SingleShock Weekly #21


Witamy w 21szym odcinku SingleShock Weekly. Tym razem, po krótkiej przerwie wracamy z ostatnią częścią konkursu(konkurs z SS20 się nie liczy, sorry), ciekawym preview Martwej Wyspy, zadziwiającym podsumowaniem Driver San Francisco SinglePlayer DEMO, rozgadanym filmikiem z DeusEx Human Revolution oraz zadriftowanym trailerze Ridge Racer Unbounded. Małe dodatkowe gratulacje dla osobnika, który ma cel, a osiągnął 60% swojej podróży.

Dead Island Preview


Jedno zdanie do Techlandu: „Wybaczamy wam Koń of Juarez The Cartel, rozumiemy, że chodziło o dopieszczenie Dead Island!” :) Podoba mi się, iż pojawiło się światełko w tunelu Techlandowskim w formie Martwej Wyspy. Chociaż wizualnie wiemy, iż fajerwerków nie będzie, i nawet z Crysisem 2 nie ma DI co konkurować, jest coś w tym tytule, co sprawia, że chcemy spędzić przy nim więcej niż parę chwil. Pierwsze, i co najważniejsze Co-op, tryb współpracy dla 4 graczy. Brzmi to na tyle ciekawie, że widzimy tutaj totalnie L4D, haa… zupełnie nie, ponieważ mamy do dyspozycji caluteńką wyspę, i każdy z naszych znajomych może znajdować się w innym jej krańcu. Drugie, bronie meele, oraz możliwość ich modyfikowania. Ok, może to jest zapożyczone z dead rising, ale kto by na to zwracał uwagę :) Po trzecie, motyw RPG, oraz Levelowanie… no dobrze…Borderlands. Ha, ale polączyć to wszystko razem i mamy naprawdę wybuchową mieszankę, która, nie okłamujmy się będzie rekompensatą za Koń of Juarez: The Cartel.

Pojawiła się również edycja mega kolekcjonerska naszej dumy narodu:

Będę się powstrzymywał od komentowania tego survival zestawu… mimo, iż jestem maniakiem edycji kolekcjonerskich, jakoś nie jestem sobie w stanie wyobrazić na mojej półeczce czegoś takiego. Epickie już „miejmy nadzieję” dedykuje Techlandowi, by niczego nie udało im się spartolić w tym tytule. Tak naprawdę patrząc na preview, szczególnie obcojęzycznych (przy czym też obcokrajowych) recenzentów nie mamy się chyba czego obawiać… Niestety zastanawiam się czy podmiot kupujący będzie w stanie zapomnieć co wyszło przed Dead Island, bo niestety strasznie może to wpłynąć na ilość sprzedanych sztuk. Hmm… Mam pomysł, przekażcie CoJ:The Cartel np, Rydzykowi, i oznajmijcie, iż w tym roku jest to wasza pierwsza produkcja :)

