DualShock Podcast #26

Prezentujemy 26 odcinek DualShock Podcast. Tym razem wraz z Bizonem omówimy najnowsze przecieki fabularne Assassin’s Creed Brotherhood, wspomnimy o Duke Nukem Forever, zainteresujemy się kontrowersjami wokół dema Medal of Honor, przejdziemy najśmielsze oczekiwania przy „Project Sword” na iPhone, zaprezentujemy rewelacyjny pomysł Kojima-san by zakończyć dywagacjami na tematy ważkie, ehkem… znaczy Deus Ex Human Revolution.

Errata odcinkowa :)

Deus Ex Human Revolution – część pierwsza

Deus Ex Human Revolution – część druga

Project Sword – iPhone 4G

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „DualShock Podcast #26

  1. Divi pisze:

    Prezentacja dema Duke Nukem Forever to… no… nie wiem, co napisać. Nie rozumiem, jak można podniecać się czymś, co można by spokojnie nazwać „pseudo-strzelanką”. I to rysowanie członka na tablicy. O tak! Na to ludzie czekali kilkanaście długich lat. Po tym, jak DNF pojawi się na rynku, połowa fanów będzie mogła umrzeć w spokoju.

    Problemy z Talibami trafiają nawet do gier. Co złego jest w nazywaniu Taliba… Talibem? No proszę. EA mogło to olać, przecież nowy Medal of Honor już przez zamówione pre-ordery zarobił na siebie. A przez takie coś, za niedługo nawet w Counter-Strike’u terrorysta nie będzie terrorystą, tylko „złym panem, który zostawia dziwne pakunki”.

    Obejrzałem ten filmik o projekcie Sword na iPhone’a i muszę przyznać, że ładnie to wygląda. Nie sądziłem, że w dzisiejszych czasach już przenośne urządzenia mogą wygenerować taką grafikę. A filmik ten pokazuje, że iPhone jest idealny do RPGów.

    Filmów z Deus Ex’a nie oglądałem – może później to nadrobię, ale jakoś nie potrafię się przekonać do tej gry. Nawet nie mam ochoty oglądać jakiegokolwiek gameplay’a. Jeśli wyjdzie demo, to kto wie, może sprawdzę.

  2. odin pisze:

    Deus Ex – zobaczysz Divi, będzie „taki sobie” :( Czuje to w kościach.

  3. Aki Evans pisze:

    Deus Ex, dla mnie bomba. Dokładnie tak jak Bizon mówił (chyba) narazię dostałem to co chciałem i dla mnie to Must Have. Jedyny minus jak na razie to ta niewidzialność ale to przeboleję i nawet jak będzie nie będę używał xD

    DNF- Po tej prezentacji byłem bardzo zadowolony. Na coś takiego czekałem, jest humor, jest ten klasyczny dla duke styl gry, jest…, No i jest Duke. Najbardziej podobały mi się ostatnie słowa to pań w prezentacji xD

    MoH po testach mnie przekonał do zakupu, ale na pewno nie na PC. Sprawa z nazewnictwem Afganistańskich partyzantów fakt faktem była lekko absurdalna, jednak EA ładnie z tego wybrnęło zmieniając nazwę na Siły Oportunistyczne co mnie osobiście nie przeszkadza.

    A na koniec tradycyjnie, świetny podcast super mi sie go dziś słuchało :)

  4. phsx pisze:

    Nie mam nic do powiedzenia tym razem bo gameplayów nie widziałem (SHAME ON ME). Zgodzę się tylko, że zamieszanie z MoHem jest śmieszne. Nawet teraz gdy usunęli nazwę talibowie – dalej są tam jakieś kontrowersje w juesej. -_-

  5. Tyka pisze:

    No powiem że Deus Ex się ładnie zapowiada (poza niewidzialnością), ale może być lepiej, moim zdaniem powinni dodać body awearness, no i to strzelanie, no nie wiem, wydaje mi się trochę niedopracowane jeszcze.
    Wiem że jeszcze mamy czas do premiery ale elementy skradankowe wyglądają na dopracowane, a strzelanie nie, mam nadzieje że to jeszcze poprawią.

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>