SingleShock Weekly #9


Hello wam wszystkim! W dzisiejszym SingleShocku dowiecie się, co się będzie działo ze Skype’em, jaka będzie rekompensata za liczne problemy w TDU2, obejrzycie nowy trailer Alicji, L.A. Noire ukaże się premierowo, Demon’s Souls ma spadkobiercę: Dark Souls , Wiedźmin2 w Australii – też bez cenzury :)


Osiem i pół miliarda po raz pierwszy… drugi… trzeci… sprzedane… gratuluje Panu z Logiem pijanego okienka. Tak kochani. Microsoft kupił najlepszy komunikator internetowy… czy wróży to coś dobrego?? Wg najnowszych informacji niestety nie. Podobno całe niezawodne szyfrowanie, które chroniło naszą prywatność zostanie zniesione. Gdzieniegdzie można wyczytać, iż MS będzie wspierał inne platformy korzystające ze Skype’a, lecz wiemy z nieoficjalnych źródeł, iż takowe wsparcie będzie trwało jedynie 2 lata (zapisane w umowie, potem, zobaczymy jak to będzie)… Z dobrych zaś rzeczy możemy wymienić zaimplementowanie Skype’a do wszystkich urządzeń MS, czyli WindowsPhone czy XBOX LIVE oraz oczywiście Kinect do rozmów wideo. Dla niektórych jest to rewelacyjne rozwiązanie, i w sumie nie ma się co dziwić – chyba każdy chciałby prowadzić rozmowę wideo „bez ograniczeń” sprzętowych, czyli np konferencję wideo, bądź audio łączącą każdą platformę. Poczekamy i zobaczymy co z tego wyniknie.


Eden Games wraz z Atari w końcu wzieli się za TDU2, i już niedługo uraczą nas porządną aktualizacją, a dodatkowo otrzymamy dosyć obszerny dodatek, i to całkowicie za darmo :)
„Exploration” DLC dostarczy nam aż 20 nowych eventów, nowe samochody oraz 2 nowe tryby. Patrząc trochę egoistycznie, to szkoda, że tak późno, ponieważ wycałkowałem już tą grę doszczętnie, no zobaczymy… raczej wrócę do tego.
Troszkę bardziej szczegółowo o tym darmowym DLC:

  • 20 nowych eventów
  • 2 nowe typy eventów:
    -Extreme convoy: jedna pomyłka i finito senior
    -Timed convoy: czyli poza zwykły zawiezieniem auta dodają nam licznik czasowy

  • Każdy ze skończonych eventów daje nam tzw „część wraku”
  • Za uzbieranie 10 wraków otrzymujemy samochód (tak jak w podstawowej wersji)
  • 2 dodatkowe samochody to: Lancia Stratos Rallye oraz Dodge charger 1969
  • 3 nowe poziomy eksporacji
  • 1 nowy zestaw ciuszków dla każdej z płci
  • 2 nowe wyścigi multiplayerowe dla Lancii Stratos
  • 3D dla PC oraz PS3
  • W domu, gdy wejdziemy w media (na telewizor) znajdziemy nowy kanał z pomocą dotyczącą nowych funkcji
  • Jakie nowe udogodnienia pojawią się w aktualizacji?

  • Będziemy mogli w końcu sprzedawać zakupione samochody w salonie aut używanych (nawet te wygrane w pojedynkach)
  • Effekt uderzenia w kamienie lub drzewa będzie teraz mniej „hardcorowy”
  • Instant Challenges zostaną usprawnione, czyli wyrzucają z nich strasy zbyt długie jak i te za krótkie
  • Jazda jako pasażer również będzie odblokowywać drogi
  • Nowe restrykcje odnośnie wyścigów wieloosobowych (uniknięcie uzywania cały czas topowych aut)
  • Dokładniejsze opisy o tym dlaczego sesja została utracona
  • Osiągi samochodu Koenigsegg CCXR zostaną poprawione, by stał się konkurencyjny do Bugatti Veyrona
  • Dodano możliwość odwrócenia osi Y
  • Dodano dodatkową restrykcje by w klasie A1 nie dominowały Bugatti Veyrony
  • Samochody klubowe w końcu z możliwością używania w wyścigach klubowych
  • Zapisane stany gier zostaną sprawdzone w celu wyszukiwania hacków, na które oczywiście zareagują
  • Informacje o NAT będą się ukazywać, jeżeli pojawi się potencjalny problem sieciowy
  • Lobby wieloosobowe: dodadzą informację: „z/bez kolizji”, „wewnątrz klubowy”, „klub kontra klub”
  • Możliwość wyłączenia/anulowania szukania gier do trybu wieloosobowego
  • Xbox360: dodano możliwość dołączenia do meczu rankingowego, który się już zaczął
  • A co poprawiono?

