DualShock Podcast #52


Ni z tego ni z owego pojawia się kolejny, 52 odcinek DualShock Podcast. Tym razem zamyślony Bizon, niesławny odin, dziarski Cialny i ledwo obecny Abaddon omówią kolejno: niespodziewane Assassins Creed: Revelations. Need for Speed: The Run – czym zaskoczy nas Cialny? Omówimy multiplayer w Duke Nukem Forever, by później przedyskutować sprawę PSNu. Ostatnim tematem newsowym okaże się współpraca BioWare i DICE w pogoni za lepszym MassEffectem 3. Temat odcinka to MORTAL KOMBAT!!!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „DualShock Podcast #52

  1. Mroku pisze:

    Nowy Need for Speed, ma śmigać na silniku Frostbite 2.0, chyba więcej nie muszę dodawać :)

    Mortal Kombat, co tu dużo mówić jest kapitalnie i zabawnie – http://www.youtube.com/watch?v=HB7CttBNm3M :D

  2. Aki Evans pisze:

    o Need for Speed można jeszcze dużo powiedzieć, bo Cialny słabiutko się przygotował…

    Nie powiedział o tym co już napisał Mroku, nie powiedział że gra ma oferować około 5-8h rozgrywki fabularnej, najprawdopodobniej zmiana auta będzie mogła nastąpić w wybranych punktach w bardziej ekstremalnej wersji czytałem że najprawdopodobniej będziemy mieli wybór jednego auta na cały tryb fabularny… Z tego tak wychodzi że otrzymamy ulepszoną i wzbogaconą wersje Hot Pursuit….

    O nowym AC, myślę że za daleko wyszliście. Pamiętam jak przygotowywałem materiał na newsy jak twórcy mówili że AC:B to assasyn 2,5 i dopóki nie zmienią liczby nie będzie zmiany miejsca akcji. Osobiście czuje że Revelations to będzie taki Linuage. Ubisoft jest świetny w promocji swoich tytułów AC2 jest tego dowodem, w dodatki tytuł Assasin’s Creed Revelations, nie brzmi dla mnie jak tytuł na gry, ale bardziej na film. Film dla mnie jest bardziej realny, w dodatku nie dawno Ubi poinformowali że utworzyli własne studio z tego co mieli przy pracy nad Linuage.

  3. odin pisze:

    Takie w pełni studio – studio ;) I nie zajmować się będą samą produkcją trailerów, czy filmów fabularnych opartych na swoich własnych produkcjach, a ogólnie, wszelaką treścią multimedialną. Mają wykupiony silnik CryEngine 3.0 i z tego co już mówili – jest w tym ogromny potencjał.

  4. Gr00by pisze:

    Galaretka z mlekiem popita colą, owned :P Robicie niezlego smaku opowiadając o Mortalu, chętnie bym zagrał tylko nie ma jak kurcze… Dużo by pisać na każdy temat ale najbardziej zaciekawił mnie temat AC, bo pierwszy raz usłyszałem coś o wyspie. Oglądając te 2 teasery które „wyszły” nie widziałem tam żadnej wyspy więc nieco się zdziwiłem…

  5. toblakai pisze:

    Zdecydowanie nie chciałbym zobaczyć jakiejkolwiek części Assassins Creed osadzonej w Japonii. To zdecydowanie pójście po najmniejszej linii oporu, bo przecież wszyscy wiedzą, że w Japonii byli ninja – dodatkowo wiemy czego by się można było spodziewać. W Asasynie zawsze było fajne, że pokazywali zakon działający w miejscach gdzie nie spodziewalibyśmy się skrytobójców o takich zdolnościach. W kolejnej „dużej” części moglibyśmy zostać przeniesieni na jeszcze inny kontynent – może Ameryka i wojna secesyjna, albo asasyni na dzikim zachodzie :D. Coś świeżego.

  6. odin pisze:

    Dziki zachód – ojezus :D

  7. Mroku pisze:

    Były tez pogłoski o Londynie, wg. mnie chyba najlepsza opcja (albo Paryż).Najlepiej na przełomie XVIII i XIX wieku.

  8. CialnyGD pisze:

    Co do AC sa juz pewne inne teorie, np: „Zdaniem niektórych osób twierdza widoczna w zwiastunie to słynny średniowieczny zamek z Masjaf.” wyciagniete z Gry-online

