DualShock Podcast #100.2


I oto druga część zmagań z pytaniami słuchaczy, wyniki losowania mini konkursu Terraria’ oraz przedłużenie trwającego aktualnie konkursu koszulkowego (po więcej uderzajcie w dział konkurs na stronie). Ostatecznie udało się nam odpowiedzieć na wszystkie pytania, po raz kolejny umieścić w podcastcie kod na wiedźmiński avatar dla GFWL lub XBL oraz ostatecznie zadać wam jedno bardzo ważne pytanie – kto z was lubi raving rabbids? ;)

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Wyniki losowania w konkursie o Terraria’e oraz informacja dla zwycięzcy:

Gratulujemy!

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

73 odpowiedzi na „DualShock Podcast #100.2

  1. jaruto pisze:

    aha i wstawki z modulacją głosu typu chłopaki sobie darujcie. Ogłuchnąć można aż głowa od tego zaczyna boleć : /

  2. odin pisze:

    woot?

  3. szacool pisze:

    Podobnie jak Non (kompletnie niepodobnie jak jaruto) – uważam, że wcale nie powinniście rezygnować ze swoich odzywek – to jest już jest zapisane na kartach historii i nie można się od tak odcinać od swojego dziedźictwa :)
    Sam pamiętam kilka których, albo już nie używacie, albo dawno już nie padły na podcascie (takie perełki jak „O kur** – FABUŁA! czy „MAAAPEEEE”). Nawet „co? masa? masa??” nie pojawia się już zawsze tam, gdzie można by się tego spodziewać.
    Można spróbować napisać biblie odzywek jako FAQu dla tych którzy nie mogą przez to zrozumieć pełnego kontekstu :)

    No i skoro widzę zaległości w tamacie Drive – to prosze obejrzeć! Pozycja obowiązkowa.

    Przyznam szczerze, że kiedy Aki dał jakis czas temu cynk, że będzie „produkował” Let’s Play’e z gry od Lionhead Studio – to liczyłem po cichu, że będzie to właśnie Black & White. Ale nic straconego, może ktoś inny przejmie ten temat?

  4. phsx pisze:

    700MEGABAJTOWCOTOJEZAGRA!!!11

  5. jaruto pisze:

    Jakiej historii, jakie karty, o czym ty w ogóle mówisz szacool? Cofnij się kilkanaście/dziesiąt Podcastów temu i zauważysz, że wcześniej nie było takich odzywek. Te odzywki typu chłopaki/chłopacy pojawiły się nie tak dawno ; )
    Może źle sprecyzowałem to co chciałem powiedzieć… chodziło mi bardziej o intonację przy modulowaniu głosów gdy z waszych ust padają te słynne odzywki. Jest stanowczo za wysoka.

  6. Toblakai pisze:

    Z cyklu „The best of DSP”:
    http://gdziebymniebyl.cba.pl/800MB.mp3
    http://gdziebymniebyl.cba.pl/bogus.mp3

    Ogólnie do okrzyków nic nie mam, ale jeżeli odzew jest taki, że amplituda jest za wysoka to nic nie stoi na przeszkodzie żebyście starali się „krzyczeć ciszej”. Myślę, że to raczej nie umniejszy nic zawołaniom, a może uspokoić niektórych użytkowników.

  7. odin pisze:

    :( zanotowane.

  8. Aki Evans pisze:

    @MZ Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale wiesz…. No… Diablo :D

    Na wyspy „wyfrunąłem” z powodu rodziny która tu mieszkała już dość długo i jakoś tutaj żyje już 4 lata (choć nie najlepsze). Praca… hmm dość ciężki temat :D Ogólnie pracuje dorywczo zawsze trochę grosza wskoczy a obecny kryzys w Hiszpanii trochę pokrzyżował plany stałej pracy :(

    @szacool co do B&W, to plany są! Obecnie wstrzymują mnie dwie rzeczy.
    1. Nie wiem jak PC zareaguje na B&W i czy starczy mi miejsca na dysku na dość długie nagranie.
    2. Jeżeli miałbym nagrywać to z kimś bo do tej gry komentarz musi być.
    Ale mimo wszytko plan istnieje :D

  9. GMP pisze:

    A propo w/w odzywek How can i get, reallllllyyyyy, itp jak najbardziej wpasowują się w klimat natomiast od Chłopaków o wiele wolałem OK :)

  10. GMP pisze:

    Cialny a może jeszcze jakaś podpowiedź dot samochodu? skoro w miarę rzadki Niemiec i mam 5,5s do 100 to pewnie nie 911?
    a wiec AWD, FWD, RWD?????

