DualShock Podcast #49

49 odcinek DualShock Podcast nagle wyłania się z ciemnej alejki! Szybkim choć chwiejnym krokiem dochodzi do niczego niespodziewających się słuchaczy, i odsłaniając stary przetarty prochowiec, prezentuje: Portal 2 i coop. Game Informer o Mass Effect 3. Rekord Guinnessa w grze Kinect Sports. Call of Duty Black Ops i 54% graczy multiplayer w dupe! Okrzyknięty mitem w 2009 roku – RAGE. Saints Row 3, i jak lakoniczność formy może być dobra. Ostatecznie, tematem numeru okaże się Alice Madness Returns…. można zebrać zęby z podłogi ;)

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „DualShock Podcast #49

  1. CialnyGD pisze:

    Aki, muszę powiedzieć, że Twój montaż jest genialny… Wielkie brawa dla Akiego za tak wspaniałą aranżację Video!!!

  2. rakken pisze:

    Świetny podcast ;)

  3. Bizon pisze:

    Co prawda, to prawda – Aki wykonuje kawał dobrej roboty przy tych montażach. A i idzie mu to coraz sprawniej, więc mam nadzieję, że będzie to robił nadal ;).
    Rakken – thanks :D

  4. SzenlonGDY pisze:

    Zajebisty podcast :)

  5. odin pisze:

    :) ja już się wypowiadałem bardziej nie oficjalnie, ale powtórzę – bardzo się cieszę jak to teraz wygląda :)

  6. Jaruto pisze:

    No chłopaki muszę przyznać, że swietnie się uzupełniacie a podcast w formie video mimo, że jest czasochłonny do wykonania jest jeszcze ciekawiej zrealizowany niż kiedyś :P a teraz co do Alicji…
    Przeszedłem pierwszą Alicję jakieś kilka miesięcy temu i co do tej nowej też jestem oczarowany nową stylistyką bo prawdę mówiąc na chwilę obecną etapy są inne niż w jedynce są zupełnie nowym wizualnym doznaniem ale wciąż ona utrzymuje się w tych klimatach Alicji. Możliwe że Alicja jednak przyjmie się jeszcze lepiej jak jedynka za czasów swojej świetności i będziemy mieć takiego czarnego konia w tym roku czego twórcom życzę bo jak wyszedł pierwszy filmik z Alicji nie było u mnie takiego entuzjazmu jaki jest teraz boję się tylko jednego, że ten staro-szkolny system się nie przyjmie wśród masowych odbiorców i nie sprzeda się w zadowalającym nakładzie bo jednak chłopaki dają radę i nastrajają pozytywnie co mam nadzieję się nie zmieni nagle na gorsze.
    Trzymam kciuki za tę produkcję.

  7. Jaruto pisze:

    jest jeszcze ciekawiej zrealizowany niż jakby go nie było bo jak ktoś nie ma czasu to obejrzy sobie nowinki w formie video*

  8. Jaruto pisze:

    Pojawiła się nowa zajawka o Alice: http://www.youtube.com/watch?v=ywLazs4AIVY a co do muzyki mam mieszane odczucia bo chciałbym dostać przygnębiające kawałki jak to było w pierwszej części a póki co tego jakoś za bardzo nie odczuwam.
    Dla przypomnienia macie tutaj kilka:
    http://www.youtube.com/watch?v=yGPjYbNAgzk
    http://www.youtube.com/watch?v=1qp9XONtMzE
    http://www.youtube.com/watch?v=N9wKGYm_NF4
    http://www.youtube.com/watch?v=Qk2Uqh7Ok5I
    http://www.youtube.com/watch?v=4H77AQBlWrw&feature=related

    Błagam… powiedzcie, że Chris Vrenna jest również odpowiedzialny za muzykę w tej części?
    Zachęcam do odświeżenia pierwszej części bo do dzisiaj daje radę swoim psychodelicznym klimatem, chorymi pomysłami jak np. niezapomniana „szachownica”.