Driver San Francisco: Wrażenia z Dema


Jak wszyscy pamiętacie z 63ciego DSP, omawialiśmy trailer trybów w najnowszym Driverze. Nie obyło się bez sprzeczek czy różnic poglądowych. Cóż, ostatnio udało mi się pobrać z XBL demo trybu dla pojedynczego gracza i muszę stwierdzić, że jest nieźle. Graficznie wygląda to obłędnie… na samym początku aż byłem zdziwiony, ponieważ nie byłem w stanie odróżnić CGI od In-game’owych Cut-scenek. Dodatkowo przyznać muszę, iż chodzi to o dziwo bardzo płynnie, i to filmowo płynnie :) Jeżeli chodzi o sam model jazdy, jest na wpół arcade’owo… ale zupełnie nie symulacyjnie. Trudno to określić, auta nie potrafią wchodzić 200km/h w zakręty, ale też nie jadą całkowicie prosto gdy zaczynamy skręcać (auta amerykańskie). Wyścigi łodzi, jak najbardziej… trzeba się poduczyć efektywnego driftowania, ponieważ w większości właśnie tak będziemy skręcać :) Do dyspozycji podali nam 3 misje, gdzie w pierwszej uczymy się trybu „Shift”, który jest nawet inteligentnie zrobiony. Chodzi o to, że działa, i to całkiem dobrze. W czasie „przejścia” z auta do auta nie zatrzymuje się nam nic, samochody nadal jadą, może trochę wolniej, ale jednak. Jedyne w czym można się pogubić to klawiszologia (mam nadzieję, iż da się to zmienić), ponieważ standardowo w samochodówkach na Padzie hamulec ręczny jest przyporządkowany do przycisku A, niestety w tym przypadku jest to B, a właśnie A służy do „Shift’owania między autami”. Niemniej jednak idzie się przyzwyczaić, więc nie nazwiemy tego błędem. Kontynuując mamy również ucieczkę przed policją, i tutaj przyznam się, iż za łatwo nie jest. W ogóle nie używając „Shift’a” będzie bardzo ciężko uciec nam przed stróżami prawa. Dobrze, że nie jest to takie łatwe jak np w GTA. Odnośnie zmiany auta… w pościgu cały czas gonią Twój samochód, więc element przejścia z auta do auta używa się tylko by zniszczyć, bądź spowolnić policję. Zabawa jest nieziemska :)
A teraz trochę filmików by było wiadomo o co chodzi:

http://www.youtube.com/watch?v=1V7kWq53vwE

http://www.youtube.com/watch?v=mjkujexP2Qg

http://www.youtube.com/watch?v=ux1rPPbluw8

Użytkownik, zbytnio nie używał Shift’a, ale dało się… łatwiej by ciut było :) W każdym bądź razie Driver’a polecam, i mam nadzieje położyć na nim Swoje łapki już niedługo :)

Deus Ex Human Revolution i jego rozgadany trailer


Najnowszy trailer Deus Ex’a opowiada nam o czterech trybach rozgrywki: Walce, skradaniu, hackowaniu oraz elementach social. Przyjrzymy się teraz elementowi socjalnemu. Każdemu pewnie kojarzy się to z Facebookiem, czy innymi tego typu stronami, jednakże w przypadku DeusEx’a chodzi o zupełnie coś innego. Chodzi tutaj o rozmowę, zachęcenie NPC’a by Ci pomógł w pewnej sprawie. Jest to czymś w stylu wyborów dialogowych jak w MassEffectcie czy też innych tego typu tytułach. Eidos Montreal zastosował nawet coś takiego jak „Social boss”, czyli musimy przekonać napastnika by zobaczył jak ty daną sprawę widzisz.

Ciekawe? Oj tak, zobaczymy jednak jak to wyjdzie w praniu.

Ridge Racer Unbounded – twórz i zniszcz!


Rzadko w grach samochodowych większego formatu mamy do dyspozycji edytory plansz. Jednakże nasz bezgraniczny Ridge Racer daje nam wręcz nieograniczone możliwości do tworzenia, a następnie zniszczenia tego co stworzymy :)

Fajne jest to, iż daną trasę możemy udostępnić online i bawić się ze znajomymi. Zobaczymy jak bardzo rozbudowany jest ten tryb City Creator :)

Osobnik z celem w życiu, nolife, czy po prostu desperat, który chce wpis w Księdze Rekordów Guinnessa?


