Splinter Cell: Chaos Theory – Część 2


Przedstawiam wam Let’s Play ze Splinter Cell: Chaos Theory który z założenia zakłada tylko infiltrację – przeniknięcie na teren wroga, sojusznika będąc nie wykrytym, nie używając żadnych agresywnych środków jeśli nie jest to konieczne do wykonania głównych i pobocznych wytycznych.

W tej misji już trzeba bardziej uważać gdyż można uruchomić alarm na statku towarowym jeśli jest się nie ostrożnym.
Być może nie zauważyliście iż w poprzednim let’s playu jak Fisher przysuwa prawe ramię blisko oczu i wtedy wyświetla się ten specjalny ekran OPSAT to normalnie takiego efektu podczas grania nie ma bo żeby taką animację uruchomić należy wystrzelić samoprzylepną kamerę i jeśli nasz Sam patrzy przez nią to nie da się uruchomić w tym wizjerze tego OPSATu. To taka ciekawostka która pochłania sporo czasu ale efekt jest fajny i wygląda to tak jakby Fisher przykładał OPSAT w czasie rzeczywistym i natychmiast pojawia się ekran w tym urządzeniu. Szkoda tylko, że ten ekran jest przezroczysty no ale nie można mieć wszystkiego.

Serdecznie zapraszam do oglądania kolejnej części.

Informacje o jaruto

Gracz który uważa iż dzisiejszy poziom trudności normal jest jak easy kilkanaście lat temu. Początkowo, (bo już od źrebaka) miał styczność z grami na NESa, konsoli Commodore u kuzyna a dopiero kilka lat później zaczął grać na PC-tach - miłośnik gier akcji, taktycznych militarnych strzelanek, platformówek, skradanek. Lubi ginąć często i gęsto ale irytacja może przyjść szybko gdy to nie umiejętności zawodzą (jakie by nie były), a okropnie napisane sterowanie które z trudem przechodzi mu przez gardło, zwłaszcza jeśli pojedynczy klawisz, przycisk jest przypisany do wielu akcji jak to się w dzisiejszych czasach robi. Ponadto zacięty fan Batmana jak i Mangi&Anime. Uwielbia aktywnie spędzać czas, trenując zarówno K1 i system walki ulicznej - Israeli Krav Maga. Lubi czytać książki z gatunku political thriller. Obecnie uczy się zaocznie na studium Informatycznym w Białymstoku.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Let's Play i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Splinter Cell: Chaos Theory – Część 2

  1. CialnyGD pisze:

    Powinienes otrzymac range „Silent Assassin” :) You see what I did there??

  2. jeszolak pisze:

    Aż miło się ogląda grę która jest przechodzona tak jak powinna :)

    Ten Fisher był pierwszym od którego zacząłem przygodę z SC, potem cofałem się w tytułach. I w sumie to był ostatnim (chronologicznie), w którego grałem. Ach, ten coop. :)

  3. odin pisze:

    jeszolak spójrz na inne let’s playe, nagrywaliśmy swego czasu z Badońskim misje w Splinter Cell: Conviction ;)

  4. jeszolak pisze:

    @odin z pewnością zerknę. Może nei dzisiaj, albowiem stężenie chmielu w moim bloodrunie (czyt. krwiobiegu) jest zbyt duże, aby docenić kunszt Waszej pracy ;) posłucham sobie za to zacnej muzyki – której dźwięki szerzyć będę w rzyci mając ACTY SRACTY :) http://www.youtube.com/watch?v=nYYTLJ8YHi4 polecam :) i o wybacz, za me niegodne zachowanie, proszę

  5. jaruto pisze:

    Jako, że nie widzę opinii odnośnie napisów dołączonych do gry tak więc w kolejnym let’s playu już ich nie będzie : )

  6. jeszolak pisze:

    @odin – widziałem LP z Conviction, nie taki straszny jak go reklamowali. Przesłuchania wypadły całkiem zgrabnie.

    @jaruto – jeśli moja opinia coś znaczy to zachowaj napisy! Są świetne i genialnie pasują do klimatu. Takie „myśli” Fishera są bardzo… bardzo książkowe. Dziwne porównanie, wiem, ale tak się właśnie czułem oglądając ten film – jakbym czytał książkę. Poza tym widać, że się przy nich napracowałeś. Naprawdę dobrze to wyszło.

  7. jaruto pisze:

    @jeszolak
    Doceniam szczerość i cieszy mnie to, że komuś się podoba ale dla jednej osoby nie opłaca się je robić.
    Gdyby tak się zainteresowało z 10 osób to wtedy może zechciałbym to ciągnąć dalej.

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>