  9. odin pisze:

    Vrenna jest aktualnie keyboardzistą Mansona, i głównie z tego powodu odrzucił propozycję tworzenia muzyki dla najnowszej części. Mimo wszystko miał czynny udział w jej projektowaniu jako osoba odpowiedzialna za nadzorowanie ogólnego kierunku. Ponoć same kawałki wyszły rewelacyjnie. Osobą która zajmuje się produkcją muzyki jest Markus Smit.

  10. SzenlonGDY pisze:

    Powiem szczerze, że jak dla mnie to każda gra spod rąk firmy Valve to majstersztyk. Szkoda tylko, że tak długo każą nam czekać na kolejne przygody Gordona, no ale oczekiwanie umili mi z pewnością Portal 2 :D
    Mam tylko nadzieję, że sequel będzie jeszcze bardziej hardkorowy niż część 1 :D

    Ps. Ma ktoś z was może Demon’s Souls? Poszukuję kogoś do wspólnej gry, kogoś kto nie denerwuje się zbyt szybko :D

  11. odin pisze:

    oj chciałbym… :(

  12. Jaruto pisze:

    Uff… No to uspokoiłeś mnie :)

  13. hienamas pisze:

    narzekacie na gry że coraz krótsze ale podcasty też robicie mega krótkie fakt faktem z wideo teraz ale wole bez i żeby podcast trwał 1:30 godz niż 40 min

  14. odin pisze:

    Chodzi o to, że badamy grunt z kim będziemy prowadzić te podcasty. Swoją drogą same pody mogłyby trwać godzinami. Ale praktycznie zawsze skupiamy się na mainstreamowym podejściu do tematu, czyli: nie gadamy o producentach dźwięku, technice jaka stoi za silnikiem, kolorystyce i podobnych jej przykładach na rynku, samym gameplayu i przytaczaniu kolejnych subiektywnych opinii; gdybyśmy się jednak rozmemłali, myślę że strasznie wąska grupa ludzi byłaby w stanie to wysłuchać do końca… Dlaczego? To nie jest tak że nam się nie chce, albo nie mamy na to czasu. Zwykle nagrania trwają po 2,5 godziny, z czego i tak jesteśmy przyzwyczajeni nie mówić nic ponad pewien poziom. Później to się wycina, często całymi epizodami, byle słuchacze w drodze do pracy czy szkoły mieli lekką i przyjemną strawę. A tak naprawdę, Bizon i odin + Cialny i Badon, potrafią między sobą pogadać konkretniej – tylko spójrz na polską scenę podcastingu. To jest kolejny problem. O rzeczach takich jak jailbreak, geohot, kinect, i co najważniejsze w tej kategorii, GRY – wypowiadają się ludzie którzy nie wiedzą o czym mówią. Mają co najwyżej PC’ta lub konsole z paroma grami – a wiedzę odnośnie gier czerpią głównie z trailerów; o ile nie stoi za nimi wielki sponsoring i materiały prasowe. I nie mam nikomu tego za złe, ba – wręcz jest to potrzebne. Ta różnorodność, która daje możliwość wypracowania swego własnego stylu. Ale to w jakiś sposób tłumaczy nam co jest popularne, czego oczekują ludzie. Z mojej i Cialnego strony, były już próby przekonania 6 bardzo poważnych firm (takich super poważnych, które produkują gry ;), o jakieś wsparcie. I jak poziom merytoryczny nigdy nie był problemem, tak sama popularność podcastu kładła cieniem wszystkie nasze starania. Staramy się w tym odnaleść. Kiedyś wydawało nam się że naprawdę wyróżniamy się na tle reszty, bo i artykulacja była dla nas priorytetowa, i merytoryka, i samo przygotowanie do nagrania + bagaż doświadczeń jako starsi wyjadacze (czasy 386, PS1, Dreamcast, PSXExtreme #1, PlayerStation+, Neo+, Reset…). Ale jednak rzeczywistość jest inna.