Microsoft wpadł na genialny pomysł wstawiania specjalnych osiągnięć w tytułach na konsolę Xbox360. Gamerscore, pojęcie, które tak naprawdę nie znaczy więcej niż: Zobacz, jak jestem dobry w tą grę” bądź też: „zobacz ile mam gier”. Dla jednych gamerscore oraz zbieranie achievementów nie ma żadnego znaczenia, dla innych to styl życia. Już nie raz sam łapałem się na tym, iż konkurowałem ze znajomymi jeżeli chodzi o postępy w grach. W końcu jednak odpuściłem, i zrozumiałem, że gram dla siebie, dla przyjemności, a jeżeli decyduje się już calakować jakąś grę, to musi być to tytuł, który naprawdę uwielbiam, przykłady: Forza Motorsport 3, Bastion (tak ostatnio zakończyłem, i smutno mi, że pamiętam wszystko, chciałbym zapomnieć i zacząć od nowa), Test Drive Unlimited 2, Deathspank (oba), Gears of War 2, Too Human, Guitar Hero 5, Darksiders, The Saboteur itd.
Istnieją jednak osoby, które stawiają sobie za cel dobicie do jakiejś konkretnej liczby gamerscora, i jestem przekonany, że chodzi tutaj o Rekord Guinnessa :) Użytkownik Stallion83 przekroczył już 60% swojej punktowej podróży. W epicko inspirowanym filmem Rocky 2 filmiku z YouTube, dokładnie chodzi tutaj o scenę gdzie Adrian mówi Rockiemu by Wygrał leżąc na szpitalnym łóżku. Nawet fajnie mu to wyszło :)

Po zobaczeniu tego filmiku moje 48380 G wygląda raczej słabo, ale mniejsza z tym. Nie wydaje się wam dziwne, iż ten gościu ma dziewczynę, uprawia sport, i jeszcze miał czas nagrać ten filmik, z taką ilością punktów? Jestem zadziwiony ponieważ zebrał on już 24,930 achievementów zebranych z 878 gier, z których 510 ma tzw. zcalakowanych. Przy takim założeniu nie kroczy on w swojej podróży do jednego miliona gamerscora sam. Znalazł oczywiście sponsorów, więc wiemy iż nie wydaje wszystkiego na gry, tylko starczają mu jakieś drobne na takie rzeczy jak ubrania czy jedzenie :P W każdym bądź razie, życzymy mu szybkiego osiągnięcia upragnionego miliona i powrotu do czerpania przyjemności z grania :)

Konkurs

Czas trwania konkursu: 10.06 – To już naprawdę koniec, musieliśmy anulować poprzednią edycję z SS20

Stan punktów

toblakai:13 punktów (pyt #6 z SS13,#6 i #7 z SS14, #6 z SS16, #18 z SS18)
Misiunia07: 10 punktów (pyt #7 z SS16, #7 z SS17, #18 z SS18)
Iroks: 7 punktów (pyt #16 i #17 z SS18, #6 z SS19)
SzenlonGDY: 6 punktów (pyt #7 z SS19)
Jaruto: 4 punkty (pyt #6 z SS15)
Japa: 4 punkty
Grabczas: 3 punkty (pyt #7 z SS13)
Vallhalen: 2 punkty
Mroku: 1 punkt
Zayl: 1 punkt
swierq: 1 punkt

