DualShock Podcast #44

Sherlock odin i Bizon Watson odkrywają przed słuchaczami prawdę o 44 odcinku DualShock Podcast. Nasi dociekliwi redaktorzy ujawnią ciąg dalszy romansu SONY i GeoHota. Zrelacjonują Call of Juarez: The Cartel. Następnie przyjrzą się nowością ze świata Battlefield 3. To jednak nie wystarczy – słuchacze dowiedzą się co tak naprawdę kryło się pod adresem findmacarov.com i poznają perwersyjny projekt Ubisoftu zwący się WeDareToEXP. Tematem głównym będzie sprawa mordercy z City 17!

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „DualShock Podcast #44

  1. Divi pisze:

    Te podcasty sobie wychodzą co tydzień, a ja jeszcze nawet nie przesłuchałem do końca 42 odcinka, 43 jakiś napoczęty sobie na pulpicie leży, a 44 się ściąga. Masakra, muszę to nadrobić.

  2. Jaruto pisze:

    Od miesiąca słucham waszych DualShock podcastów i jestem zachwycony poziomem jaki prezentujecie. Umiecie tak wciągnąć słuchacza w swoje przemyślenia, że zapomina on jak szybko mijają kolejne minuty ;)
    Pozdrawiam i tylko tak dalej.

  3. phsx pisze:

    Na razie napiszę o BF3 bo jeszcze całego nie przesłuchałem o HL też pewnie coś napiszę ale to jak odsłucham całość.
    Bizon to o czym mówisz w kontekście BF3 – chciałbyś pole walki bla bla bla – to dostarczy multi. Singiel będzie codowy tak samo jak singiel w BC2 był dużo bardziej nastawiony na corridor shooting niż BC1.
    Nie sądzę, że ten wieżowiec to skrypt, po tym co widziałem wydaje mi się że to realtime. I myślę też – że spokojnie jest „taka moc” – szczególnie w nowych 4 rdzeniowcach typu core i7, by uciągnąć takie zniszczenia, trzeba tylko przysiedzieć nad silnikiem i optymalizacją.

  4. Bizon pisze:

    Ok phsx, ale Bad Company było niejako oddzielną „marką” Battlefieldów. Dlatego miałem podejrzenia, że przy BF3 może DICE zmieni koncepcję kampanii i doświadczanie „pola walki” będzie możliwe zarówno w singlu jak i multi. Mówię to z perspektywy osoby, która bardzo ceni sobie single player.

    EDIT: Jaruto – każde takie słowa dają nam siłę, by starać się coraz bardziej z każdym podcastem. Dzięki ;)

  5. odin pisze:

    Dzięki :) Będziemy walczyć ze sobą, co by każdy kolejny był coraz lepszy. I ja od razu proponuje – jeśli jest jakiś temat który chcielibyście abyśmy poruszyli, walcie śmiało.

  6. CialnyGD pisze:

    Słysze w tle przecudowne dźwięki z Hyllis… Będę miał propozycje na muzyczkę w tle z kolejnej, według mnie, niedocenionej gry, o dziwo też francuskiej, mrocznej platformówki. Evil Twin: Cyprien’s Chronicles mówi coś komuś z was??

  7. odin pisze:

    Grałem w demo recenzji jaka ukazała się w CDA. Nie pamiętam ile czasu minęło od tamtego momentu – ale z tego co kojarzę sterowanie mnie bardzo denerwowało :( Mimo wszystko ma fajny pomysł na gameplay :)

  8. CialnyGD pisze:

    odin… muzyka…. poszukaj, przesluchaj… :) i odpisuj na SMSy :P

  9. Mroku pisze:

    Ale mi tym HL smaka narobiliście, najlepszy FPS ever imo :D

  10. odin pisze:

    :D Ściągnij sobie paczki polepszające tekstury w H-L. Kiedyś, gdy nagrywaliśmy z Bizońskim podcast, wyszedł podobny temat. Ja grałem w Thief 2, za przeszłą namową Bizona, ale z pomocą HD moda. Warto się zainteresować czymś takim do Half-Life, bo wygląda to to, znacznie lepiej :)

  11. Mroku pisze:

    Dziś zacząłem grać właśnie z paczką HD, a w przyszłym miesiącu zainwestuję w Orange Boxa, żeby odświeżyć sobie HL2 i Epizody.

  12. phsx pisze:

    HL2 to typowy przykład niedocenionej przeze mnie gry, można by powiedzieć że sztandarowy przykład. Kupiłem kiedyś w czsach fakin fascynacji CSSem jakiś pakiet HL2 GOTY w którym był właśnie CSS, HL2, HL1 source i coś tam blablabla. I o ile w HL1 grałem wcześniej (doszedłem gdzieś może do połowy? W każdym razie nigdy nie skończyłem) tak dwójki przy zakupie tego pakietu nawet nie miałem zamiaru instalować i tak sobie żyłem w nieświadomości przez rok czy dwa. Nastał czas, że nie miałem w co grać czy coś i przypomniało mi się, że przecież mam HL2 a nigdy nie grałem. Gdy odpaliłem gra mnie oniemieliła (o tak) i z miejsca stałem się fanem. Jeden z lepiej wykreowanych growych światów z świetną fabułą i settingiem. Epizody są nawet lepsze niż oryginał (chociaż nigdy nie kupiłem epizodów oryginalnych ^_^ ) ciekawsze patenty (poziomy z zombiakami były świetne). Też zaliczam się do tych desperatów czekających na kontynuację w jakiejkolwiek formie.

  13. Divi pisze:

    Tu miał być spory komentarz na temat nowego odcinka, ale jakimś cudem mi go wcięło, a nie chce mi się pisać tego wszystkiego od nowa.

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>