Witamy was w kolejnym, już 62 odcinku DualShock Podcast. Tym razem na placu boju pozostali odin oraz Cialny, jednak nie przeszkodziło to w nagraniu kolejnego odcinka. Notabene odcinka, oto dzisiejsze tematy: nadzieja dla Mirror Edge 2? Co nieco o Need for Speed: The Run oraz Call of Juarez: The Cartel. Następnie Deus Ex: Human Revolution, Batman Arkham City i Black Death – nowatorski koncept survival horror Darkworks Studios. Na sam koniec: rewelacyjny BioShock Infinite! Zapraszamy!
A tutaj garstka screenów które omawiamy w trakcie nagrania. Niestety z racji ram czasowych nie byliśmy w stanie wrzucić ich do videocastu. Mimo wszystko prezentujemy wam 3 screeny, które oddają poniekąd pewien obraz gry:
Czy tak ma wyglądać Riddler?
Tutaj bez rozczarowania, bardzo dobry model oraz prezentacja oddająca charakter.
Powraca niemal obowiązkowy tryb budowania przerażenia przeciwników – super!
Wygląda na to, że będę musiał odpalić pierwszą część Mirror’s Edge.
Co do Batmana to jest pewniak, to jak gra wygląda w tej chwili, cały gameplay i postacie są świetne. Must have!
Black Death osobiście przeszedłem demo i jestem zachwycony tą grą biorąc pod uwagę to, że jest to dopiero prototypowe demo. Szkoda, że w wersji Video gameplay nie doszedł do momentu jak postać wychodzi na ulicę miasta, wtedy miałem na twarzy takie „WooW” Cały świat legł w gruzach i to czarne coś, które pod koniec idzie na nas jak fala tsunami. Niech tylko twórcy tego nie spieprzą.
Na koniec został mi BioShock. Oglądałem, jak każdy z resztą, tylko filmiki, a już czuję tą więź między głównym bohaterem, a Elizabeth. Jak na początku nie podobała mi się idea odejścia od Rapture i tworzenia nowej historii teraz wiem, że jest to najlepsza ścieżka jaką mogli wybrać twórcy. Nie mogę się doczekać tej gry.
Zazyl a LoL działa?
A ty mógłbyś się spytać normalnie :D
To znaczy działa tak jak zawsze godzina kolejki, który zamiast maleje rośnie…przynajmniej Leona już jest.
Co do Mirror’s Edge. Niestety aż tak super jak z Portalem nie wyszło, osobiście musiałem ścinać niektóre detali i cholernego PhysXa wyłączać bo w paru miejscach miałem tak chory frame drop że to się w banie nie mieści (z 80 do 10 fpsów) dlatego stwierdziłem że na PC tego nie będę męczył i próbuję dorwać się do wersji PS3 jak tylko będzie kasa ;)
Cialny ale Most Wanted nie było dobre :P Liczyłem wstępnie po cichu że to będzie taki przyjemny interaktywny film ala szybcy się wściekli czy coś ale zaczynam to coraz słabiej widzieć. Twórcy sami nie wiedzą czego chcą w tym momencie po mojemu.
Grabczas…odnośnie Most Wanted chodziło mi o to, iż byłeś tam Ty najważniejszy a nie auta… i że wyścig się kończył i ciach filmik. A czy było dobre czy złe to już zależy od gustów, ja przeszedłem Most Wanted łącznie 29razy, więc musiało coś w nim być :P
Mirrors Edge na PS3 wyszło katastrofalne, w porównania do wersji na Xsa potęga Blu-Ray i 8 rdzeniowy procesor zapewniły:
– dłuższe loadingi
– gorsze oświetlenie, wyblakłe kolory
– szpetne tekstury, nawet na dłoniach bohaterki
– spadki płynności podczas, O ZGROZO, skakania po dachach
Dwójka Mirrors Edge jednak wyjść musi, DICE zasłużyło na dofinansowanie ich małego projektu, nie mogą przecież tylko robić Battlefieldów i ratować Medal of Honor – czas sobie poskakać po dachach :)
Demo Bioshock Infinite sprawiło, że wstałem, klasnąłem głośno krzycząc „YOU DID IT AGAIN!”. Fenomenalne zgarnie dialogów z pozycją gracza w świecie gry, doskonałe wykorzystanie efektów graficznych, brak loadingu przez cały level, płynność poruszania się i trudna do objęcia rozumem złożoność mechanizmów rozgrywki – czy naprawdę możliwe jest dzianie się tylu rzeczy na raz?
