DualShock Podcast #66


Witajcie w 66 odcinku DualShock Podcast! W te nieoczekiwanie pochmurne wakacje prezentujemy Wam najnowszy odcinek naszego słuchowiska, a w nim: DSP i tryb offline – co działo się ze stroną? Jak wyglądać będzie przyszłość Call of Juarez: The Cartel? Czy PlayStation Vita doczeka się współpracy z PlayStation 3? Jak zapowiada się najnowsza część agenta 47? I na sam koniec: Prey 2, czyli EPIC awesomeness!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „DualShock Podcast #66

  1. tkay pisze:

    Cyberpunk chyba z definicji jest noir, więc dodawanie tego przedrostka, czy jak to tam nazwać, do tego słowa jest dla mnie takie sobie. Wiem, czepiam się. ;p Swoją drogą ostatnio można zaobserwować mały wysyp gierek z szeroko rozumianego gatunku cyberpunk, bo mamy na piedestale Deus Exa, zaraz po nim są omówione przez Was Hard Reset i Prey 2, a stawkę zamyka E.Y.E: Divine Cybermancy (boska nazwa!). Fajnie, bo to zawsze jakaś różnorodność w stosunku do Shepardów, Hawków czy innych wiedźminów.
    PS: Na serio mieliście problem z wybraniem tematów do podcasta? A DIABLO TRZY? Został też pokazany na QuakeConie nowy gameplay ze Skyrima, chociaż o nim rozmawialiście już sporo więc wybaczam. ;]

  2. jaruto pisze:

    Możliwe że w Call of Juarez: the Cartel poprawią te niedoróbki bo na PC-ty jeszcze ta gra nie wyszła natomiast Dead Island też się zapowiada na średniaka, nie przekonuje mnie do siebie, wygląda jak skrzyżowanie Dead Rising i Left4Dead z elementami RPG. Już pal licho słabe animacje, kiepski dźwięk ale żeby chociaż były jakieś naprawdę dramatyczne sceny, głęboka, wzruszająca fabuła w niej a nie tylko przebijanie się przez hordy zombii.
    Agent 47 – jak Odin zacząłeś się rozpływać nad tym że 47 musiałby jakoś przejść przez kontrolę lotniska w jakiś sposób to nakręciłeś mnie strasznie i do tego nie zdawałem sobie sprawy, że tego Hitmana będzie można przechodzić na różne sposoby a ja już powiesiłem na tej serii krzyżyk, widać przedwcześnie chociaż sama zmiana głosu trochę smuci i te automatyczne zapisy no ale taka teraz moda panuje na takie zapisy stanów gry ;/
    Tak, to ja wspomniałem o tej możliwości z WiiU o tych duchach których musielibyśmy szukać, to byłoby chore ale swoich zwolenników by znalazło na 100% :D
    Współpraca pomiędzy dwoma hand-heldami zapowiada się ciekawie z punktu widzenia osoby która nigdy się tymi przenośnymi konsolkami nie interesowała, czyli mnie :P Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Prey2 zapowiada się naprawdę miodnie :) Podobno zrobili taki solidny i kontrowersyjny restart serii którym narazili się swoim fanom ale patrząc z punktu widzenia na serię z którą nigdy nie miałem styczności wydaje się intrygować swoim gameplayem, cybernetycznym światem no i przede wszystkim tym ciężkim klimatem, jak będzie można się dużo skradać do swoich celów i przechodzić na różne sposoby to jestem kupiony.

  3. odin pisze:

    PS: Na serio mieliście problem z wybraniem tematów do podcasta? A DIABLO TRZY? Został też pokazany na QuakeConie nowy gameplay ze Skyrima, chociaż o nim rozmawialiście już sporo więc wybaczam. ;]

    No i masz :D Diablo 3 i Skyrim. No i no i :D
    Diablo 3 ma fajne ficzery, ale samo w sobie nie przypomina drugiej części. Tutaj jednak powinien wypowiedzieć się ktoś bardziej zahartowany w bojach, bo ja długiej przeszłości z hack&slasherami nie miałem.
    Skyrim? No paaaanie :D Powinni dać to komuś innemu. W moich oczach tragedia…

  4. Blady pisze:

    Ja jako casual weteran Diablo II z chęcią się wypowiem przy najbliższej okazji :)

  5. Cline pisze:

    Trochę krótki ten podcast ;/ tematy fajne ale mało.

  6. Abaddon pisze:

    odin przecież my zawsze uwielbiamy wypowiadać się o skyrim:D

  7. Mroku pisze:

    @Blady, a ja zweryfikuję :]

  8. odin pisze:

    POJEDYNEK MISTRZÓW KAJDZUDO :D

  9. Aki Evans pisze:

    Skyrim powinien wyjść jako płyta z muzyką bo to jedyna rzecz która mi się w tej grze podoba, a jako album muzyczny kupił bym w 100 % :)

  10. jaruto pisze:

    To zabawne, że ludzie się jarają tym Skyrimem jakby był jakimś wielkim objawieniem w świecie gier a pewnie wyjdzie jak zwykle, no może odrobinę lepiej :P

  11. Abaddon pisze:

    Prawda jest taka że jeśli chodzi o serię TES to każda kolejna gra od „Daggerfalla” jest krokiem w tył jeśli chodzi o rozbudowanie.Jeśli Skyrim będzie słabszy od obliviona to będzie to wieeeeelki crap.

