DualShock Podcast #48

DualShock Podcast wkracza w nieprzetarte ścieżki video, wraz z 48 odcinkiem! W wraz z nim otrzymujemy: Wiedźmin, czy też może Bard? Mortal Kombat ląduje na torrentach! Nowe DLC do Mass Effecta – rozczarowuje. The Agency – odwołane! Najnowsze wieści o Max Payne 3. Tematem głównym odcinka, okażą się gry które po raz pierwszy odważyły się być brutalne. A wszystko to w formie videło! Sprawdź w środku!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „DualShock Podcast #48

  1. Iroks pisze:

    Nie mogliście na odwrót zrobić ? teraz audio a potem video ?

  2. odin pisze:

    Bozon nie był w stanie wyczyścić nagrania z zakłóceń, dlatego jak wrócę muszę to ręcznie wygładzić. Abaddon był bardzo cicho więc jego zakłócenia po podbiciu sa bardziej słyszalne, bizona mikrofon natomiast przerywał i jakoś syczal. Aki to oczyszczal bo na potrzeby video nie trzeba z tym mocno walczyć, jednak na słuchawkach to naprawdę przeszkadza.

  3. Aki Evans pisze:

    A Aki chciał przeprosić że nie ma wersji „Full Screen”. Okazało się że Blip wspiera NTSC a projekt był robiony w panoramicznym PAL o dziwno konwertowanie Blip- ogólnie nie wzięło pod uwagę Pixel Aspect Ration :(

  4. Rafcio PL pisze:

    Jeśli chodzi o pokazanie brutalności w grach to chyba należałoby też wspomnieć o serii Soldier of Fortune. Jeśli o mnie chodzi, to takie pokazanie zadawanego bólu bardziej do mnie przemawia. Trafiamy w nogę – odpada, to samo z rękami. Strzelamy w szyję koleś stara się zatamować krwotok. Strzał w głowę – wiadomo :) Coś takiego jest lepsze (i fajniejsze?) niż to co pokazuje MK. Tak naprawdę to Mortal, jak każda tego typu nawalanka, jest grą przerysowaną. Wszelkiego typu „finiszery” są ciekawe. Ale tylko przez pierwsze, może, 10 razy. Potem stają się nudne. Bardziej jara mnie strzelanie do przeciwników w Falloucie. Po dobrym trafieniu rozpadają się na części a krew tryska dokoła.

  5. Gr00by pisze:

    Wideo, osom ^^ Dzięki temu nie trzeba potem szukać filmików z grami o któych wspominaliście, domyślam się że jest z tym roboty na pół dnia ale wydaje mi się że warto :) Co do brutalności, dodałbym jeszcze może Wolfensteina. I ta pamiętna pierwsza scena kiedy wchodzimy do pomieszczenia, ktoś leży na stole a my możemy bzztbzzzt piorunami w niego… ahh… :)

  6. Iroks pisze:

    jaka była ta ważna decyzja w tym DLC Arrival ? Chodzi o zastrzelenie tej doktorki ? Bo tam tak na prawdę nic się nie działo. :D
    O jednym zapomnieliście, początek tej misji jest przystosowany fajnie dla szpiega( akurat moja postać), więc fajnie jak by było więcej takich misji w 3. Trochę skradanki rozwiniętej, niż zalewanie gracza mięsem.

  7. Cline pisze:

    Abaddon był dobry cichy i mało ale dobry

  8. CialnyGD pisze:

    Odnosnie Kinect’a w Forzie 4 i Kinect JoyRide:
    Zostało już dawno powiedziane, że Forza 4 będzie grą hybrydową, czyli normalny kontroler + dodatkowo obsługa Kinecta w np. oglądaniu samochodów, lub minigrze, która widzimy na filmiku czyli „wyprzedzanie”, gdzie mamy automatyczne przyspieszanie/hamowanie. Bedzię to zrobione tylko jako dodatek. Cała gra jak najbardziej wymaga precyzji od gracza i Kinect tutaj jeszcze nie daje rady. Jeżeli chodzi o Kinect JoyRide i tamten filmik z gościem siedzącym w bezruchu, to trzeba powiedzieć ze był to pierwszy możliwy wyścig w grze, czyli najłatwiejszy, więc ciężko tak naprawdę nie przejechać chociaż na 3cim miejscu. Spędziłem z JoyRidem naprawdę sporo czasu (86% ukończonych achievementów) i wiem, że tak łatwo jest tylko w pierwszym wyścigu, w innych trybach trzeba się naprawdę trochę napocić.

  9. Gacu666 pisze:

    Bardzo fajny Podcast, szczególnie że o moim ulubionym temacie czyli o przemocy w grach.

    Szkoda, że w końcu nie powiedzieliście nic o L4D, ani o tytułach typu SADIST czy Postal. No i ten gameplay z Alpha wersji Carmageddon’a 2 w czasie gdy opowiadaliście o C1 ;) trochę był nie na miejscu. Ale ogółem chylę czoła, było spoko.

    Tylko proszę was, mniej akcentowania, szczególnie prośba do nowego kolegi Abaddona. I dalej z ryjem od tego mikrofonu xD.

  10. toblakai pisze:

    Z tą przemocą to jest chyba tak, że faktycznie ludzie się na to uodparniają. Jakby nie patrzeć tyle tego w jest – nie tylko w grach, ale i w TV czy też filmach. Akurat to, że MK jest uważany za bardzo brutalnego to się nie dziwię. W MK przemoc jest bardzo sugestywna, w Karmagedonach i innych grach tego typu to taka groteska jest. Dodatkowo nie należy zapominać, że MK ma charakterystyczną szatę graficzną – postaci są realistycznie odwzorowane, nie ma kolorowych rozbłysków które by maskowały to co się dzieje na ekranie.

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>