  • Możliwość wystrzelenia samochodu w powietrze poprzez glitch
  • Samochody mogą zawisnąć w powietrzu po wejściu do mapy podczas spadania
  • Możliwość przejechania przez ściany/scenerie poprzez wchodzenie i wychodzenie z mapy
  • Niemożność dołączenia do sesji z pasażerem
  • Samochody robią się niewidoczne
  • Brak możliwości wystartowania wyścigu wieloosobowego z samochodem Caterham Superlight R500
  • Brak możliwości używania samochodów klubowych w wyścigach klubowych
  • Ostatni Cup mógł być powtarzany w kółko by zdobywać horrendalne sumy pieniędzy
  • Brak środków drzwi przy zmianie na nisko-rozdzielczościowe modele
  • Nie pokazujące się naklejki na samochodzie w garażu znajomego
  • Niewidzialne postacie przy upgradzie klubu
  • Problem kolizji w domu „Hydro House” na Hawajach
  • Problemy kolizji w innych sektorach
  • Nieskończone ładowanie w sklepie z naklejkami gdy nie ma już miejsca
  • Zawieszenie się gry przy ładowaniu zdjęcia z MyTDUHouse
  • Zawieszenie się gry przy końcu trybu pościgu
  • Zawieszenie się gry przy końcu pojedynku
  • Zawieszenie się gry w trybie pościgu i „wolnej-jeździe”
  • Zawieszenie się gry przy wychodzeniu z zawodów
  • Inne zawieszenia
  • Sklep z naklejkami: Matowa farba dostępna 2 razy (zamieniając metaliczną jako opcja)
  • Niewłaściwa liczba ubrań w garderobie oraz liczba odblokowane drogi
  • Podczas pauzy: MyTDULife i informacje o graczu podawały niewłaściwe poziomy przy wyższych niż 60
  • Brak zaniknięcia ikon gdy wciskamy start na ekranie wyników
  • Pojawianie się zaproszeń/zapraszanie gdy pojawiają sie komunikaty o znalezionym wraku
  • Gracze pokazywani w ekranie mapy na morzu…lol
  • Brak możliwości usuwania wiadomości
  • Brak aktualizacji listy członków klubu gdy prezydent klubu wywala kogos (brak notyfikacji)
  • Znikające prowadzenie GPS na Hawajach
  • Wyświetlanie LED na kierownicy Logitech ukazujące ilość obrotów oraz czerwony zakres.
  • Brak możliwości sprzedaży aut z kodów preorderowych oraz DLC w grze
  • Xbox360: Problem przy zmianie urządzeń magazynujących
  • Xbox360: Gracze wyrzucani z sesji bez powodu
  • Xbox360: Zawieszenie się gry przy szybkim wybieraniu wyzwania z mapy
  • Kasyno DLC: Źle ukazywane rankingi
  • Kasyno DLC: Glitch z ruletką
  • Kasyno DLC: Zawieszenie się gry na jednorękim bandycie gdy ktoś inny wygrywa Jackpot i wychodzi
  • Kasyno DLC: Zawieszenie się gry przy cut-scence z 10-tego levelu
  • Kasyno DLC: Zawieszenie się gry gdy użyjemy „powrót na tor” przy wejściu do kasyna na Hawajach
  • Kasyno DLC: Zmiana profilu przy wygraniu auta uniemożliwia kupowanie lub wygrywania aut w ogole.
  • Uff…to by było na tyle… mam nadzieje, że w miarę zrozumiale udało mi się to przetłumaczyć :)

    Alicja pokazuje nam gameplay.

