DualShock Podcast #19

W 19 od(inku)cinku Dual Shock Podcast istne koko-bongo tematów. W pełnej ekipie omówimy temat jednego z ciekawszych jak dotąd newsów w sieci: Mass Effect 2 na PS3. Blady oraz odin opowiedzą o swych odczuciach i obserwacjach związanych z demem Mafii II.

Porozmawiamy o naszych oczekiwaniach względem niewydanego jeszcze Deus Ex 3, zwinnie zgnoimy Kane and Lynch 2: Dog Days; pojawi się harmonijka, a ostatecznie usłyszycie Bladego narzekanie oraz odinowskie wspominanie STALKERa. Zapraszamy do słuchania!

PS: Niestety i tym razem nie udało mi się opowiedzieć o bidonie – odin ;)

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „DualShock Podcast #19

  1. Mroku pisze:

    Bizon, gdzieś tam przy okazji pierwszej zapowiedzi nowego DX’a przeczytałem, że będzie on śmigał na enginie ostatniego Tomb Raidera (Underworld bodajże).

  2. Mroku pisze:

    O tak jak mówiłem jest to engine z TR:
    Deus Ex: Human Revolution will be as cutting edge as possible. The Tomb Raider Underworld engine is the basic platform, but it will be unrecognizable – the dev team is making significant upgrades to it. The DX:HR dev team, plus a team of dedicated engineers are working on the engine and its tools, plus there is a team of engineers in Crystal making improvements. DX:HR will not resemble TRU at all.

    źródło: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=86841

  3. Bizon pisze:

    Dzięki za info Mroku :)

  4. twilitekid pisze:

    Bizon przeciez mial opuscic was troche wczesniej. To jakim sposobem sie na koniec pozegnal:D?

  5. odin pisze:

    Bo wyciął najfajniejszą część podcastu i chyba go nawet do końca nie przesłuchał ;d – tak myślimy z bladym, tego się trzymamy! :D

  6. Tyka pisze:

    Deus Ex wygląda coraz fajniej, nie jestem jakoś super zhypowany na tę grę więc przynajmniej się nie zawiodę…
    Co do Stalkera to faktycznie jeśli się nie poszło tak jak twórcy chcieli to był problem, w tej samej lokacji co leży ciało Freemana spotykamy krógłowa czy jakoś tak, mamy go osłaniać więc ja jakimś cudem odprowadziłem go do końca lokacji żywego, a jako że pomyślałem że będzie logicznie pójść z nim dalej podążyłem do jeziora Jantar (chyba tak się nazywała ta lokacja), i tu skończyło się moje 1 podejście do Stalkera, później dowiedziałem się z poradnika że powinienem najpierw pójść do innej lokacji…
    Nie wiem kto podkładał muzykę ale keep up the good work ach.. Low man’s lyrics podczas rozmowy o stalkerze, dobra i raczej nie doceniana piosenka z reloada…

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>