DualShock Podcast #55


Ok, zaczynamy! Pierwszy temat to próba odpowiedzi na pytanie czy Microsoft rozdaje Xbox360 Slim 250GB? Następnie – jak wygląda przyszłość Skyrim? – zaczynamy się martwić. Jak wygląda pierwsze 30 minut Resistance 3? – sprawdźmy! Modern Warfare 3 i opis trybu multi, a w następnym odcinku wrażenia z pierwszego trailera. Zapowiedź zapowiedzi – Sniper Ghost Warrior 2! Wrażenia z Brink, czyli nieprzespane noce. L.A. Noire – czy jednak nas nie rozczarowało? Tematem odcinka będzie Witcher 2! Zapraszamy!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Jak zawsze mieliśmy ogromne problemy w czasie nagrywania. Audio musiało zostać trochę pocięte co na pewno słychać – burza po stronie Abaddona (oficjalna wersja) nie dawała nam spokoju i generowała ogromny static, oraz często rozłączała połączenie. Jednak gdy szlachta świętuje – nie zważa na koszta!

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „DualShock Podcast #55

  1. CialnyGD pisze:

    No no, Badon straszna burze mial u siebie… kurcze, zaluje ze zdychalem w niedziele, tak to bym was wspomogl…

  2. Iroks pisze:

    „Wydaje mi się że nie, chyba nie, mimo wszystko nie.” no ja nie mogę dobre. :D

    Podcast bardzo fajny, dawno się nie uśmiałem ale też dowiedziałem się wiele.

  3. Iroks pisze:

    Zapomniałem dodać, NIE DENERWUJCIE MNIE WIEDŹMINEM 2, wiem ze jest dobry. Jak ktoś może się wahać mając kasę na wiedźmina ?

  4. CialnyGD pisze:

    Taa….. Wiedzmin 2… ja czekam az pojawi sie na konsoli, czyli pod koniec roku.
    Poniewaz aktualna sytuacja wygladalaby tak:
    Komp: włączony
    Ja: no to instalujemy Wiedzmina2
    Wiedzmin2: Uważaj Panie PC, bym Cię za ostro nie wychędożył.
    Komp: no dawaj.
    Komp: zainstalowane
    Ja: no to odpalamy
    Komp: ARE YOU F@#$ING KIDDING ME?!?!?!
    Ja: chyba moglem sie tego spodziewac… Poczekamy na wersje konsolowa :)

  5. Grabczas pisze:

    1. Życzę szczęścia przy wyrywaniu nowych 250tek, aczkolwiek z przymrużeniem oka brałbym na razie te newsy.
    2. Skyrim srajrim :P Mortal kurwa! :P A tak poważnie, jeżeli mają być podrzędne smoki to będę chyba wyglądać jak wiwerny w Wieśku xD Jeśli Odin ma jednak szczątkowe nadzieje że TES nie umrze do reszty to WIEDZ że COŚ się DZIEJE! x) Docelowo miało być pięknie wyszło gorzej jak zawsze
    3. Chimery badon i to nie tyle obcy co zaraz która ogarnęła cały świat, nie przygotowanie masz już wpisane więc… ;) Komentarz innych postaci nowością nie jest ale jest za rzadko spotykany ;) Resistance u mnie zdobył MEGA WYJEB plusa za koop kampanieprzy jednej konsoli. Mam z kim to przejść więc chętnie dosiądę się jak ukończę dwójkę ;)
    4. Call of Duty nie żyje! Z umarłych nie powinno się naśmiewać, trochę szacunku panowie =.= A tak poważnie, w Spec Ops nie grałem. MW3 jedyne co może uratować to zmiana perków i wyjebać streaki takie chore które wjebali od MW2 bo jak nie to Activision jak dla mnie może nazywać się NecrophiliaVision =.=
    5. A wy dalej się beznamiętnie pastwicie nad tą grą mimo że graliście bez patchy, podejmijcie się zagrania w końcu kurwa bo jednak wszyscy kurwa naprawdę dobrze oceniają grę więc WTFOMGHKURWALOLMOGFHH?! Lawina patchy jest teraz wszędzie, nawet przy MK9 już dostałem drugą łątkę balansującą jak dobrze mi wiadomo O.o „Nie my..” To chyba wy tak mówicie. Odin o poziomie trudności ty się nie wypowiadaj bo to ma być dostępne dla ludzi a nie tylko dla taki Odinatorów koxów jak ty, wróć nie znam więc takich graczy więęęęęęęęęęęęc…?
    5. Tak psioczycie na APB a Brink jest kurwa nie lepszy i żeby tego było mało to Brink jest płatny…Overhype w wykonaniu Bethesdy… Jakby was Oblivion nie nauczył. I znowu do bulletstorma się czepiacie… WTF? Wiedziałem wiedziałem :P Albo Parkour będzie uber ważny albo pain in the ass który gracze oleją, wygrała opcja numer 2. V ^^” RPGowcy zrobili FPSa… Brink ssie, mimo wszystko
    6. O cie chuj… Odin… Coś się dzieje… Skąd ja wezmę kasę teraz :/ Możliwość zróżnicowania poziomu trudności w takiej grze jest moim zdaniem super porządane. Z tymże powinno być nie tylko możliwość wyłączeni ułatwień ale też bym widział dodatkowe utrudnienia. Powiem szczerze że jak ostatnio nabierałem bardzo sceptycznego nastawienia to teraz zaczynam się zachęcać, Jako że książek detektywistycznych i kryminalnych nie czytuję, parę filmów w życiu obejrzałem więc myślę że MI jako graczowi się to przyjmie, tak samo teraz zacieram łapki na Heavy Rain. Kwestia kasy teraz tylko ;) Polonizacja jest jedyna słuszna. Poza tym przy przesłuchaniu ton głosu raczej ważny, chociaż co ja tam wiem ;)
    7. Ja osobiście nie lubię petard i innego badziewia, osobiście pewnie jak w jedynce skończy się tak że pierwsze przejście wykroję sobie mieczem czasem wspomagając się znakami i na jednym zestawie eliksirów ;) „Szarobure chuj wie co” Badon golf clap dla ciebie :D. Jak chcesz dużo kolorów to popatrz na bijatyki od Arc System, BlazBlue i Guilty Gear. Po wiedźminie nie oczekuję ataku epilepsji mimo wszystko ;) No ja Wiedźmina przejdę dopiero jak jedynkę ukończę ;)

  6. Bizon pisze:

    Daliście radę mimo mej absencji – nie wątpiłem w to ;).
    Bizonek nie odwoła się w temacie Wiedźmina, bo zwyczajnie boi się, że jego laptopek sobie nie poradzi z rozmachem tej produkcji. A narobiliście mi tym podcastem takiego smaka, że ho ho!

  7. swierq pisze:

    Co do muzyki w W2 – jest świetna! Duże wrażenie na mnie zrobiła muzyka z samego początku intra – zespół Żywiołak http://www.youtube.com/watch?v=rPR770ceDOE

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>