DualShock Podcast #18

Przybył – z BONUSEM. W najnowszym, niezwykle obfitym w tematy odcinku: Bizon, Odin i Blady, pomyślą i porozmawiają o grach, których premiery nie mogą się doczekać: Starcraft II, Batman Arkham City, Grant Turismo 5, Kayne and Lynch 2, Mafia 2. Podróż w przeszłość zapewni rozmowa o dobrych grach, w które bardzo mało osób grało – Beyond Good and Evil, Original War, Final Fantasy Tactics, Rise to Honour. Pojawi się także opowieść o bidonie ;) Uff… Zapraszamy do słuchania! I serdecznie pozdrowienia dla redakcji portali, które wiedzą dlaczego i za co mają te pozdrowienia. BONUS w środku!

Do wszystkich zainteresowanych! Dzięki uprzejmości naszego słuchacza, mroka, mamy do oddania klucze do dema Starcraft 2. Obdarujemy tą osobę która zaskoczy nas czymś niecodziennym. Sami wybierzcie – co chcecie nam zaprezentować. A tak poważnie, jeśli ktoś nas słucha, bracie, klucze są już Twoje :D

Wersja audio. [Pobierz bezpośrednio]

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii DualShock Podcast, Podcast i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „DualShock Podcast #18

  1. Mroku pisze:

    Swoją drogą na klucz warto się połasić, bo można na wersji demo przejść całą kampanię (Blizzard <3), która jest naprawdę dobra :)

    Klasycznie pozdrawiam i zabieram się za wieczorne odsłuchanie dsp :)

  2. Aki Evans pisze:

    Beyond Good and Evill, klasyk i do tego świetny :) pamiętam jak wylewałem ostatnie poty przy ostatnim boss-em i go nie pokonałem xD(Ja jej daje 9,5/10) Maffia 2 zaraz sprawdzę bo pobiera sie na PS3 (PC odpada)
    GT5 możliwe, że zaliczy poślizg ale i tak nie kupie na razie, muszę oszczędzać pizze :) StarCash no coment… Podcast jak zwykle świetny :)

  3. Mroku pisze:

    O SC2: ta gra nigdy nie kosztowała 200 zł, było coś około 180, a wersję cyfrową można dorwać już za mniej niż 150 złotych i tak to jest drogo. Ale… mimo wszystko to jest Blizz, to jest firma, która nie porzuca swoich gier zaraz po wypuszczeniu, która regularnie je wspiera supportem (przykład: tegoroczny patch do Diablo 2, gry (uwaga) 10 letniej!), której tytuły są wręcz nieziemsko grywalne (rzecz gustu oczywiście). To jest firma, która udostępniła kampanię single player swojej najnowszej gry za darmo (dla posiadających klucz do dema). I tak moim zdaniem Blizz może żądać tych 150 zł za swoją grę(btw, kiedyś tyle kosztowało większość nowości na PC).

    O Beyond Good and Evill: wiele dobrego słyszałem o tej grze i gdy dorwałem ją w jakieś supermarketowej serii byłem zachwycony (zapłaciłem 7zł :D). Niestety w tej wersji miałem jakiegoś dziwnego buga, który nie pozwalał w pewnym momencie przejść dalej i w grę nie pograłem długo. Ale to co zobaczyłem było naprawdę obiecujące… ;/

  4. odin pisze:

    Beyond Good and Evill, to tylko wersja steam mroku – i jak masz pecha, w ogóle nie będziesz mógł używać oryginalnej wersji jaką ściągniesz, a nadpisywać oryginalne exe crakiem. Jest b.dużo problemów które uniemożliwiają grę, na przykład modyfikowanie wartości hex gry aby zaznaczyć że wykonałeś jakieś zdanie które jest zbugowane. Jeśli masz x64 wersje Windowsa, problemów będziesz miał 2x więcej. Więc… ja odpaliłem ostatecznie na VMachine z emulacją którejś wersji systemu z Microsoft.

