Effect 3, to takie meh meh tytuły. Fajnie jest, ładnie jest, ale entuzjazm przeszedł na co innego. I zostały „tytuły” po prostu ;)

  10. jaruto pisze:

    Oł, maj, got… Ten podcast jest zasypany ciekawszymi tematami niż tydzień temu. Nawet nie wiem za co się najpierw zabrać, hm?
    Może od początku, pomijając serię Battlefield i MGS z którymi nie miałem nigdy styczności.

    Uncharted 3 zapowiada się bardzo dobrze pomimo, że większość gry to będą raczej same skrypty, mam nadzieję tylko żeby te sekcje gdzie się strzela były bardziej zbalansowane bo w dwójce ja już miałem pod koniec dość tego strzelania, naprawdę… zapowiada się dobrze, takie filmowe kino akcji interaktywne z domieszką gameplaya co jest fajne byleby tylko nie brać na poważnie fizyki otoczenia a po prostu się rozkoszować przechodząc grę. Nie wiem czy będzie lepsze od Uncharted 2 które podniosło wysoko poprzeczkę, pardon… będzie lepsze pod względem zapierających dech w piersiach oskryptowanych wydarzeń sam gameplay natomiast nie wiele się zmienił, doszedł zaledwie rozbudowany system starć wręcz w interakcji z otoczeniem i te skoki „like a panther” (stary Sam Fisher się kłania) z góry zabijając przeciwnika i to wszystko w zasadzie, nie mniej jednak… jest naprawdę dobrze jak na filmową grę akcji.

    Ghost Recon: Future Soldier – Pozwolę sobie zastosować kontr-argument odnośnie pytania dlaczego ci współcześni żołnierze nie biegną normalnie od przeszkody do przeszkody a zapierdalają! Otóż mają oni na nogach jakiś egzoszkielet który umożliwia im skoki, upadki, zapierdalanie przed siebie jak super człowiek tylko no właśnie… czy to aby nie jest przeginka? Wprawdzie Ubisoft się tam tłumaczy, że są jakieś prototypy tych egzoszkieletów które mogą zadziałać za kilkanaście lat, to samo z kamuflażem optycznym. Wszystko fajnie tylko nie jestem pewien czy tego oczekują gracze którzy wychowali się na serii Ghost Recon: Warfare coś tam, coś tam. Podejmują straszne ryzyko i odcinają się za bardzo od współczesnych realiów która byłaby do przyjęcia gdyby nie te zadawanie obrażeń od kuli. Ciężko się doszukiwać w niej realizmu, mam wrażenie że to taki Conviction na sterydach no ale nie skreślam jej totalnie. Może jeszcze coś zmienią na lepsze…

    Batmannn! – A nie mówiłem Odin? Batman będzie bardziej ludzki niż poprzednio co jest ogromnym krokiem w przód, już o obrażeniach jakie otrzymuje po stoczonych walkach nie wspominając.
    1. http://imageshack.us/photo/my-images/37/bloodmm.jpg/
    2. http://imageshack.us/photo/my-images/62/siniak.jpg/
    3. http://www.arkhaminfo.com/wp-content/gallery/batman-arkham-city-hd/188_iceberg_004-301-custom.jpg
    4. http://www.arkhaminfo.com/wp-content/gallery/batman-arkham-city-hd/158_mammoth-294-custom.jpg
    5. http://www.arkhaminfo.com/wp-content/gallery/batman-arkham-city-hd/157_choppers-293-custom.jpg
    Widać znaczący postęp w kierunku obrażeń jakie otrzymuje. To już nie jest tylko rozcięcie kombinezonu, są siniaki, rany, strupy i to cholernie cieszy jak się na to patrzy.
    Zgadzam się z tobą odin, że kierując Bat-wingiem to znaczy chcieć się rozbijać o ruchome przeszkody a jeśli Bat-wing miałby unikać takich rzeczy to byłoby bardzo niesatysfakcjonujące tak samo jak jazda Batmobilem i próba przejeżdżania ludzi którzy uskakiwaliby za każdym razem gdybyś chciał ich przejechać biorąc pod uwagę fakt że Batman nigdy nie dopuściłby do sytuacji w której niczym w GTA rozjeżdżamy przechodniów dla zabawy, dlatego szybowanie po OGROMNYM mieście jest strzałem w dziesiątkę z punktu gameplayu, swobody i wczucia się w Batmana jak nigdy dotąd.
    Co oprócz tego… a! Nie wiem czy wiecie ale Batman będzie mógł zatrzymać się i przyjrzeć się dowodom zbrodni i jak można przypuszczać ze screena: http://imageshack.us/f/854/img0157ir.jpg/ będzie można przyjrzeć się dowodom w zbliżonym kierunku co zaprezentowało La Noire. Nie wiem co to znaczy dla ciebie odin (uff, w końcu z małej :P) ale nareszcie Batman może być ukazany jako najlepszy detektyw z prawdziwego zdarzenia, czyli to jak faktycznie wykonuje swoją pracę a nie jak za przeproszeniem chodzący pies wąchający ślady i podąża za nimi do celu tak to było w grze Arkham Asylum. Dla mnie, bomba.
    Oddam nerkę za wehikuł czasu który przeniesie mnie już do 21 października ;p
    Can’t… fucking… wait!…

