Witajcie! Wasz Orzeł przybywa, dzierżąc w dziobie porcję newsów dla swoich wygłodniałych czytelniąt. Dziś dowiecie się, ile wydacie kasy na DLC do Mass Effect 3, albo czemu Bioshock Infinite będzie lepsze na PS3*. Albo jeszcze dużo innych rzeczy. Zapraszam!
* na ten temat zabrakło mi już czasu, przepraszam. :(
ME3 za $870
W sumie nie samo Mass Effect 3, ale kompletny zestaw wszystkiego, co z tą grą związane. Spójrzcie:
Wersja kolekcjonersja, potrzebna do zdobycia całej zawartości dodatkowej
- $80 – wersja N7 Collector’s Edition
Dodatki dla pre-orderowanych gier
- AT-12 Raider – dodatek za pre-order z Origin
- Chakram Launcher – zagraj w demo Kingoms of Amalur
- M-55 Argus – bonus dla wyznaczonych sprzedawców
- Paczka broni N7 – w wersji N7 Collector’s Edition
- Robotic Dog – jw.
- Squad Outfit Pack – jw.
- N7 Hoodie – jak wyżej
- N7 Warfare Gear – bonus pre-orderowy u wyznaczonych sprzedawców
Dodatkowe rzeczy do nabycia
- Gra na iOS – Mass Effect Infiltrator, cena jeszcze nieznana
- $44.99 za figurkę Liary
- $24.99 za The Art of Mass Effect Universe, czyli po prostu artbook
- $80 za parę bajerów dla Twojej postaci w multiplayer
- $59.99 za kontroler Mass Effect + broń w rodzaju karabinu szturmowego Zbieraczy znanego z ME2
- $209.99 za headset Chimera 5.1 z serii Mass Effect
- $34.99 za podkładkę pod mysz i karabin szturmowy
- $79.99 za Messenger Bag i karabin szturmowy
- $24.99 za etui na iPhone’a i, oczywiście, karabin szturmowy
- $79.99 za mysz. I karabin szturmowy.
- $139.99 za klawiaturę i możliwość grania Żniwiarzem w multiplayer. Żart! Dla odmiany – karabin szturmowy.
Supcio, już nie mogę się doczekać, by wydać pieniążki.
Czego chcemy w najbliższej aktualizacji do Vity
Serwis PlayStation Lifestyle opublikował listę życzeń, wystosowanych odnośnie najbliższych aktualizacji do PlayStation Vita. Oto one:
Nie ma folderów w Vicie, oj, nie ma. Autorzy tekstu podpierają się tym, że przecież PS3, PSP, Androidy i iOSy obsługują foldery, więc Vita będzie musiała i bez dyskusji.
Cholercia, uwielbiam tę funkcjonalność w swoim Xboxsie. Gry na PSVita mało nie ważą, więc pobieranie ich z internetu zajmuje trochę czasu, a posiadacze najwolniejszych łącz mogą chcieć zostawić pobieranie na noc.
Muzyka w menu głównym Vity SSIE, ale na szczęście można ją wyłączyć. – swoją drogą, możliwość pobrania nowych motywów muzycznych dla Vity mogłoby stać się ciekawą formą zarobku dla Sony. Ups, nic nie mówiłem!
Czyli funkcjonalność, którą szczyciło się na początku Wii U ma zostać wprowadzona również dla posiadaczy PS3 oraz Vita. Ale ponoć nawet obsługa tej tak szeroko reklamowanej funkcjonalności w Killzone 3 szwankuje.
Nawet po wyciszeniu dźwięków konsoli, aparat zrobi głośne „pstryk”. To irytuje autorów artykułu.
…oczywiście z PSP. Panowie z PSLS chętnie zobaczyliby na Vicie Burnout, GTA, Lumines czy NFL Street 2 Unleashed. Z jakiegoś powodu Sony milczy na ten temat.
PSLSom przeszkadza, że muszą używać ekranu dotykowego, podczas gdy istnieje masa aplikacji, które mogłyby z powodzeniem wykorzystywać z przyciski i gałki analogowe. Cóż, może i mają rację. To drobnostka, ale wątpię, że nie zostanie to wprowadzone prędzej czy później.
Osobiście nie wyobrażam sobie, jak wygodnie miałbym używać tylniego panelu, a tym bardziej w przeglądarce. Tym niemniej miałoby to być użyteczne pewnie po to, by móc przesuwać tekst bez zasłaniania ekranu. Byłoby fajnie, tylko ciekawe, jak wyjdzie w praniu i kiedy to wprowadzą.
Podrobione Pokemony sprzedają się najlepiej. A potem znikają
Czytając ten nagłówek pewnie przemyka wam przez myśl „wtf…?”, ale spieszę wyjaśnić: Okazało się, że podrobiona gra na iPhone, Pokemon Yellow, stała się bestsellerem na App Store. Gra kosztowała niecałego dolara i zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Najpopularniejsze płatne”. Mimo, że uplasowała się tam z jedną gwiazdką.
4 godziny temu jednak, Pokemon Yellow zostało usunięte z App Store i najpewniej rękę przyłożyło do tego Nintendo. Łatwo przyszło, łatwo poszło, jak to mówią.
Dlaczego gry online rujnują granie?
Serwis Gamers Corner opublikował tekst, w którym autor przygląda się wpływowi gamingu online’owego na gaming w ogóle.
To się zaczęło wraz z Dreamcastem, potem dołączyły PS2 i XBOX. Dwójka ludzi nie musiała już przebywać w tym samym pomieszczeniu przy tej samej konsoli, by ze sobą grać. Później, Microsoft, Sony i Nintendo zdecydowały się w następnej generacji wprowadzić funkcjonalności w pełni online. Konsole wyglądały już mniej jak konsole, a bardziej jak pecety – pisze autor tekstu. Twórcy gier ujrzeli nowe drogi do zarobienia kasy.
Dalej autor wyrzuca twórcom gier, że przywykli do wypuszczania zabugowanych gier na konsole, po to, by później poprawić je w patchach pobieranych z Internetu. Stara się zrozumieć, dlaczego wszystko musi być dzisiaj cyfrowe. Dlaczego jego najstarszy syn z miłego dzieciaka zmienił się w totalnego dupka, bo przegrał w Fifie 12 z kimś, kogo nie widział na oczy.
Cóż, słuszność jego poglądów oceńcie sami, bo to raczej temat na dłuższą rozmowę.
Assassin’s Creed 3 – 30 października
Największa premiera w historii Ubisoftu, jak twierdzi firma.
Poza tym, nie wiemy nic nowego. Będziemy grać nową postacią we wspomnieniach Desmonda, Ezio i Altair przechodzą na zasłużoną emeryturę. I to, że amerykańskie rewolucje mogą być tłem historycznym w grze.
Durango, czyli Xbox 720
Ktoś, gdzieś, głęboko w Sieci, zakorzenił pogłoski o tym, że nazwa kodowa nowej konsoli Micro$oftu ma brzmieć „Durango”.
Nazwa Durango ma pochodzić rzekomo od meksykańskiego miasta o tej samej nazwie. Ta zaś, od hiszpańskiego Durango, a samo słowo – od baskijskiego słowa „Urango”, które oznacza „wodne miasto”. A więc… WTF?
8itHit
Bedlam! Z Komodora sześćdziesiąt-czeterje. Miłego słuchania.
Durango, Durango…
Coś mi to mówi, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć co…
yyy auto Dodge Durango ! To pewnie bedzie konsola do aut :D
Przypomniałem sobie! Durango, rymuje się z Dorodango! Dlatego wydawało mi się znajome.