Uzasadnienia pytań otwartych

#6 z SS13: Obrazek znaleziony przez Szenlona był najśmieszniejszy, lecz też można określić dane zdjęcie za najstraszniejszą rzecz jaką da się znaleźć w internecie – Szenlon, jeżeli oglądało to jakieś dziecko to wiedz, że normalne psychicznie one już nie będzie. Punkt za pytanie 6-te przyznajemy użytkownikowi toblakai. Realizm pełna klasa :)
#7 z SS13: Grabczas, nie tylko dlatego, że odpowiedział na pytanie 7-dme jako jedyny, lecz pomysł też jest bardzo ciekawy. Chciałbym móc tak pozwiedzać niemożliwe już do zwiedzania miejsca.
#6 z SS14: Toblakai, bezkonkurencyjnie… nikomu widać nie chciało się walczyć, a szkoda, bo temat całkiem ciekawy.
#7 z SS14: Toblakai, najlepszy scenariusz jak dotąd…
#6 z SS15: Jaruto, bardzo ciekawe podejście, szkoda, że nie miałeś konkurencji :)
#6 z SS16: Toblakai, chciałbym zobaczyć odpowiedzi na to pytanie :)
#7 z SS16: Misiunia07, wszyscy się chyba zgodzą, że takiej opowieści potrzebowaliśmy. Na pewno chcemy więcej Twoich odpowiedzi :)
#7 z SS17: Misiunia07, aż chciałoby się zagrać na takiej mapce. Poza tym, niestety nie miałaś konkurencji :(
#16 z SS18: Iroks, Bat-salta, najlepsza tortura jaką można by było sobie wyobrazić :)
#17 z SS18: Iroks, ile dramaturgii by w takim opatrywaniu ran było. Co do innych odpowiedzi, gesty były już w innych grach typu FPS, a poza tym nie mówimy tutaj wyłącznie o grze online. Eliminacja kamperów też byłaby kłopotliwa, no chyba, że byłby tryb no-camper-mode, gdzie w jednym miejscu możemy znajdować się maksymalnie 30 sekund, ale jak już wspominałem chodziło nam ogólnie o FPS a nie wyłącznie multi.
#18 z SS18: Toblakai, chyba każdy z nas chciałby taką grę. Twoje najlepsze zdanie z tego komentarza: „…powolne zacieranie się granicy między tym co realne a tym co rzeczywiste.”
#18 z SS18: Misiunia07, cały surrealizm, koncept oraz pomysł musiał zostać uhonorowany, jest nam niezmiernie miło przyznać Ci punkt za ten ciekawy komentarz.
#6 z SS19: Iroks, genialny pomysł z płytą winylową + płytą CD jeżeli ktoś nie ma odtwarzacza :) Tak naprawdę ciężko było wybrać zwycięzce, ale łódź podwodna przeważyła sprawę. Taka kolekcjonerka pewnie miała by czterocyfrową cenę, ale to już zostawmy.
#7 z SS19: Szenlon, dobra recenzja, ale były lepsze. Iroks, to chyba jeden z najgorszych filmików Quaz’a jakie widziałem! LUDZIE STARAJCIE SIĘ, BO CHYBA NA ODWAL WSZYSTKO ROBICIE!!

Na aktualny tydzień, pytania wyglądają następująco:

PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ODPOWIEDZI!

BARDZO WAS PRZEPRASZAMY, LECZ NIE MOŻEMY UZNAĆ ŻADNEGO Z PYTAŃ Z SS20, NIE ZOSTAŁ ON PRAWIDŁOWO UKOŃCZONY I NIE KAŻDY MIAŁ OKAZJĘ ODPOWIEDZIEĆ. TYM RAZEM DODAJEMY PARĘ ELEMENTÓW MOTYWACYJNYCH, DLATEGO TEŻ PROSZĘ O PRZECZYTANIE UWAŻNIE ZMIAN JAKIE NASTĘPUJĄ. OSOBY, KTÓRE MAJĄ RÓWNO BĄDŹ POWYŻEJ 10 PUNKTÓW MAJĄ PRAWO ODPOWIEDZIEĆ NA 1 (SŁOWNIE JEDNO) PYTANIE, ZAŚ UCZESTNICY PONIŻEJ 10 PUNKTÓW MOGĄ ODPOWIEDZIEĆ AŻ NA 3 PYTANIA (TRZY). WRAZ Z ODINEM DOSZLIŚMY DO WNIOSKU IŻ TAK BĘDZIE SPRAWIEDLIWIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZROZUMIECIE.
DALEJ JEDNAK AKTYWNY ZOSTANIE MAŁY TWIST DLA TYCH CO NIE CZYTAJĄ REGULAMINU: KAŻDA OSOBA, KTÓRA ODPOWIE NA WIĘCEJ NIŻ 3 PYTANIA BĘDZIE TRACIĆ PUNKT ZA KAŻDE PONADPROGRAMOWO ODPOWIEDZIANE PYTANIE. PRZYKŁAD: ODPOWIEDŹ NA 4 PYTANIA: 3 PUNKTY ZA PIERWSZE 3 PYTANIA MINUS 1 PUNKT ZA KAŻDE KOLEJNE, CZYLI ŁĄCZNIE ZBIERA 2 PUNKTY. CHYBA NIE WARTO BYĆ NADGORLIWYM?