  11. CialnyGD pisze:

    AWD :)

  12. GMP pisze:

    Znacznie zawęża to krąg poszukiwanych, podaj jeszcze Vmax :P :D

  13. CialnyGD pisze:

    Poprosze odina o mail do Ciebie to pogadamy :P

  14. AngelA pisze:

    Cialny, dawaj królika! ;D
    Jej… Tyle mnie ominęło słodkości, ale sama jestem sobie winna – skopię czas ;)
    Również interesuję się czterema kółkami, z perspektywy „patrz i podziwiaj” – czym zgrabniejszy, ładniejszy, tym większy wzbudza zachwyt, a jak jeszcze sam hamuje i parkuje – to jest to! ;p Kolor też ma znaczenie, czarny (mania partnera) lub odcień niebieskiego (moja). W tej chwili mamy VW Tiguana, z krwawicy kredytowej. Czar radości prysł, kiedy zobaczyłam w wiadomościach co z takiego auta zostało po wypadku piosenkarki Ewy Farny O_o Już nie czuję się bezpiecznie… Nie, nie mam prawka – każę się wozić ;] Jestem wybuchowa, oblałam raz i jak na razie mi nie spieszno do powtórki.
    Coś tam też było o filmach i ktoś wspomniał o Mechaniku – przed sumieniem nie uciekniesz ;) Totalna hipnoza najwyższych lotów. Konstrukcja, klimat, scenariusz, gra aktorska – wszystko na swoim miejscu i należycie podane. Od czasu do czasu trzeba się jakimś filmem zachłysnąć. Polecam, w podobnych klimatach Memento (2000 rok), nie będę zdradzać fabuły – obraz oryginalny, ciężki, nieprzewidywalny, zaskakujący, niezła faza.

    To chyba tyle, na tę chwilę ;]

  15. mack pisze:

    dzięki za odpowiedzi, dotyczące lagów no i wreszcie usłyszałem głos Akiego – którego pamiętam z początków MAG – fajne czasy klanowe.
    ponieważ Odin zachęcał do zadawania pytań w komentach – słyszałem że w Modern Warfare 3 stosowany jest lag compensation – co to jest i jak to działa? Jak widzę gracza który porusza się skokowo – tzn stoi, teleportuje się 2 metry, stoi teleportuje się 2 m, to ja laguje czy on laguje – a może to jest ów lag compensation?

  16. odin pisze:

    @mack – przepraszam, że to zajęło tyle czasu.

    Apropo Twojego pytania: działa to całkiem prosto – postać zaczyna pływać. Jest to bardzo prosta estymacja średniej oczekiwanej na podstawie odchyleń maksymalnych i standardowych. Innymi słowy gra wyłapuje gdzie się udajesz i w momencie przekroczenia pewnej czasowej oczekiwanej wartości, prowadzi Twoja postać za Ciebie. Urywa Ci połączenie kiedy biegniesz? – biegniesz dalej. Celujesz z lagiem – gra dociąga celownik za Ciebie.

    W zależności od średniej wyciąganej ze zmiany opóźnienia w milisekundach, określany jest wspomniany wcześniej oczekiwany czas odpowiedzi danego klienta – w Modern Warfare 3 może być to konkretna wartość czasu. Ten system jest naprawdę prosty i występuje w bardzo bardzo wielu grach.

    Niemniej lag ciągle jest, ale kompensacja stara się naprawić drobne nieprzewidziane skoki. Mimo wszystko z dużym lagiem i tak ciężko jest grać.

  17. mack pisze:

    „pływanie” postaci – widziałem coś takiego w MAG – bardzo śmiesznie wygląda – przemieszcza się płynnie nie poruszając nogami – to jest właśnie efekt lag compensation?
    Ale bardziej denerwujące jest zjawisko przemieszczania się skokowego tzn teleportuje sie co kilka metrów – wtedy takiego gostka znacznie trudniej trafić.
    czyli lag compensation to – jesli ja laguje, to gra „gra” za mnie? Niezbyt to mi się podoba.
    PS. Mam pytanie do Akiego (bo przyznał się że stosował lag switch) – Aki czy stosowałeś też lag switch w MAG ;) ?

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>