    I’m Alive – to ta gra jeszcze żyje? Ha… ha… wiem, mało oryginalny żart.
    Jeśli nie porzucą tego projektu to będę w niebie. Aż się prosi o robienie takich gier gdzie głównym czynnikiem będzie przetrwanie pomijając przy tym dziwactwa paranormalne typu, zombii, kosmitów i Bo wie co jeszcze. Na szczęście po tym co zobaczyłem, jest lepiej… niż… sądziłem… co już szczególnie rzuca na kolana to to że stylistyka jest czarno biała, jest mrocznie boję się tylko żeby nie przerodziło się to w jakąś nieustanną strzelaninę pomiędzy ludźmi i ułatwieniami typu nieskończona ilość amunicji.
    Trzymam kciuki za ten projekt.

  11. Mroku pisze:

    Mnie osobiście zabiły wasze wygłupy na końcu podcastu, dawno się tak nie uśmiałem :D

  12. phsx pisze:

    Na BF3 oczywiście czekam, chociaż coraz bardziej mi się zaczyna niepodobać podejście EA do graczy, które okazuje się jawną chęcią cichego wyruchania graczy ^_^ No bo po co znowu jakieś aplikacje, które są zupełnie niepotrzebne ale EA chce za wszelką cenę stworzyć konkurencję dla steama (którego i tak nie pobije) i zmusza nas do używania jakiegoś badziewia. Czytałem kiedyś na RockPaperShotgun, że do BF3 na pc będą potrzebne 2 dodatkowe aplikacje, origin – nie wiem do czego ma służyć no i jakiś jeszcze jeden program który ma być zewnętrzną przeglądarką serwerów której w samej grze nie będzie. Jakaś paranoja. Sama gra ma szansę być tym czym bym chciał, jak na razie minusów nie stwierdzono ^_^
    o znalazłem nawet link do tego artykułu o BFie … http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/19/the-fate-of-bf3s-in-game-server-browser/

    Chociaż nie cierpię gier filmów i w ogóle o superbohaterach, tak Batman w wykonaniu Rocksteady … aaaah. Chociaż mój kontakt z tą grą jest trochę dziwny – bo postać Mrocznego Rycerza jest mi obojętna raczej, ale za to sama gra zapowiada się równie fajnie co pierwsza część, pełny, kompletny i dopracowany produkt, nie mogę się doczekać.