  12. tkay pisze:

    No i masz :D Diablo 3 i Skyrim. No i no i :D

    A to mało?
    Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology – wielka ściema, albo nowa szansa dla gier.
    Twórcy Metra wypuścili ze 3 trailery z fragmentami rozgrywki z Last Light, które swoją drogą wygląda olśniewająco.
    Borderlands 2 w przyszłym roku BICZYZ!!!
    Pojawiło się ostatnio troszkę więcej informacji nt. gry poświęconej Powstaniu Warszawskiemu, która zwie się Uprising 44.
    Z serii głupota miesiąca: twórcy Heavy Raina zrobią specjalną wersje gry dla nastolatków… ocenzurowaną.
    Coś sobie Panowie wmówiliście ten sezon ogórkowy. ;)

    @jaruto
    To zabawne, jak lekką ręką skreśla się grę na dwa miesiące przed jej premierą. No ale wiadomo, taka moda ostatnio, że dzień bez hejtu dniem straconym, c’nie? ;]

    @Abaddon
    Eee, truizm… Co do drugiego zdania, wydaje się, że już nie da się zrobić gorszej gry niż Oblivion, więc przynajmniej w tym należy wypatrywać szansy dla nowego TESa. ;P

    Oczywiście proszę o dodanie edycji tekstów. ;p

  13. odin pisze:
    No i masz :D Diablo 3 i Skyrim. No i no i :D

    A to mało?

    To nie są gry o których chcielibyśmy rozmawiać ;)

    Skyrim jest prawdopodobnie jeszcze bardziej uproszczoną grą od i tak mocno przypudrowanego Obliviona. Jeśli grałeś w Morrowind, wiesz doskonal o czym mówię. Nastawiałem się na Skyrim, BARDZO. Wystarczy posłuchać wcześniejszych nagrań. Jednak to ten sam silnik, mniej więcej ta sama mechanika, identyczne animacje… mogę tak jeszcze wymieniać… Nie da się tego ciągnąć w nieskończoność. Morrowind był wspaniałą grą. Oblivion nie dostarczył niczego więcej prócz jazdy na koniu i lepszej grafiki. Skyrim zawodzi w samych założeniach które rozkładają się na zdobywanie poziomów i interakcję. Jeśli chcesz, walnij parę argumentów i na pewno będziemy starać się na nich oprzeć naszą, mam nadzieję, przyszłą dyskusję o tej części TESa.

    Diablo 3 to gra, która przechodzi kryzys osobowości. Słyszałem już wiele negatywnych opinii na jej temat, rozmawiałem z wieloma długoletnimi fanami drugiej oraz pierwszej części i z tego co zdołałem wywnioskować, ten tytuł jest raczej kuzynem wuja, który raz słucha techno a chwile później muzyki reprezentującej biedę. Nie wiem czy wyraziłem się wystarczająco jasno… chodzi tutaj o korzenie z jakimi w dużej części edycja trzecia, tej jakże dobrze kojarzonej serii, „zrywa”. Mógłbym nagrywać odcinek opowiadając o tym co czuję do dwójki, ale chodzi raczej o rozmowę na temat części trzeciej. A z tej chyba nic dobrego byśmy nie wyciągnęli. Mimo wszystko możemy się postarać, choć na mnie i Bizona nie liczcie, bo raczej nie przepadamy za H&S.

    Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology -> najpierw Mega Meshes, później Particle Geometry, jeszcze później PolyAtom, a teraz zmienili nazwę na Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology? :D Jeśli kiedykolwiek coś takiego powstanie, bardzo chętnie to oglądniemy. Jednak mogę Ci wyznać, że z technicznego punktu widzenia coś takiego jak tworzenie elementów w przestrzeni tardis ale jako rekurencji (do takiego czegoś było bardzo przydatne określenie bi——- strefa), jest ograniczone i polega np: na ograniczeniu elementów jakie mogą zostać wpisane w program. Innymi słowy 20 tekstur, parę obiektów i wista wio – możesz sobie skalować i powielać (ale i tak nie w nieskończoność ;)). Jednak co z tego jeśli sam algorytm jest skomplikowany i nie da się po prostu czegoś dodać. A jeśli nawet stworzony został jakiś edytor który to automatyzuje, kompilacja zajmie wieki. Postaram się temu przyjrzeć w następnym podzie, ale traktowałbym to bardzo sceptycznie.

