Nowy gameplay Uncharted 3

Sony w swoim arsenale gier posiada kilka świetnych exclusive’ów na ps3. Jednak wszystkie wypadają co najmniej blado przy najnowszej części Uncharted. Wielu może się z tym nie zgadzać, jednak po obejrzeniu najnowszego gameplaya z przygód Nathana Drake’a, zmienią swoje zdanie.

Z zaprezentowanego materiału możemy dowiedzieć się min. o polepszonym systemie walki, dzięki któremu będziemy mogli rozprawić się z kilkoma wrogami naraz. Główny bohater – Nathan wraz ze swoim kompanem Victorem Sullivanem przemierzają rozpadającą się budowlę, gdzie rozprawiają się z dziesiątkami przeciwników. Zauważyć możemy wiele elementów platformowych przeplatanych czystą strzelaniną. Nie zabraknie momentów, które będą wymagały współpracy obu bohaterów. Studio Naughty Dog zdaje sobie sprawę z poziomu graficznego swojej produkcji, z tego powodu pokazują nam bardzo efektowny fragment gry. Doznania graficzne z pewnością spotęguje wsparcie stereoskopowej technologii 3D w finalnej wersji gry. Technologia ta jest obecnie najpopularniejszym w szeroko pojętej rozrywce, sposobem prezentacji 3D. Obraz widoczny na ekranie przesyłany jest oddzielnie do lewego i prawego oka a następnie w mózgu składany jest w jeden, trójwymiarowy obraz. Wymaga to niestety używania specjalnych okularów 3D.

Twórcy na niespełna rok przed premierą zaskakująco często prezentują nam nowe materiały filmowe. Ostatnimi czasy ukazał się przecież bardzo fajny trailer zaprezentowany na gali VGA. Wystarczyło poczekać parę dni, aby za sprawą serwisu Eurogamer światło dzienne ujrzał kolejny materiał. Jeśli tak dalej pójdzie, to do premiery zobaczymy większą część gry w filmikach promocyjnych :)

Najnowszy gameplay Uncharted 3:

Trzecia część przygód Nathan’a Drake’a będzie rozgrywać się min. na półwyspie Arabskim, a konkretnie na pustyni Ar-Rab al-Chali oraz na terenie Europy [Dzięki Aki, Odin]. To właśnie na półwyspie Arabskim główny bohater wychodzi cało z wraku samolotu którego mieliśmy okazję podziwiać na ostatnim trailerze. Oprócz rozgrywki w trybie single player, będziemy mieć możliwość pogrania ze znajomymi w kooperacji. Poprzednia część została bardzo ciepło przyjęta otrzymując średnią ocen na poziomie 96%, znalazła też ponad 4 miliony nabywców.

Pierwsze co rzuca się w oczy przy oglądaniu filmiku to genialna wręcz grafika. Świetnie odwzorowane modele postaci, realistyczne elementy walącego się budynku i cała reszta składa się w niespotykaną wcześniej jakość. Troszkę nie na miejscu wydają się tutaj opinie jakoby konsole hamowały rozwój grafiki, a jeśli tak jak to nie jestem sobie w stanie wyobrazić co przyjdzie nam zobaczyć w kolejnej wersji PlayStation. Uncharted 3 zostało zapowiedziane na 1 listopada 2011 roku.

Wspomniany trailer z gali VGA:

Informacje o Qbol

Domorosły webmaster, fan gier indie, kopalnia pomysłów. W wolnych chwilach grywa na gitarze akustycznej. Jeśli tylko ma czas, próbuje poszerzać swoją wiedzę z zakresu programowania. Uczeń technikum o profilu technik informatyk, "specjalizacja" aplikacje internetowe.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Nowy gameplay Uncharted 3

  1. Aki Evans pisze:

    Ja czytałem, że akcja gry ma dziać się na przynajmniej 2 kontynentach… Bardzo wyczekuje na tą grę, nie wymagam jakiś tam hiper uber pro innowacji, chcę/pragnę po prostu fajnych przygód Drake’a

  2. Qbol pisze:

    Akurat tą informację mam z gry-online.pl. Możliwe, że jest tak jak mówisz.

  3. odin pisze:

    A statement on the official Naughty Dog blog on the 9th of December said:
    „(…)Throughout UNCHARTED 3, you’ll be taken to spectacular new locations around the globe that will showcase all of the work we’ve taken on to take our physics, particle and visual effects to a new level.”

    Gameplay w którym Drake oraz Sully uciekają z płonącego budynku we Fracncji, można potraktować jako jedną lokację. Tak więc Aki ma rację. Qbol nie sugeruj się innymi portalami, a zrób własny research. Ale pomijając, dodam od siebie to co widać na filmach:
    – amerykański paszport
    – £20 brytyjskich
    – mapy Półwyspu Arabskiego
    – widoczny przez chwilę cytat: Ou Phrontis I don’t care – to akurat z greckiej mitologii Herodota.

    No i nie wspomniałeś o wsparciu 3D :) I w sumie jeszcze parę rzeczy na które teraz nie mam czasu :) Shoutbox czeka.
    odin awayyyyyyy!

  4. Qbol pisze:

    Dzięki Panowie. Mój, a przy okazji gier online błąd.

  5. odin pisze:

    Nie przejmuj się, nic się nie stało i nie jest to niczyj błąd :)
    Mimo wszystko, nawet jeśli niszowe, niech to będzie rzetelne źródło informacji, tak więc popraw te szczegóły jeśli możesz. Każdemu odwiedzającemu będzie wygodniej wyczytać te ciekawostki w treści wpisu, niż doszukiwać się ich w komentarzach.

  6. Eski pisze:

    Odin zaakceptuj moją rejestracje!(chce pogadać)

  7. odin pisze:

    są 2 Eskie:

    – Eski
    – EskiKuba

    Pierwszy został aktywowany, drugi mi coś kombinuje więc się wstrzymałem ;)
    Nie wiem czemu aż dwa konta, tak więc proszę enlighten me :)

  8. Eski pisze:

    Of course, mumy :(
    Na stronce gravatar zarejestrowany był już nick Eski więc użyłem EskiKuba, wchodzę na dsp rejestruje się jako Eski z tym samym mailem, i co ?! gów… ni co! nie mogę się zalogować, więc wpisałem EskiKuba tak że tu i miałem nadziej że zadziała. (Jakby co bardziej wole nick Eski[taki jakiś bardziej tajemniczy {mrauu}])

  9. odin pisze:

    Usunę oba konta, załóż Eski z mailem EskiKuba. Powinno zadziałać.

  10. Eski pisze:

    No, działa THX

  11. phsx pisze:

    Może jestem staromodny ale nie oglądam gameplayów z gier. Wolę zostać zaskoczony jak sam odpalę grę. Od czasu gdy zepsułem sobie MGS4 filmami przed premierowymi nawet do oficjalnych trailerów podchodzę ostrożnie :)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>