    Ciężko nie patrzeć w wybałuszonymi oczami na każdy możliwy trailer Alice: Madness Returns. Tym razem jest identycznie…

    Premiera L.A. Noire… będzie 17stego maja.

    L.A. Noire ostatnio budzi dość mieszane uczucia, niektórzy twierdzą, iż będzie to gra roku, inni mówią, że to Mafia 2,5… Podobno Rockstar Games nie jest w stanie rozczarować, więc dowiemy się więcej po 17stym Maja.

    Dark Souls…

    Każdy użytkownik PS3 pewnie nie raz wyrywał sobie włosy z głowy grając w Demon’s Souls (pozdrawiamy Szenlona). Jest to naprawdę rewelacyjny Exclusive na konsolę, która aktualnie ma problemy z usługą sieciową. Według niektórych Dark Souls jest tzw spadkobiercą tegoż oto tytułu. Nie wiemy w obecnej chwili, czy będzie tak samo morderczy (tylko jedno życie), ale klimatem na pewno dorównuje „pierwowzorowi”. Gdy zobaczyłem początek drugiego filmiku to przez chwilę pomyślałem, że to Infinity Blade na urządzenia iOS :)

    A ja, Geralt będę chędożył również w Australii :)

    Jak wiemy, Australia to bardzo…hmm…zachowawczy kraj. Cenzura panująca na tej kangurzastej wyspie jest często niezrozumiała.
    Wyliczmy parę znanych tytułów, które nie ukazały się w Australii ponieważ:
    Przemoc: Manhunt, Mortal Kombat (2011), Postal 2, Rezerwowe Psy, ShellShock 2
    Seks: 7 Sins, Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Singles: Flirt Up Your Life
    Narkotyki: Blitz: The League, CrimeCraft, NARC (2005), Risen (również za seks)
    Wiedźmin, jak wiemy jest pełen wszystkich trzech aspektów wyżej wymienionych, jednakże ukaże się na rynku Australijskim w wersji ocenzurowanej (jak np. Left4Dead2). Jednakże ekipa GoodOldGames (www.gog.com) zmieniła troszeczkę system dystrybucji. Około tydzień po ogłoszeniu wersji ocenzurowanej dla naszych przyzwoitych Australijczyków, GoG.com porzuciło automatyczne sprawdzanie IP, co skutkowało oczywiście inną wersją oferty handlowej (jak np. Rynek Polski czy Rynek Amerykański na XboxLive – różnice są przeogromne), zastosowali przy tym metodę „zaufania”. Czyli Australijczycy chcący pograć w „poprawną” wersję Wiedźmina drugiego (no chyba innych nie będzie) wpiszą w Swoim adresie: Melbourne, mazowieckie! Hurray for Tits in Australia!!!

    A dla fanów taki mały kartonowy bonusik :) Geralt, Kat, Więzień

    Informacje o CialnyGD

    Zapalony Xbox’owiec, osobnik potrafiący „zmęczyć” 3 gitary GH w ciągu miesiąca, amatorski nauczyciel drifting’u AWD w Forzie3. Zawsze stara się wyszukiwać pozytywne aspekty każdej sytuacji. I jak to kiedyś ktoś powiedział: „Cialny, jesteś lepszy od Achievementa”
    Ten wpis został opublikowany w kategorii SingleShock i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

    8 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #9

    1. Bizon pisze:

      Rzecz jasna, najwięcej miejsca zajmuje opis do TDU2 – Cialny, ty draniu ;D.
      Poza tym – co my zrobimy, jak Microsoft nam każe płacić za nagrywanie podcastu przez Skype?! ;) A tak na poważnie, to OGROMNA inwestycja i mam nadzieję, że nie wpłynie to na podstawowe reguły korzystania ze Skype’a…

    2. CialnyGD pisze:

      Bizon, mi sie wydaje, ze nie zrobia platnego nagrywania, bo kazdy moze uzywac do nagrywania co chce przeciez :) A na XBOXlive to na 100% bedzie trzeba placic za Golda by moc rozmawiac, teraz tak jest na VideoKinect, wiec nie ma sie co ludzic ze bedzie inaczej. Miejmy nadzieje ze wyjdzie z tego zakupu MS cos naprawde cos dobrego.

