DualShock Podcast #39

Czy to aby nie przypadkiem 39ty odcinek DualShock Podcast? Nie inaczej! W soczyście pełnym składzie Bizon, odin i Blady rozpoczną show rozmową o demie wyczekiwanego Bulletstorm. Z impetem ruszą w pogadankę o fanowskim filmie Fallout: Nuka Break. Blady wzruszy publiczność rozmową o głębi Little Big Planet, a Bizon z odinem rozpalą się na myśl o Abe Odyssey HD Remake. Najwięcej sił poświęcą jednak na dokładne omówienie nowego wynalazku Sony, zwanego PSP2/NGP/NinjaTo. Zapraszamy do słuchania!

Dodatkowo, w rozmowie o PSP2, każdy z naszych słuchaczy powinien zachowywać zimną krew:

i zrelaksować się przy obiecanym filmie Nuka Break :)

Niestety twórcy usunęli wersję out-take z portalu vimeo :(

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „DualShock Podcast #39

  1. Iroks pisze:

    Pierwszy :D
    Filmik zacny, ciekawe co mówicie na jego temat :)

  2. Abaddon pisze:

    Screen z Mass Effecta jest epicki.

  3. odin pisze:

    Wiem :D

  4. Cline pisze:

    Kosztujący fortunę klocek PSP JA TO CHCE :D dobry podcast i znów nadchodzi smutne 7 dni bez podcastów :(

  5. Jazda na kocie! pisze:

    psp2 musi zostać wykonane w bardzo ale to bardzo niskim procesie technologicznym, bo inaczej temperatury mogą być co najmniej kosmiczne… Ciekawe czy zwiększą pojemność baterii, ale tak jak wspomniał Odin poniesie to za sobą znaczny wzrost ceny. Jeśli chodzi o 3d to wydaje mi się że sony wprowadzi to po jakimś czasie żeby nie być gorszym od nintendo. Wydaje mi się bardzo fajną kwestią jeśli będzie możliwość zagrania w te same wersje gier co na ps3, na przykład Crysis 2…

  6. phsx pisze:

    NGP- zobaczymy, zobaczymy, jeśli mógłbym używać tego również jako telefonu to byłaby fajna sprawa, rozmiary są … duże ale mi się wydaje, że nie będzie mi to przeszkadzać. Chcę mieć grafę jak na PS3, chcę wysyłać smsy i chcę przeglądarkę internetową żebym mógł przez wifi przeglądać net. Ale przeglądarkę a nie takie kuuuuuuuuuurwa gówno jak było na PSP – kupiłem je między innymi by emulować psx i sprawdzać pocztę i kilka stronek ale surfowanie okazało się niemożliwe. Zostaje jeszcze to co mówicie – kwestia baterii… jak nie będzie koło 6-8h to nie kupię tego na pewno. Może się skończyć na tym, że kupię Sony Ericsson Xperia Play ^_^
    BUCKETHEAD! :) A to z początku przypomniało mi o Status Quo. Idę posłuchać bo mi się zachciało.

  7. Iroks pisze:

    ok zainteresowałem się abem, tylko jak tam się otwiera taki portal, żeby swoich ziomków uratować (widziałem na filmikach) ?

  8. phsx pisze:

    O właśnie na Abe’a też czekam, grałem kiedyś na psx tylko w demko ale pamiętam że bardzo mi się podobało, miało taki z lekka przyciężkawy design.

  9. Stumpien pisze:

    Wydaje mi się, że NGP ma jeden problem. 3DSa ;)

  10. _Jaseinfeld pisze:

    Chłopaki mam kilka ale względem PSP2.
    Po pierwsze bądźcie konsekwentni, kilka podcastów tamu stwierdziliście że największym minusem PSP był brak drugiego analoga, a teraz NGP jedziecie że ma 2 gałki ?
    Skłaniam się co do koncepcji Bladego, że tylny touchpad może zastąpić R2, R3, L2, L3.
    Oraz zgadzam się z pomysłem Odina, może służyć do czegoś takiego że dostaniemy polecenie ” wysmaruj paluchem „Z” na touchpadzie żeby rozciąć gatki sierżanta Garcia” w jakiejś przygodówce, z Zorro w roli głównej. Ewentualnie mini gierki jakieś.
    Moim skromnym zdaniem będzie to dobra konsolka, już pierwszy PSP był w stanie podłączony do PS3 odgrywać role np. lusterka wstecznego w grach wyścigowych. (Bynajmniej tak słyszałem).
    Także możliwe iż pójdzie to w dobrym kierunku :)
    Ja mam taką nadzieje bynajmniej :)

  11. Blady pisze:

    PSP nie miał analoga, miał grzybek, który nie odstawał od konsolki. 3DS ma dziwny suwak, który ponoć spisuje się zaskakująco dobrze jak na pomysł ze starych laptopów. PSP2 ma dwa bycze, odstające grzybkowe analogi, które kompletnie niszczą dla mnie ideę konsoli przenośnej właśnie dlatego, że wymagać będzie się od nas kupienie odpowiedniego pokrowca/kabury, żeby bezpiecznie przenosić to monstrum.