1.W jakim tytule możemy tak sobie skakać?

2.Cóż to za gra?

3.Kojarzymy w ogóle ten tytuł?

4.Jak nazywa się ten tytuł?

5.W jakim tytule uciekam przed takimi kamulcami?

6.Ktoś z was kojarzy tą strzelankę?

7.Cóż to za gra?

8.Jak nazwiemy ten tytuł?

9.Podaj pełny tytuł tej gry?

10.Z jakiej gry pochodzi ten wózek widłowy?

11.Podaj imię tego rekina… żartowałem, tytuł gry?

12.Jak nazywa się ta gra?

13.Tajemniczy promień? Znasz tytuł tej gry?

14.Jakieś sugestie???

15.Cóż to za gra?

16.Pamiętacie tą strzelankę?

17.To nie są bliźniaczki Olsen! Cóż to za gra?

18.W jakiej grze widzieliśmy tak epickie walki?

19.Chyba powinienem napisać ze specjalną dedykacją dla Iroksa :P Coś wygląda znajomo?

20.Czy ten misiu wygląda znajomo? Jak nazywa się ta gra?

Informacje o CialnyGD

Zapalony Xbox’owiec, osobnik potrafiący „zmęczyć” 3 gitary GH w ciągu miesiąca, amatorski nauczyciel drifting’u AWD w Forzie3. Zawsze stara się wyszukiwać pozytywne aspekty każdej sytuacji. I jak to kiedyś ktoś powiedział: „Cialny, jesteś lepszy od Achievementa”
Ten wpis został opublikowany w kategorii SingleShock i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

46 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #21

  1. Zayl pisze:

    19. Age of empires 3 ?

  2. Zayl pisze:

    18. Rise of Nations : Rise of Legends ?

  3. Zayl pisze:

    16. brothers in arms hell’s highway

  4. odin pisze:

    16 i 18 dobrze Zazyl :) Gratulacje!

  5. Vallhalen pisze:

    12:The Cursed Crusade
    16:Brothers in Arms: Hell’s Highway
    18:Rise of Nations: Rise of Legends

    ^^

  6. Vallhalen pisze:

    kurde uprzedzili mnie XD:(

  7. odin pisze:

    12 dobrze :) Gratulację! Odświeżaj stronę przed wysłaniem komentarza!

  8. Toblakai pisze:

    5. And Yet It Moves

  9. CialnyGD pisze:

    Dobrze Toblakai, i tym samym wykorzystales Swoj limit, potwierdziles Swoja pozycje :) Teraz zostalo Ci dopingowanie reszty :)

  10. Abaddon pisze:

    Statki dla Iroksa!

  11. Iroks pisze:

    2. homefront

  12. Iroks pisze:

    19 port royal ?!

  13. Iroks pisze:

    oczywiście cz2

  14. odin pisze:

    Oba źle ;(

  15. Grabczas pisze:

    3. Second Life

  16. SzenlonGDY pisze:

    19. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie 2

  17. japa pisze:

    2. Black ops
    3. Anarchy Reign

  18. japa pisze:

    przepraszam , Anarchy Reign nie jest na 3 screenie, tylko na 15

  19. SzenlonGDY pisze:

    20. Neverwinter Nights 2

  20. SzenlonGDY pisze:

    1. The Fancy Pants Adventures

  21. Cline pisze:

    13. F.E.A.R

  22. odin pisze:

    Grabczas – gratulacje, dobra odpowiedź :)
    Szenlon – super, udało się! Trzy odpowiedzi trafione ;D
    japa – zgadłeś Anarchy Regins! Gratulacje :)
    Cline – niestety to nie F.E.A.R :(

    Doszły mnie słuchy, że część osób może narzekać na zmiany w regulaminie, oraz sposób prowadzenia konkursu. W dużej mierze jest to moja przeforsowana decyzja, tak więc wszelkie pretensje proszę kierować do mnie. Moim celem jest tylko i wyłącznie wyrównanie szans dla każdego użytkownika, gdyż gdybym mógł, każdemu z was wysłałbym nagrody. I mówię tutaj całkiem serio, to moja forma podziękowania za to, że byliście tutaj nawet wtedy gdy skład strony był w rozsypce.

    Na tej stronie nie ma i nie będzie, bratobójczej walki o nagrody i punkty. Tak jak rozumiem, że nagroda główna posiada bardzo dużą wartość w skali wcześniejszych nagród, apeluję abyście traktowali te konkursy z mniejszą dozą wrodzonej Polskości. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, jednak niech to wszystko odbywa się w dobrej i serdecznej atmosferze. Nawet jeśli ktoś z was nie zostanie laureatem, ideą tej strony jest zrzeszenie naprawdę fantastycznych ludzi. To jakie komentarze potraficie napisać i to jak wchodzić z nami w polemikę. To jest tak naprawdę najważniejsze, bo pozostanie z nami najdłużej. Jest to moje prywatne zdanie.

  23. japa pisze:

    5. And Yet It Moves

  24. Bizon pisze:

    Prawidłowa odpowiedź Japowski ;)

  25. CialnyGD pisze:

    japa, wszystko ladnie pieknie, ale czytaj komentarze, bo Toblakai juz wczoraj odpowiedzial na te pytanie…

  26. mr.ostry pisze:

    Cialny !!! Może poprawisz te błędy ortograficzne??? Wstyd!!!

  27. CialnyGD pisze:

    Ok Rafik, już chyba wszystko wyłapałem… jakbyś coś jeszcze znalazł to napisz…

  28. jaruto pisze:

    14: Half Life 2? Chyba w menu była taka oryginalna lista płac.

  29. SzenlonGDY pisze:

    Kto odgadł 15 pytanie?? :) Ciekawi mnie co to jest, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi…

  30. CialnyGD pisze:

    Jauro, niestety nie ;(
    Szenlon, japa odgadl, nad Twoim komentarzem z odpowiedzia na 20ste: Neverwinter Nights 2 :)

  31. SzenlonGDY pisze:

    Ok widzę. Anarchy Reigns. Tytuł wygląda interesująco :)

  32. jaruto pisze:

    14: Fallout 3?

  33. odin pisze:

    Niestety nie :(

  34. Cóż, z tą edycją kolekcjonerską DI to zamietli konkretnie, trzeba im to przyznać. Martwi mnie jednak, co wyjdzie z tej gry – cały hype wokół gry, przeza****sty teaser, mnóstwo obietnic, a jednak boję się, że wyjdzie – nieco ponad przeciętną, lecz mimo wszystko kaszana.
    A Driver? Mnie się nie spodobał – grafika faktycznie miecie, ale model jazdy i paranormalne zdolności Tannera mnie od siebie odtrąciły.