    Obiecuje że 50 odcinek będzie dłuższy :)

  15. Aki Evans pisze:

    Ja osobiście jestem zwolennikiem podów 40-60 min. Bo to jak dla mnie wystarczający czas na odsłuchanie i nie zanudzenia się. Pamiętam czasy Podów 1,5h/2h, które przyznam że czasami naprawdę mnie usypiały :( Długość też zależy od ilości tematów i ilości przygotowanych info na ich temat, zaś z perspektywy obecnej kondycji osobiście myślę że długo naprawdę długi pod mógłby sprawić problemy Badonowi oraz Cialnemu. Z drugiej strony DualShock-owe pody wychodzą bez przerwy od początku istnienia strony, praktycznie tydzień w tydzień otrzymujemy jedno godzinny podcast, jeżeli spojrzeć na konkurencje zdarzają się przypadki które mają problemy wydać jedno godzinny pod raz na dwa tygodnie.

  16. CialnyGD pisze:

    Oj Aki, pamiętaj, iż dla mnie i Badona udział w podzie to zupełna nowość, nie mamy jeszcze doświadczenia w tych sprawach. To jest moje trzecie nagrywanie. Nie mamy co przecież oczekiwać, iż od razu jak wchodzi ktoś nowy to będzie to poziom wypowiedzi doświadczenia 5 lat w radiu.
    I tak jak mówił Aki, wszystko zależy od ilości tematów. Można by było wydłużyć podcast, ale myślicie, że dział w stylu: „W co ostatnio grałeś odin/Bizon/Abaddon/Cialny” byłby odpowiedni? Czy też kącik iPhone’owy/Androidowy? Musimy pamiętać, że dużo ostatnio się zmieniło, i tak naprawdę DSP cały czas się rozwija.

  17. Bizon pisze:

    Nie można nagrywać tydzień w tydzień podcastu, który by trwał 1:30 i trzymał cały czas ten sam poziom. Poza tym, nie mamy już tyle czasu, co wtedy gdy zaczynaliśmy podcasty, a praca jaka idzie na edycję tego wszystkiego też jest wiele większa… No i to jest też kwestia typu „co kto lubi”. Na pewno znajdzie się prócz Akiego ktoś, kto uważa, że przedział 40min-1h jest wystarczający.

  18. Mroku pisze:

    imo wystarczy 40-60 min, dluzsze bywaly meczace, chociaz jakis poltoragodzinny spoiler alert by sie przydal czasem :p

  19. Grabczas pisze:

    Odnośnie rekordu guinessa to moim zdaniem to będzie chodziło o ilość frajerów co to kupili ;) Microsoft pewnie najlepszym naciągaczem w księdze :D

  20. toblakai pisze:

    40-60 minut to moim zdanie najlepszy przedział. Sam się zaczynam łapać na tym, że nie mam już czasu odsłuchiwać podcastu zaraz po tym jak wyjdzie tak jak to robiłem kiedyś. Taki 1,5h odcinek musiałbym pewnie łamać na dwa razy :/

    Alice zapowiada się wielce ciekawie, ale też nie wiem czy zagram, bo w sumie ciekawych tytułów na PC zaczyna się zbierać a grać będę głównie w wakacje :D Wiadomo, trzeba jakoś ten czas zagospodarować rozsądnie.

    Ciekawi mnie ten Portal 2. Brat namawiał mnie na co-op’a, tylko trzeba by najpierw podrasować swój komputerek żeby to chociaż ruszyło.

    odin nie musisz mówić co to za firmy z którymi się kontaktowaliście, ale tylko kiwnij głową jeżeli to któraś z tych: Capcom, Konami, Sony, EA a może UbiSoft?

  21. odin pisze:

    2x kiwnięcie głowa ;)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>