  12. Eski pisze:

    Blady analogi wystające na pół centymetra moim zdaniem to dobre posunięcie, w pierwszym PSP gałka naprawdę ssała pałkę, ciężko chodziła, gdy przesunęło się ją maksymalnie w jakąś stronę blokowała się itd. Nie wiem czemu, rozsiewasz tu mit o jakiś analogach niczym z pada, przyjrzyj się screenom jeszcze raz. Także nie wyobrażam sobie sytuacji w której mógłbym zniszczyć psp z powodu wystających gałek, nie wiem może mam za słabą wyobraźnie…
    PS. _Jaseinfeld polecam przeczytać w słowniku co to znaczy „bynajmniej”.
    Pozdr.

  13. Blady pisze:

    http://fourplayercoop.com/wp-content/uploads/2011/01/NGP-Dark-background-1024×682.jpg przyjrzałem się i faktycznie, teraz to wygląda jak lotniskowiec z dwiema wieżami kontroli lotów – JAKIE TO WIELKIE! (thats what she said, ha-ha)

  14. odin pisze:

    Potwierdzam z zacinaniem się gałki w pierwszym PSP, nowym jeszcze na gwarancji!

  15. Blady pisze:

    Jeszcze zimnym!

  16. _Jaseinfeld pisze:

    @Eski, a widzisz, miałem na myśli „przynajmniej”, dzięki za upomnienie :)
    Tak przeglądając teraz zdjęcia NGP naszła mnie pewna myśl, a co jeżeli te gałki będą „wciskane” w konsole, tak żeby były zrównane z powierzchnią konsolki podczas gdy są nie używane?

  17. Abaddon pisze:

    Jakby ktoś jeszcze nie widział Behind The Scenes z Nuka Break
    http://www.youtube.com/watch?v=E3g_S6UZ0z8

  18. Divi pisze:

    W demo Bulletstorma nie grałem, ale oglądając gameplaye z dema po prostu się nudziłem. Wydaje mi się, że po pierwszych pięciu minutach monotonia zaczyna wylewać się z ekranu. Pomimo tego i tak zagram w pełną wersję, bo przecież trzeba sprawdzić produkcję naszych rodaków. Baj de łej – graliście może w Duty Calls? Coś pięknego. :D Gdyby tylko inni deweloperzy próbowali reklamować swoją nową produkcję w całkowicie inny i nieznany sposób.

    LPB2? Może przeczytam recenzję w CDAction i… na tym skończy się moja styczność z tą produkcją.

    Abe rządził. Grałem w to na pierwszym PS i świetnie się bawiłem przy produkcjach z Abem w roli głównego bohatera. Gdyby wersja HD ukazała się na PC, to nareszcie miałbym w co grać.

    NGP – pierwsze PSP do niedawna miałem (sprzedałem) i była to dla mnie ciekawa konsolka, ponieważ był to dla mnie mały, przenośny komputer. W NGP najbardziej podoba mi się to, że w końcu mają pojawić się dwa analogi i większy ekran. Nie za bardzo podoba mi się motyw z touchpadem na tyle konsoli, bo znając siebie będzie mi to cholernie przeszkadzać i zajmie mi sporo czasu, aby to opanować. Jest to też trochę przekombinowane, ja chcę po prostu pograć bez żadnych udziwnień, a oglądając, jak ktoś grał w Uncharted na NGP, to aby się wspiąć musiał wykonywać specjalne ruchy palcami na tym touchpadzie, a gdy trzeba było się rozhuśtać, to trzeba jak pojebanym ruszać tą konsolą w jedną i drugą stronę. Nosz kurwa, nie widzę siebie, siedzącego w pociągu i napierdalającego we wszystkie strony, bo „musiałem się porządnie rozhuśtać, przepraszam”. Sorry, ale w tym wypadku Sony jest do tyłu, bo przecież 3DS będzie miało to cholerne 3D!!! Nintendo WIN.

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>