  9. Grabczas pisze:

    1. Japonia? A skąd wy tam wsadzicie Templariuszy. Napisy arabskie, wyspa, templariusza, mówcie co chcecie ale dla mnie idealnie to się wpasowuje w SYCYLIĘ! Tam w średniowieczu wszelkiej maści tałatajstwa było w tym u muzułmanie się przypałętali. O KKW to zapomnijcie bo to będzie całkowicie i zupełnie BEZESENSA. O!
    2. Nowy NFS…. Szybcy się wkurwili w wersji interaktywnej? xD Wyścigi reżyserowane niczym Call of Duty? Osobiście nie widzę tego. Ekonomicznie… Ło kurwa ale kasy :D Ludzie się na to rzucą xD (!)
    3. Multi w DNF… Nie dbam za bardzo o to xD Jak będzie grywalne to przy okazji sprawdzę. Teraz liczę na solidnego singla :D
    4. Ja pierniczę… Aż człowiek się teraz zastanawia czy PS3 czy Xbox360 xD
    5. yyyy next?
    6. Pisząc po kolei jak słucham. Dodane zostały tzw natural stringi czyli jak wklepiesz np u Sub Zero (moja postać to wiem) 3 razy trójkącik (high punch w notacji ogólnej) odpowiednio szybko to nie machni po prostu 3 razy ręką tylko zada cios łapą, następnie użyje do 2 następnych hitów miecza z lodu. Co do enchaced move’s, za każdą 1/3 X-ray Bar’a można wykonać wyżej wymienionych ruch i jest on wzmacniany odpowiednio, zazwyczaj więcej obrażen, w przypadku Sub Zero przeciwnik jest dłużej zamrożony. Combo jest wtedy kiedy jest kombinacja wielu trafień. Ważną rzeczą odnośnie X-Rayów jest fakt że damage się nie skaluje przy kombosie (albo coś pominąłem ale nie wydaje mi się). Od tylu pieprzonych lat w bitkach 2D Supery, Ultrasy czy inne pochodne w kółko wyglądają tak samo, nikt nie narzeka, nagle wy się budzicie przy Mortalu który dodatkowo ma trafiać do mas graczy a nie maniaków bijatyk @_@ Ogarnijcie się czasem :P Odin, niestety DALEJ Mortal tak łatwo się nie przebija na rynku 2D samą mechaniką. Bizon, przez powrót chodziło o MK2 w którym nie robiłeś combo na dziesiątki hitów ;) Plus nie ma infinity combosów :D Bardziej ogólnie hit boxy byłyby trudniejszą robotą ale… czekajcie przecież sobie z tym jakoś dają rade panowie (i panie, chyba) z AM2 tworzący Virtua Fighter. „Dzzzz” błąd Bisona ;) I tak to kupię jako pierwszą grę na konsolę obecnej generacji jak już będę mógł się porwać. Odnośnie pro maniaków bijatyk, już spotkałem się z masą opinii że gra jest za mało rozbudowana, niemniej jednak mnie to jebie ja chcę nowe MK do domciu :D

    PS. Odcinek bez wspomnienia mego nicku, to podłe :P

  10. Grabczas pisze:

    „Bizona” przepraszam za literówkę :D

  11. Jaruto pisze:

    Epicka zwiecha Abaddon ^^ dajecie radę chłopaki, jest wesoło i na luzie. Nie zmieniajcie takiej koncepcji.
    Ja również liczę na Japonię w Assassins Creed. Nie ważne, że fabularnie ciężko to powiązać… ma być feudalna Japonia i basta :P Za mało jest dobrych gier o tematyce ninja, Ezio już mi się przejadł… a pamiętacie te spekulacje, że nastepny AC miałby dziać się w Rosji? Nie wiem czy to był fake ale było coś takiego z Assasynem palącym cygaro :P
    Mortal Kombat… jak ja wam zazdroszczę, że w to łupiecie już. Mam nadzieję, że wydadzą to na PC niedługo jak już skończą wydawać te śmieszne DLC.
    Pozdrawiam.

  12. toblakai pisze:

    Jeżeli AC w Rosji to już widzę linie fabularną opartą o obalanie caratu i głównego protagonistę korzystającego z tak wyrafinowanych broni jak sierp i płot – nie wspominając już o nowym rozbudowanym systemie „zawracania gitary” strażnikom poprzez najmowanie lokalnych pijaczków i wyposażenie ich w alkohol wysokoprocentowy.

    Ale tak na poważnie. Wiecie czemu nie Japonia? Wiadomo, że cała ta gibkość asasynów była wzorowana na ninja i aż się prosi o feudalną Japonię, ale ja nie chce oczywistych rozwiązań. Ja chce klimaty których w grach brakuje. To było fajne w AC i AC2. Wcześniej nie było zrealizowanego Rzymu na taką skalę, czy też klimatów miast islamskich.

    Teraz jak Mroku o tym wspomniał to aż mi ślinka cieknie na taki Londyn. Brudno, ciemno i mokro.

  13. odin pisze:

    Sceneria mi się wybitnie podoba :D

  14. rakken pisze:

    Macie naprawdę świetny Podcast, trzymacie tak dalej!!

  15. CialnyGD pisze:

    Dzięki wielkie rakken, będziemy się starali być coraz lepsi :)

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>