DualShock Podcast #152

dsp152-615x345
W czasie gdy Blady ucina sobie pogawędkę z najwybitniejszymi filozofami (lub też bierze udział w zamieszkach, jak co niektórzy podejrzewają), Bizon i odin zebrali się by zmajstrować kolejny odcinek DualShocka. Dzisiejszy rozkład jazdy przewiduje: rozmnażanie kotów na wielką skalę, pogawędkę o uwstecznionym handheldzie od Nintendo i bardzo szczegółową recenzją Dead Space 3. Życzymy dobrej zabawy – zapnijcie pasy!

Tabelka czasowa prezentuje się następująco:

Mew-Genics! czyli nie do końca normalny projekt od Team Meat – 00:54
Nintendo 2DS: odcięcie 3D + obcięcie ceny = profit? – 10:50
Ostateczna ocena Dead Space 3 – 24:08
Zakończenie – 01:15:10

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o Bizon

Człowiek rąbiący beton siekierą, zapalony gracz, ambitny filmowiec, początkujący basista, dusza towarzystwa, niedzielny dziennikarz i powieściopisarz… a pomyśleć, że zawsze marzył o zostaniu Batmanem…
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „DualShock Podcast #152

  1. Macio25 pisze:

    Odsłuchane, ale nie obędzie się bez jednej uwagi :]

    Omawianie fabuły DS3 mogliście zostawić na koniec. Ci co nie grali wyłączyliby podcast po ostrzeżeniu przed spoilerami, a reszta dowiedziałaby się więcej, co według was w scenariuszu nie zagrało, dlaczego zakończenie nie wzbudza emocji, itd.

  2. GwynBleidd_79 pisze:

    Cieszy mnie to że podobał wam się DS3, ponieważ to dobra niedoceniona gra. Musicie jednak wiedzieć że zakończenie jest siusiaka warte. Nie będą oczywiście spoilerował ale prawdziwe zakończenie jest w dodatku. Za to akurat należą się karne kutachy twórcą.

  3. Moruc pisze:

    Jak już jesteśmy przy survival horrorach to wspomnę o Outlast. Przyzwoita i ładna graficznie gra z tego wyszła. Gra się w to podobnie jak w Amnesię czyli dużo skradania, jednak nie ma żadnych zagadek(!) i gra jest sporo dynamiczniejsza podczas ucieczek, a tych jest trochę, ale mnie na szczęście nie irytowały. Kamera z noktowizorem robi robotę, ciekawszy i świeższy to patent niż lampa naftowa czy latarka.
    Skończyłem to w 5 godzin na jednym posiedzeniu. Mimo, że gra ma braki w gameplayu, słabawą fabułę to jednak warto zagrać, Dziewiątki w recenzjach to duża przesada.

    Za parę dni Amnezja…

  4. odin pisze:

    prawdziwe zakończenie jest w dodatku. Za to akurat należą się karne kutachy twórcą.

    Karne kutachy po wsze czasy :D

    gra jest sporo dynamiczniejsza podczas ucieczek, a tych jest trochę,

    A czy nie jest tak, że te ucieczki są naprawdę dziwne? W sensie, wbiegamy do pomieszczenia z szafką – chwilę czekamy – potwór jeśli już wejdzie za nami to rozmyśli się dość szybko. Z tego co jednak widziałem, rzadko nawet kwapi się wbiegnięciem gdzieś za nami.

  5. Moruc pisze:

    A czy nie jest tak, że te ucieczki są naprawdę dziwne? W sensie, wbiegamy do pomieszczenia z szafką – chwilę czekamy – potwór jeśli już wejdzie za nami to rozmyśli się dość szybko. Z tego co jednak widziałem, rzadko nawet kwapi się wbiegnięciem gdzieś za nami.

    Nie jest tak do końca, bo potwory są różne na kolejnych etapach. Jedne są mniej, a inne bardziej dociekliwe i agresywne jak w etapie z pewnym (dosłownie)gołodupcem z wielkimi ostrzami, chyba z pół godziny tam siedziałem i się użerałem z tym jednym typem. Niektóre etapy są tak skonstruowane, że trudno je przejść za pierwszym razem bez zauważenia i zranienia.

    potwór jeśli już wejdzie za nami to rozmyśli się dość szybko

    Zdziwisz się nie raz

    Z tego co jednak widziałem, rzadko nawet kwapi się wbiegnięciem gdzieś za nami.

    Zdziwisz się nie raz i dwa :D

    Nie mogę się doczekać świniaków ahhhhhh.

  6. Bizon pisze:

    Ja od dzisiaj jestem posiadaczem Maszyny do Świń (jutro premiera), więc na dniach pewnie pojawi się jakiś materiał wideło z pierwszych wrażań, a w przyszłych podach na pewno jakaś recka się zdarzy ;).

    A co do Outlast – oglądałem V-reckę i szczerze powiem, że bardzo mi się podoba. Jak będzie jakaś promocja to na pewno się skuszę :)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>