    I Am Alive – still alive? (suchar numer 359) Zawsze czekałem na tą grę, bo zawsze fascynowały mnie raz – duże miasta i ich architektura, dwa – filmy katastroficzne dziejące się w dużych miastach. Trzy – skakanie po dachach i takich tam.
    Ostatnio w ogóle uznałem, że dam sobie spokój i nie rokuję żadnych nadziei, że ta gra w ogóle wyjdzie ale po tym filmiku jest HYPE. Jest TPP! Jest dobrze, o wszystkim już powiedzieliście więc nic nie dodaję – po prostu – mode;want.
    No o jednej rzeczy w sumie – te celowanie do ludzi, którzy się poddają chciałbym, żeby to było zrobione tak jak w najlepszej grze świata – celowałeś do strażnika z pustej broni – okej, poddaje się, ale spróbuj tylko nacisnąć spust to zaraz koleś przypuści atak, zdzieli Cię w ryj i pobiegnie dzwonić po posiłki – coś genialnego – to pokazywało że da się stworzyć przebiegłych i ogarniętych przeciwników jeśli tylko się chce, wydaje mi się że teraz w grach się nie rozwija takich właśnie „inteligentnych” zachowań przeciwników bo ludzie uznaliby gry za zbyt trudne. No rozpisałem się ale w końcu o najlepszej grze ever trzeba… Tym samym mówiąc o najlepszej grze – zrobiłem sobie przebiegły wstęp do …

    MGS collection to kolejny punkt dla PS3 w rankingu – którą konsolę kupić :) Dla najwspanialszej części serii, gdybym tylko miał kasę, już teraz bym kupił tę kolekcję razem z konsolą. MGS2 <3

  13. CialnyGD pisze:

    Phsx, to tak, bym mógł się wciąć i dalej zostawiać cię w niezdecydowaniu odnośnie wyboru konosli:
    http://www.gram.pl/sk2_8A7rHeu4_Metal_Gear_Solid_HD_Collection.html#s/query/Metal%20Gear%20Solid%20HD%20Collection/activeCategory/Wszystkie%20wyniki/ :)

  14. phsx pisze:

    OJEZUSMARIA! ^_^

  15. jaruto pisze:

    Czy widzieliście o tym, że Mr. Freeze podobno będzie uczył się naszych zagrań i wykorzysta je przeciw nam? Ta sztuczna inteligencja uczy się naszych taktyk! O… M… G…
    http://www.arkhaminfo.com/raport-z-gamescom-2011-batman-arkham-city-%E2%80%93-pierwszy-kontakt-3d-oraz-mr-freeze/

  16. Mroku pisze:

    Imo po prostu wcześniejsze zagranie stanie się nieskuteczne i trzeba będzie szukać innego.

  17. _Jaseinfeld pisze:

    Odinku soundtrack podcastów proszę.
    Ogolnie bardzo ciekawa muzyka leci w tle DSP, i w Resident Evil lets play tez.
    Dało by radę pod odcinkiem dopisać tytuły piosenek?
    Np. z wejściówki, oraz z momentu prezentacji gears’ów 3 jak Cialny się wypowiada.

  18. _Jaseinfeld pisze:

    P.S.
    Nie chodzi mi o Calvin Harris – Bounce z filmiku z psiakiem.
    Ale o tym smyczkowym utworze podczas omawiania odcinka.

  19. _Jaseinfeld pisze:

    Dziękuję.
    A to z pod Gears’ów ? :)

  20. odin pisze:

    OST dołączone do edycji rozszerzonej Mirror’s Edge :)

  21. _Jaseinfeld pisze:

    Dziękuję, a prowadzisz Odninie może LastFM?
    Jeżeli tak to prosił bym o linka na @.

  22. Iron pisze:

    Jeśli chodzi o Batman AC to obawiam się że takie małe studia jak Rocksteady może sobie nie poradzić z tak wielkim tytułem nowy system walki, otwarte miasto, nowi bossowi, cat woman i cała masa nowych innych rzeczy.

  23. odin pisze:

    Sorki, nie używam takich wynalazków. Kiedyś miałem, jednak później były cyrki z opłatami i poprosiłem o usunięcie.
    Do odkrywania fajniejszych kawałków polecam radio http://pandora.com/ (z zarejestrowanym kontem można odsłuchać około 40 godzin/mc), z którego korzystam od około 2 lat. Można także spróbować z http://musicovery.com/ , http://youtube.com/disco/ , http://grooveshark.com/ oraz http://stereomood.com/ . Z każdego z wymienionych korzystam dość często :)

  24. _Jaseinfeld pisze:

    Dziękuję :)
    Sadze że się zadomowię na tych stronach :)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>