Wszyscy wiemy, że drugi Portal był grą wybitną. Na łamach podcastu omawialiśmy często tryb dla pojedynczego gracza, ale niewiele mówiliśmy o trybie kooperacji. Dziś ta sytuacja ulega zmianie – Bizon i Frog przybierają barwy orange i blue, by wspólnie poddawać się kolejnym testom GLaDOS. Why? FOR SCIENCE! OF COURSE!
A na koniec – chlust na biurko!
Posłowie:
Od nagrania odcinka tego odcinka minęło już trochę czasu i udało nam się ukończyć całość trybu kooperacji (łącznie z darmowym DLC „Peer Review”). Tak dużej przyjemności ze wspólnego grania nie mieliśmy już od bardzo dawna i tak jak mówiliśmy w zakończeniu, szczerze polecamy każdemu, kto posiada partnera do gry – czy to po sieci, czy na split-creenie (tak, patrzę na was Eagle i Shayenne).
Tymczasem my zaczynamy przeglądać kolejne poziomy kooperacyjne na steam workshop, bo nadal nie mamy dość :)
Bez obaw, wszystko dało się spokojnie zrozumieć mimo patrzenia na dwa ekrany, a przynajmniej ja zrozumiałem i bawiłem się świetnie, razem z Wami.
Gra bardzo dobra, dająca coś czego nigdzie indziej się nie znajdzie (np. sposób nabierania pędu – genialny pomysł), tryb kooperacji ciekawy (w sumie to nie znam gry w której co-op nie daje przyjemności, nawet w Halo:Reach i Army of Two które miałem okazję przejść w trybie kooperacji bawiłem się naprawdę dobrze, mimo że są to raczej proste shootery nie odróżniające się na tle innych gier tego typu) i obyście jak najwięcej takich gier prezentowali w NTK (gry opierające się o tryb współpracy są w sumie stworzone do tego żeby je prezentować w NTK, czyż nie? ;) ).
P.S. Chlust sokiem był gwoździem tego programu, tylko w sumie mogliście go zostawić do jakiegoś kolejnego odcinka ‚Making of’, który (mam nadzieję) za jakiś czas powstanie :D