    3. Rafcio PL pisze:

      Nie po to MS wydał (te parę groszy) 8.5 miliarda, żeby rozdawać Skype’a za darmo. A co do TDU…. niech se wsadzą ten dodatek bardzo głęboko. Ostatnio słyszałem, że Sony o dziurach w swoim systemie wiedziało już od lutego.

    4. Misiunia07 pisze:

      Od dziś nie mogę doczakać się Alicji. Do tej pory byłam przekonana że to jakaś mdła gierka a tu proszę, zapowiada się świetna, klimatyczna gra.

    5. odin pisze:

      Alicja była super :) Szczątkowo pamiętam moje reakcje na co poniektóre momenty w tej grze. Przypomnę że to był rok bodaj 2001 u mnie – gra wręcz niespotykana… Surrealizm prezentacji mimo wywarł na mnie ogromne wrażenie. I to wrażenie odbija się teraz echem na samą wspominkę ;) To już na pewno wiele tłumaczy. Mógł być to tytuł mocno szokujący. Mam nadzieję, że 2 część będzie pozostawiać to samo wrażenie (nawet jeśli miałka fabularnie), o ile nie lepsze :3

    6. SzenlonGDY pisze:

      Jak dożyje chwili, w której Skype stanie się płatnym programem (dzięki MS oczywiście) to stracę resztkę szacunku do tej i tak już mało lubianej przeze mnie firmy :/
      A co do Demon’s Souls i zbliżającego się wielkimi krokami Dark Souls to muszę powiedzieć, że w moim przypadku DS całkowicie zdeklasowało wszystkie gry, które uważałem za trudne. To co się tam dzieje przechodzi ludzkie pojęcie. Człowiek się wkurwia, potem bardziej się wkurwia a na końcu ma ochotę rzucić padem o telewizor i wywalić konsole za okno :) Ale wiecie co jest najlepsze? To, że tego nie robi, tylko gra dalej. Bo ta gra taka właśnie jest :) Na każdym kroku możesz zginąć (nawet najprostszy przeciwnik jest dla ciebie zagrożeniem :D) ale coś w niej jest, że pomimo tylu porażek nadal chcesz grać!
      Cieszę się, że Dark Souls będzie też na X’a bo niestety takie gry wymagają prowadzenia rozmów głosowych, a jak wiadomo na PS3 czat to jakaś padaka totalna :/ (dla niewtajemniczonych powiem tylko, że w Demon’s Souls podczas grania z innymi nie można w ogóle prowadzić rozmów głosowych – pozostaje tylko męczące wysyłanie wiadomości tekstowych).
      No miejmy nadzieję, że jak PSN stanie na nogi to Sony da w końcu graczom możliwość prowadzenia takich samych rozmów, jakie mają wszyscy użytkownicy Xbox’a.

      No to się rozpisałem :P

    7. odin pisze:

      Demon’s Souls – zgadzam się w 100% :D

    8. SzenlonGDY pisze:

      Nie ma to jak jeden checkpoint na lokacji i jakieś 15 minut drogi do bossa, gdzie w międzyczasie trzeba pozabijać zrespawnowane mobki :/ A potem dojdziesz do tego cholernego bossa on ci sprzeda 2 hity i „you are dead” – No i jechana od nowa :D Aha zapomniałem wspomnieć o utracie zebranych dusz :D Jak za pierwszym razem straciłem raptem marne 10.000 dusz to odłożyłem grę na 2 dni :D

      Ach, niezapomniane wrażenia :)

    Add Comment Register



    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>