How hard can Rocket Science be anyway ?


Tak ten obrazek wszystko tłumaczy co zaszło w Kerbal Space Program.

I’m in space !

Dnia 16.10.2013 wyszła nowa aktualizacja z numerkiem 0.22, która umożliwia przeprowadzanie eksperymentów. Zapytasz pewnie czytelniku po co. FOR SCIENCE ! Tak teraz będziemy mogli przeprowadzać eksperymenty w różnych warunkach obserwując jak zachowuje się Mystery GooTm. Wszystko to w NOWYM trybie kariery. Początkowo mamy dostęp do paru części: podstawowy silnik, mały zbiornik i kapsuła. Z tego mamy zbudować rakietę i obserwować w imię nauki.

tryb kariery

Więc dobrze, wystrzeliłeś swoją pierwszą rakietę i co z tego ? Otóż w każdym momencie gracz może stworzyć raport załogi odnośnie lotu i jego stanu.  Jeżeli zamontował antenę, możemy przesłać ją do centrum lotów kosmicznych. Mała uwaga, transmisje radiowe pochłaniają ogromną ilość energii. Wiec, żeby nie było zdziwienia, że nagle komuś zabraknie energii elektrycznej. Dodatkowo, sam raport możemy bez obaw przesłać ponieważ nie mamy żadnej straty, jednak jeżeli przeprowadzamy obserwację np. Mystery GooTm, to przesyłając raport już nie dostaniemy maksymalnej wartości punktów science.

drzewko

W ten sposób pojawia się kolejny dylemat, przeprowadzić więcej obserwacji licząc się ze stratą, czy wyślemy więcej misji do obserwacji tego samego zjawiska, ponieważ opcja odzyskania pojazdu, który wylądował zapewni większy bonus, jednak wymaga to oczywiście więcej paliwa. Nie liczcie też, ze robiąc ciągle obserwację jednego zjawiska, możecie farmić punkty. Każdy kolejny powtarzany eksperyment ma coraz mniejszą wartość naukową.

drzewko dalej

(Jak na razie udało mi się tylko tyle odkryć.)

„I think we can put our differences behind us… for science…”

Jak zwykle twórcy pokazali, że ta gra wcale nie jest skończona i można w niej zaprezentować coś nowego.  Jednak sam tryb kariery to nie wszystko. SAS, czyli nasze wspomaganie zostało ulepszone, już nie powoduje nadmiernego bujana się rakiet. Nowy budynek a właściwie pełnoprawny kompleks odpowiedzialny za nasze drzewko technologiczne, wygląda świetnie.

science lab

Od razu dochodzimy do kolejnej nowości, którą jest oświetlenie naszej bazy. Jak widać na załączonym obrazku koniec ze startami w nocy w idealnej ciemności, jak również lądowanie będzie prostsze i ten pięknie oświetlony pas startowy.

rakieta

Pełną listę zmian znajdziecie pod tym linkiem.

„We’re fairly certain no one will ever need more than 64kw of power for anything.”

Podsumowując najnowsza aktualizacja, mocno odświeżyła grę. Do tego stopnia, że wyrzuciłem wszystkie mody i mając te ograniczenia, próbuję powtórzyć już dla mnie rutynowe misje. Informacja dla zaawansowany, struty musimy sobie odkryć, a nie są wcale blisko. :)

Naprawdę świetna muzyka.

Oraz link do mojej małej galerii zdjęć z Kerbali.
Do zobaczenia w kosmosie.

Informacje o Iroks

Fan dziwnych, często niszowych gier, lubi planszówki i bitewniaki. Nie pogardzi dobrą książką czy filmem. SIŁA i SALTA !
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „How hard can Rocket Science be anyway ?

  1. jeszolak pisze:

    Jak dobrze wiedzieć, że nie tylko ja gram w Kerbale. Nowa łatka daje naprawdę dużo frajdy, ponieważ sandboks po kilkunastu godzinach po prostu nudził.
    Polecam obejrzeć filmy mojego mentora jeśli idzie o Kerbale Scotta Manley’a. Tu podsyłam filmik, w którym zdobywa około 350 punktów nauki na samym starcie kampanii :)

  2. jeszolak pisze:

    Zapomniałem dodać link: http://www.youtube.com/watch?v=ZNXTFj3ozNY :) miłego oglądania

  3. Iroks pisze:

    Raczej prędzej czy później, każdy kto trochę dłużej posiedzi przy kerbalach, (50h+) odkryje jego filmiki. :) Przy okazji w patch notaach, są filmiki innych osób, które publikują ciekawe materiały.

  4. jaruto pisze:

    No proszę. To jednak da się z tych Kerbali wycisnąć coś więcej :)
    Fajny artykuł. Będzie trzeba się przyjrzeć bliżej tej gierce teraz.

  5. Kerbale mnie nie bardzo, ale propsy za Breaking Bad :)

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>