Co do Riddlera – niech wygląda jak wygląda, byle tylko ktoś mi wyjaśnił skąd u niego nagła zmiana profilu psychologicznego – oto wpis z Wikipedii który w pełni tłumaczy, dlaczego Riddler jest moim ulubionym przeciwnikiem Batmana:
Unlike most of the other prominent members of Batman’s rogues gallery, the Riddler is not a psychopathic murderer; rather, he is a malignant narcissist with an enormous ego. He commits his crimes in order to flaunt his intellectual superiority and a large portion of his crimes are non-violent in nature. While the Riddler’s behavior may often appear insane to some, it is in fact the result of a deep-seated neurosis. As such Batman’s direct conflicts with the Riddler are typically more cerebral than physical and usually involve defeating him non-violently.
Właśnie – nawet jego wizerunek artystyczny, zmienia kreację postaci wyrobioną przez tyle lat :(
W Mirrors Edge grałem również na PS3 – nie doświadczyłem niczego o czym piszesz Blady. Fizyka była podbita maksymalnie, ale to głównie ze względu na to, że na PCie nie były jeszcze wtedy popularne karty fizyczne wbudowane w GPU. Kolory były śliczne, płynności gra nigdy nie traciła, chociaż loading leveli był długi – dokładnie zresztą jak na wersji PCtowej wtedy :) Nie wiem skąd te różnice u ciebie. Ja głównie przez wersję na PS3 odnowiłem miłość to tej gry.. Jedyne czego BARDZO mi brakowało to antyaliasing :(
Moje wrażenia wybudowałem na podstawie dem wersji Xboxowej i PS3, w które grałem jedna po drugiej – w świeżo po premierze, więc może pamięć nie ta. Co pamiętam świetnie – w demie wersji na PS3 ochraniacz na ramieniu Faith miał strasznie rozmyte krawędzie, rury po których się wspinaliśmy nie miały refleksów światła, a loading levelu trwał dłużej niż na Xsie. Kiedy gra zaczęła klatkować przy przechodzeniu na równoważni ponad ulicą zmierziłem się i postanowiłem na PS3 tej gry nie zapraszać.
Czy była to kwestia dema? Może wersja na Xsa była o tyle ładniejsza? Na te pytania możemy nigdy nie otrzymać odpowiedzi, ale reporterzy Strefy 11 nie spoczną, póki nie poznają prawdy :D
Moje doświadczenia z Mirrors Edge na PS3 były bardzo pozytywne, nie widziałem przycięć (no może czasem przy ładowaniu dalszego terenu ale to były jednostkowe przypadki), loadingi były szybkie (na tyle żebym specjalnie nie zwrócił na nie uwagi). Odnośnie wyblakłych kolorów to chyba większość wczesnych tytułów na PS3 tak miała, ale przypuszczam że gdyby nie mieć dostępu do drugiej wersji to różnica jest prawie niezauważalna.
Jeśli chodzi o najnowszy odcinek… jaki jest koń każdy widzi :D
A tak w ogóle to WITAM już od jakiegoś czasu was słucham, ale dopiero teraz zdecydowałem się coś skrobnąć.
Blady ty na 100% o Mirrors Edge piszesz? bo mam wrażenie że ty nie wiesz o czym piszesz… Moje pierwsze spotkanie z ME było właśnie na PS3 z wersją demonstracyjną i ta gra wyglądała obłędnie na PS3, w dodatku nie miałem tych twoich ścinek, brzydkich tekstur. Nie porównam tego do wersji X-a bo widziałem tylko filmiki na YT ale różnic miedzy konsolami widzę tylko w kontraście ale to normalne. Pewnie miałeś uszkodzoną peske, albo po prostu się nie znasz…
http://youtu.be/0FxsjObUXns < - porównanie! Twoje wyblakłe kolory wynikają z tego (jeżeli dobrze czytałem) że PS3 używa kontrastu(ilość) 2.0 a X-box 2.2