    Twórcy Metra -> meeh. Gra prócz paru momentów była makabrycznie opustoszała, nie wykorzystała swojej szansy a sam koniec był tak dezorientujący i mało satysfakcjonująca, że do tej pory mną rzuca na samą myśl (jak szatan nim rzuca!). Prezentacja jej nie pomoże. Więcej tych klimatycznych momentów by bardzo pomogło. I optymalizacja :D

    Borderlands 2 – > owszem owszem. Nic więcej. Nawet screena, lub najmniejszego wywiadu. Wypełnijmy tym 15 minut ;)

    Uprising 44 -> Tu mnie masz, nie wiedziałem o tym :) Ostatnio zresztą była niezła afera z wypowiedziami w telewizji odnośnie obchodów Powstania Warszawskiego. Że niby uczymy dzieci zabijać ;)

    Heavy Rain -> Było wiadome od pół roku.

    Edycja w swoim czasie ;) Swoją drogą, spójrz na szary tekst pod polem dodawania komentarzy. To są elementy jakich możesz użyć. Np <blockquote> otworzy cytat a </blockquote> go zamknie. I tak z każdym innym wymienionym tagiem.

    I w ogóle dzięki za komentarz!

  14. Mroku pisze:

    odin z Diablo 3 jest tak, że lepsze jest wrogiem dobrego. Rzeczy, które sprawdzały się 10 lat temu nie sprawdzą się dziś, stąd sporo zmian. Naprawdę, boli mnie płakanie „prafdziwych fanów”, którzy nawet w bete nie grali a już skreślają grę. Ale to nie czas i nie miejsce wszak o D3 w tym DSP nic nie było :P

  15. Toblakai pisze:

    Ludzie narzekający na nowe Diablo, to przeważnie ci którzy określają siebie – tak jak napisał Mroku – mianem prawdziwych fanów. Często spotykam się z wypowiedziami, że Diablo I to było to Diablo które zdefiniowało klimat teraz już serii gier. Osoby te przy okazji mówią, że Diablo II już odstawało klimatem od tego co było zaprezentowane w części pierwszej. Z mojego punktu widzenia, w takiej sytuacji narzekanie rzekomego „prawdziwego fana” na odbieganie klimatem od części drugiej jest nie na miejscu. Przecież Blizz jedynie posunął się dalej z tendencją rozwoju tej gry którą zastosował już przy wydawaniu „dwójeczki”.
    Gry ewoluują.

    PS: Ciągłe przywoływanie w swojej argumentacji tematu „To jest MMO” albo „To jest WOW” po prostu mnie śmieszy.
    PS2: Podcast zacny.

  16. odin pisze:

    Kulturalnie się wycofuję ;) Tak serio, nie jestem odpowiednią osobą do dyskusji na temat tej serii gier, oraz ogólnie całego H&S ;) Jednakże z odsieczą posłałem po Zazyla ;)

  17. Zayl pisze:

    Przybyłem ! Diablo III : temat rzeka, dyskusja, która może trwać bez przerwy. Oczywiście są gracze, którzy znienawidzą bądź już znienawidzili Diablo 3 za kolorową grafikę. Mi osobiście to nie przeszkadza, jedyną wadą jest dla mnie system zabezpieczeń. To słowem wstępu.

    Jestem ogromnym fanem Diablo I i II przegrałem w tą grę więcej niż połowę życia i cały czas, co góra 2 miesiące, włączy mi się lampeczka, aby wrócić do Sanktuarium Diablo i zabić go tysięczny raz, czekając na piękny unikatowy przedmiot. Jestem również pewny sukcesu Diablo 3 mimo wszystkich domowych krytyków i starych zagorzałych fanów, którym owa gra nie przypada do gustu. Panowie Czekamy na to około 10 lat, przez taki długi okres nie wyszedł Hack’n’slash, który zdołałby pobić Diablo II, to oczywiste, że blizzard dołoży pełnych starań aby ich najnowsza część dorównała, a może i nawet przebiła Legendę swoich poprzedniczek. Takie jest moje zdanie, mimo wszystkich zmian i ułatwień to nadal Diablo, gra którą pokochałem za klimat, grywalność, świat, trójkę braci i wszystkich innych rzeczy, które są wyznacznikami znakomitego hack’n’slasha.

  18. odin pisze:

    No.

  19. Abaddon pisze:

    mają

  20. mr.ostry pisze:

    Witam. Bardzo fajny podcast ,no i wreszcie bez Cialnego.

  21. grabczas pisze:

    Pod fajny, chociaż muszę przyznać że Prey mnie dalej nie interesuje :P (Sory Bizon) a co do ataku to wydaje mi się że powód z czasem poznamy wszyscy ;)

    A i jeszcze jedno:
    Kolejny z jakimiś problemami z dupy… No kurwa… Panie weź pan wyjdź z baru…

  22. Iron pisze:

    Co do shackowania waszej strony może to anonymous chcieli zaatakować jakiś duży portal o grach w Polsce i przez przypadek trafili na wasze serwery :P

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>