    Blizzard tak jak mówiłem, musi posiadać zaplecze bo Starcraft, to jedna z najaktywniej eksploatowanych gier online na świecie, i jeśli oferujesz Swoim użytkownika call support, oferujesz im updaty, i społeczność – komuś trzeba płacić, ktoś musi to wszystko moderować, tworzyć, udoskonalać, regulować. MIMO wszystko, cena Starcrafta jest bardzo duża, i nie chodzi o to że mieszkańcy stanów są w stanie tą grę kupić – bo są i jest w ich zasięgu. Ona mimo wszystko kosztuje bardzo dużo. Zgadzam się jednak że możemy sobie jedynie mruczeć pod nosem – bo ostatecznie tak duża firma, zwraca uwagę na sygnały płynące ze społeczności graczy, nie te, od garstki ludzi którzy nawet tym Starcraftem nie są bardzo zainteresowani ;) Ostatecznie ludzie którzy go kupili wymagali jak największego zbalansowania klas, jak największej jakości produktu. Dlatego też, ta praca musiała kosztować.

  5. phsx pisze:

    BG&E świetna gierka tylko straszne problemy na pc z nią są. Starcraft do pieca :p Pozdro.

  6. twilitekid pisze:

    Bizon, tak GT4 to masa kontentu, ale gry to tam troche malo. Tak wciagajacej jak w poprzednich odslonach…

  7. twilitekid pisze:

    Odin, na FFT europa czekala ponad 10lat dopoki nie ukazala sie na PSP. Na PSX w PALu sie nie ukazala stad sie u nas nie przyjela. Podobny los spotkal kilka innych swietnych rpgow takich jak Chrono Cross, Chrono Trigger (teraz na DS w eu), Parasite Eve, Xenogears, Valkyrie Profile (u nas dopiero na PSP), Legend od Mana…

  8. odin pisze:

    Nie czekaliśmy żadne 10 lat :D Final Fantasy Tactics miało swoją premierę w 1997, prawie równy rok później, miała Swoje wydanie w języku angielskim na rynku amerykańskim skąd była masowo importowana do europy. Nie mieliśmy oficjalnej premiery wydawniczej w naszym kraju ale grę w wersji angielskiej mogłeś kupić przez sklepy wysyłkowe. Mam egzemplarze pewnej polskiej gazety w których takie zamówienia były możliwe w rzeczonym 98 :) nie rozmawiamy o cenie jeszcze :D

    Identycznie z innymi tytułami jakie wymieniłeś. Parasite i Legend of Mana można było spokojnie kupić w dawnym Bardzie w Katowicach (1999-2000, kiedy tam bywałem), a zresztą skoro właściciel nie miał wtedy problemów ze sprowadzeniem innych tytułów, myślę że kwestia jest tego gdzie się obracałeś w tamtym roku po prostu.

  9. Razor pisze:

    Przesłuchałem wasze ostatnie podcasty i w porównaniu do pierwszych poczyniliście duże postępy. Jest bardziej fachowo i humor o niebo lepszy. Zauważyłem też, że podcasty są krótsze i czasem mam wrażenie, że się spieszycie. W takich odcinkach jak DS #18 to zrozumiałe bo dużo materiału, ale mam nadzieję, że nie zabraknie podcastów gdzie będziecie omawiać dogłębnie jakiś tytuł.
    Jeszcze jedno, nie dało by się nagrywać częściej? Nie musicie zawsze we trzech jak nie ma kompletnego składu. Jeżeli macie też jakieś tematy do obgadania we dwóch to śmiało nagrywajcie :P

    Blady – co do Gran Turmismo 5 to po za wyścigami szosowymi, nascar, WRC, F1 mają być jeszcze wyścigi gokartów! Były nawet skany z jakiegoś czasopisma z gokartami w GT5. Ponoć ma być też edytor tras, ale nie zostało to chyba oficjalnie potwierdzone.
    Prace nad GT trwają tak długo również dlatego, że gra będzie w 3D i zostanie zaimplementowane sterowanie za pomocą Move, także to też na pewno miało wpływ na czas produkcji.

  10. twilitekid pisze:

    Odin, ja nie mowie o importach ale o oficjalnej premierze gry w Europie, ktora to w wersji na psx nie miala miejsca. Bo dostep byl, oczywiscie ze tak. Ale utrudniony, bo i konsola musiala byc w ntsc lub przerobiona no i cena wysoka. A co za tym idzie to mozliwosc zagrania ograniczona i w rezultacie to co mowisz – gra mogla byc tu w naszym regionie niedoceniona.
    Choc to i tak u nas nieistotne, bo tamte lata w Polsce to pi razy oko 90% piractwa…

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>