    Pozdrawiam :)

  35. odin pisze:

    Enslaved Eagle – i super że ktoś napisał w końcu w kontekście samego SingleShocka :) Enslaved, nie odchodź, pozostań! :D

  36. CialnyGD pisze:

    Ja jestem pewien, że nasz „zniewolony orzeł” zostanie z nami na dłużej… :)

  37. Zostanę, zostanę. :D Słucham Was od około 20-go odcinka i raczej nie zanosi się na rychłe zakończenie :)
    A co do pozostałych komentarzy – Panowie, jesteście pewni, że pomysł z konkursem to tak całkowicie wypalił jak powinien? ;)

  38. odin pisze:

    Konkurs nie wyszedł tak jak tego oczekiwaliśmy. Jesteśmy winni każdemu przeprosiny i obiecujemy że następnym razem będzie zajmować się tym tylko jedna osoba, na pełen etat ale z dokładną superwizją. Aktualnie nie jestem w stanie już nic zmienić. Osoby które zasłużyły na swoje miejsce w rankingu nie są i według planu nie miały być zagrożone. Ideą było stymulowanie punktacji uzytkowników z ich najmniejszą liczbą. A jak możesz sprawdzić, mamy 5 miejsc w konkursie :) Nic więcej nie jestem w stanie dodać, bo każdy widzi jak wygląda sytuacja. Łącznie z atakiem na stronę, sprawami jakimi muszę się zajmować na co dzień, nagraniami, konserwacją i rozwojem strony + podcastami – jestem człowiekiem. Czasem też mam dość i muszę sobie wyjść na dwór, przewietrzyć się, pogadać z kimś. Każdy z nas tak ma. Następne konkursy na pewno będą lepiej zorganizowane, ale DualShock Podcast ma także ludzkie oblicze. Nie zawsze się udaje, pada mnóstwo słów krytyki ale trzeba walczyć aby z biegiem czasu wyglądało to coraz lepiej.

  39. CialnyGD pisze:

    Niestety czasami tak to wychodzi, iż chcemy dobrze, a kończy się „jak zwykle”. Od tego momentu (od zakończenia drugiej edycji) zmieni się zupełnie podejście do konkursu, nie będzie on taki długi, będzie mniej pytań, co wiąże się z mniejszymi nagrodami. Staramy się udziwniać konkursy by wszyscy byli zadowoleni, jednakże jak widać, nie wszystkich jesteśmy w stanie uszczęśliwić.

  40. Jasne, rozumiem – za nic Was nie ganię, bo i jakie mam do tego prawo? Starałem się tylko zwrócić uwagę, że właśnie takie „udziwnianie”, jak to nazwał Cialny i celowe przedłużanie życia konkursów (jak i innych rzeczy także) zwykle wychodzi jak wychodzi. Zwróćcie uwagę, jak bardzo stara się udziwnić gospodarkę i przepisy Unia Europejska i co z tego wychodzi. ;)
    Jeżeli o moje zdanie chodzi, to wydaje mi się, że powinniście skupić się jak najbardziej na tym, co wychodzi Wam najlepiej – na nagrywaniu podcastów. Bo odwalacie naprawdę kawał dobrej roboty, nie będę Wam też żałował ciepłych słów, bo DSPodcast to mój ulubiony program o grach komputerowych, a Wy jesteście moją ulubioną ekipą – zarówno „stara trójca”, jak i Cialny i Abaddon (w ogóle, gdyby nie zaproszenie Cialnego, to bym pewnie jak taka d**a wołowa tu nawet słowa nie napisał). A konkursy? Sprowadzić do najprostszej formy – dwa, trzy trudne pytania, odpowiedzi wysyłać na specjalny adres e-mail, decyduje kolejność zgłoszeń (lub jakość, jeżeli to konkurs na twórczość) i heja – nie będzie od Was wymagać stałej uwagi i niepotrzebnej utraty nerwów.

    Tyle ode mnie, trzymajcie się ciepło, bo liczę na zaje***sty jutrzejszy odcinek :)
    Pozdrawiam,
    Enslaved

  41. japa pisze:

    13. trauma

  42. CialnyGD pisze:

    Dobrze japa :)

  43. Iroks pisze:

    14. Post Mortem

  44. CialnyGD pisze:

    Iroks, niet :(

  45. Iroks pisze:

    14. Syberia

  46. CialnyGD pisze:

    Iroks, przykro mi…

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>