SingleShock Weekly #45 (7.02 – 14.02)


Wtorek, SingleShock, wiadomo – banda newsów z Orłem na czele. Dziś Police Warfare, czyli fanowski koncept na nowe Call of Duty, o tym, jak zmieni się nasze granie na PC pod wpływem ekranów dotykowych i nowego Windowsa oraz słówko o Dropbox w PS3. Inne rzeczy też są w Singlu, więc po prostu kliknij w napis powyżej.

Fan-mejd – Call of Duty: Police Warfare

Taak, czasami aż ciężko się nadziwić, jak kreatywni potrafią być gracze. I jak często potrafią być bardziej kreatywni od twórców gier, którym rzucają kasę za gry…

MOHPW from James M. Wearing on Vimeo.

Póki co, jest to tylko i wyłącznie koncept i trailer zrobiony z gotowych kawałków. Tak czy siak – ludzie tego chcą!

Windows 8 + ekrany dotykowe + gry = … ?

Serwis TechRadar opublikował artykuł, w którym Neil Mohr przygląda się rozwojowi ekranów dotykowych, ich wpływowi na to, jak korzystamy z
codziennych urządzeń i prognozuje, jak to wszystko odbije się na grach. Autor tekstu widzi przyszłość bardzo optymistycznie, a ja sam chętnei zagram w nowych Settlersów za pomocą ekranu dotykowego; Może nawet owa przyszłość nie jest tak odległa, biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze parę lat temu nikt nawet nie myślał o ekranach dotykowych wielkości telefonu komórkowego…

Co łączy God of War i Medal of Honor? Odpowiedź: Animator…

Z CV Davida Thornfielda:
Tworzenie animacji wysokiej jakości przy użyciu edycji danych z Motion Builder i motion capture dla animacji kinowych i w grze, jak wynika z mojego pobieżnego i luźnego tłumaczenia. Sens zachowałem.

Medal of Honor (VG)
God of War 4 (VG)
WWE 13 (VG)

…jak również wynika z curricurum vitae.

Animator Postaci
K2 Network
Odpowiedzialny za wysokiej jakości animacje stworzeń przy użyciu Motion Builder i 3D Studio Max dla animacji w grach. (Przygotowanie) edytowanych danych motion capture dla dwunożnych stworzeń i klatek kluczowych dla każdego rodzaju stworzeń.

Wiem, wiem, pewnie da się to przetłumaczyć lepiej, ale każdy powinien wiedzieć o co chodzi – o to, że czeka na nas (zapewne) nowy Medal of Honor, daj Boże lepszy od poprzedniego i czwarty God of War. Skąd mamy te informacje? Otóż na blogu VGarabia niejaki Ahmad Dajani opublikował zrzut ekranu z profilu Thornfielda na linkedin. Ciekawe, ciekawe. :)

GTA V, co z ciebie wyrośnie?

Zaiste, to, co dotąd mamy na temat GTA V, to wielkie nadzieje, jeden trailer i kupkę oficjalnych ficzerów wymieszanych z kupką domysłów. Na portalu 1up znalazł się ostatnio artykuł, w
którym autor opisuje, jak jego zdaniem będzie wyglądał świat nowego Grand Theft Auto. Jest słówko o świecie gry, słówko o możliwych trybach multiplayer, jest słówko możliwości powrotu elementów RPG. Warto przeczytać artykuł i porównać do tego, jak to my wyobrażamy sobie nachodzące dzieło Rockstara.

Artykuł możecie przeczytać tutaj.

PS3 Firmware v4.10 i wsparcie dla Dropbox

Po wyjściu nowego firmware dla konsoli PS3 w wersji 4.10, użytkownicy otrzymali możliwość korzystania z usługi Dropbox. Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, Dropbox to technologia do przechowywania plików… w zasadzie wszędzie – wrzucasz plik do folderu na komputerze, a potem masz do niego dostęp wszędzie, gdzie tylko masz możliwość podłączenia się do Internetu.

Wg pierwszych doniesień od użytkowników, wszystko działa jak najbardziej sprawnie – zarówno muzyka jak i filmy, w dodatku wszystko pobiera się niewiarygodnie szybko. Dropbox pomoże rozwiązać problemy z przenoszeniem plików z PC do PS3 przy pomocy pendrive’ów i innych alternatywnych „środków transportu”.

W usłudze Dropbox użytkownicy dostają na start 2 GB miejsca,
dodatkowe pojemności można zdobyć za pieniądze lub poprzez polecanie usługi bliźnim.

Sony: „Prawdopodobnie tworzymy zbyt wiele gier”

GameInformer zapytał w wywiadzie z Shuhei Yoshidą, dlaczego stało się tak, że Microsoft ze swoją jedyną konkretną grą – Gears of War 3 – sprzedał więcej kopii, niż Sony wszystkich swoich gier w 2011 roku. Yoshida odparł:

Problemem leży w kilku rzeczach. Po pierwsze, musimy również (poza marketingiem) dbać o jakość naszych gier. Kochamy nasze gry, ale moglibyśmy wkazać bardzo wiele problemów w każdym z tytułów.

Inna rzecz to koncentracja. Gdy musisz zajmować się dziesięcioma grami, które mają wyjść w roku, w porównaniu do dwóch lub trzech, bardzo trudno skupić się na stronie biznesowej i marketingowej. Jeśli idzie o portfolio, jesteśmy bardzo zadowoleni z gier z ubiegłego roku, ale prawdopodobnie zaniedbaliśmy trochę wsparcie dla nich.

Po tym, jak później padło pytanie, czy Sony zamierza produkować mniej gier w nadchodzących latach:

Łatwo powiedzieć, „tak, róbmy trzy gry rocznie”. Ale development gier jest dynamiczny. Nie da się tego zaplanować. Musisz posiadać pewną liczbę gier w rękawie i mieć nadzieję, że wyjdą w odpowiednim roku. Uwielbiamy pracować nad nowymi tytułami. Naprawdę ciężko przewidzieć, kiedy prace nad nimi zostają ukończone.

To wyzwanie, ale myślę, że moglibyśmy skupiać się na mniejszej liczbie gier, tak, by każda z nich była maksymalnie dopracowana.

8itHit

Dziś będzie… a, nic takiego aż nader fajnego. „Five to five”! Olejcie przekaz wizualny, bo to jakaś reklama, czy coś, ale muzyka… ;)

Informacje o Enslaved Eagle

Początkujący we wszystkim - tworzeniu stron internetowych, grze na gitarze i pobijaniu rekordów Cialnego w The Beatles: Rock Band.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>