SingleShock Weekly #54 (17.04 – 24.04)


Witajcie w kolejnym, pięćdziesiątym czwartym już tygodniowym szoku newsowym! Na pewno siedzicie jak na szpilkach, czekając na wtorek i kolejną porcję wiadomości z ubiegłego tygodnia. Dziś będzie o nowym God of War, które nadchodzi na PS3, nowym urządzeniu Sony noszącym nazwę Nasne, jakie osiągnięcia będziemy zdobywać w Lollipop Chainsaw oraz o tym, czemu Game Director od Dark Souls przeprasza konsolowców. Zapraszam!

God of War: Ascension nadchodzi

Nowy ekskljuziw, God of War: Ascension, kolejna gra z genialnej serii, nadejdzie wkrótce dla użytkowników PlayStation 3. W przyszły poniedziałek, o 8 rano czasu Pacyfiku, a o 17 czasu naszego, odbędzie się internetowy streaming, który przybliży wam co nieco na temat nadchodzącej gry. Dam wam znać!

A na razie, zerknijcie na trailer:

Dark Souls – Game Director przeprasza konsolowców

Dlaczego?

Otóż, za brak dla nich konsolowej wersji Dark Souls: Prepare To Die Edition, czyli specjalnej edycji gry z dodatkowym contentem, który pececiarze dostaną już niedługo w tym roku.

Hidetaka Miazaki, czyli nasz pan Game Director, wyjaśnia, dlaczego:

To zupełnie zrozumiałem, że ludzie którzy kupili oryginalną grę ciekawi są na temat dodatkowej zawartości, jednakże jako dyrektor Dark Souls nie mogę teraz powiedzieć, czy DLC kiedykolwiek będzie dostępne dla tej gry. Tak czy siak, pragnę wyrazić najszczersze przeprosiny dla tych graczy, którzy zakupili konsolową wersję, za to, że nie mamy dla nich w tej chwili żadnych informacji.

Natomiast na pytanie, co stracą konsolowcy, którzy nie dostaną dodatkowej zawartości:

Dodatkowa zawartość będzie zawierała około trzech lub czterech nowych bossów oraz trzy do czterech nowych mapek. Te liczby nie są jeszcze ostateczne, ale to wartości w które celujemy. Wrzucimy też nową historię. Będą także nowi NPC i więcej przeciwników. Gracze będą mogli teraz nosić ekwipunek postaci niezależnych.

Oraz modne ostatnio pytanie, czy DLC to pozostałości po procesie tworzenia samej gry:

Mówiąc szczerze, pomysły na nowe lokacje zostały stworzone po wypuszczeniu gry. Jednakże padły one podczas tworzenia gry, ale nikt w zespole nie brał ich na poważnie. Dodatki zostały stworzone w 99% po wypuszczeniu gry. Podczas pisania oryginalnej wersji konsolowej pomysły, które mieliśmy, były małe i miały odgrywać nieznaczną rolę w doświadczaniu całej rozgrywki, teraz mamy możliwość zaimplementowania tych idei.

Wywiad z panem Miazaki przeprowadził serwis 360 Magazine.

Najłatwiejsze osiągnięcie w Lollipop Chainsaw

Pamiętacie grę o ciachaniu zombie piłą mechaniczną w wykonaniu blond-cheerleaderki w wyzywającym stroju? Ostatnimi czasy trafił do Sieci gorący news, mówiący o tym, jaki będzie najłatwiejszy do zdobycia achievement w grze. Otóż będzie on polegał na…

…zaglądnięciu pod spódniczkę bohaterki określoną ilość razy. Jako, że jej dolny ubiór przypomina raczej pasek niż spódniczkę, sądzę, że wcale nie będzie trudno go osiągnąć.

PlayStation 3 i Nasne, nowe urządzenie Sony

Nasne, które Sony zapowiedziało kilka dni temu, ma być czymś w rodzaju centrum dowodzenia każdym sprzętem tej firmy, jaki posiadamy. Łączy w sobie zalety sieciowego odtwarzacza multimedialnego, tunera cyfrowego i satelitarnego, komunikuje się z PS3, PS Vita, komputerami spod szyldu VAIO, telefonami Xperia i urządzeniami Sony Tablet.

Nasne zmieści w sobie 500 GB danych, waży natomiast 460 g przy wymiarach 43x189x136 mm. Jego premiera odbędzie się w Japonii 19 lipca, nie wiemy jeszcze, kiedy zawita na rynek europejski.

Telewizory 3D od Sony schodzą z ceny

Sony zawładnęło newsami w tym tygodniu, czyż nie? Tym razem doświadczymy obniżki cen telewizorów, jakiej dopuścił się Amazon.

Otóż firma ta obniżyła ceny trójwymiarowych wyświetlaczy o 200 dolarów, co oznacza, że kosztują teraz 299 USD za paczkę, w ramach której dostajemy 24-calowy telewizor, grę Motorstorm Apocalypse, okulary 3D i kabel HDMI. Dzięki takiemu urządzeniu możemy oczywiście wyświetlać obraz 3D, jak i oddzielne obrazy dwóch użytkowników konsoli jednocześnie, z czego każdy widzi w swoich okularach swój obraz. O tym chłopaki mówili już kilkakrotnie w podcaście wiele miesięcy temu, więc powinniście wiedzieć, o co chodzi. :)

8itHit

Tym razem nie będzie 8-bitowego, chiptune’owego kawałka, ale za to zobaczycie, jak tworzy się ośmiobitowego, 50-letniego Ezio Auditore. Spodobało mi się i postanowiłem wam wrzucić. ;)

Informacje o Enslaved Eagle

Początkujący we wszystkim - tworzeniu stron internetowych, grze na gitarze i pobijaniu rekordów Cialnego w The Beatles: Rock Band.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy, SingleShock i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #54 (17.04 – 24.04)

  1. Altairus pisze:

    Lolipop Chainsaw zapowiada się naprawdę soczyście :D Nie jestem fanem takich głupiutkich blond laleczek ale Juliet jest Słodziutka i pokręcona jak przystało na sude51
    A mnie się wydawało że ta przystawka do ps3 wyszła w Japonii już pare lat temu hmm ciekawe.

  2. Enslaved Eagle pisze:

    Parę lat temu wypuścili Sony Torne, tuner cyfrowy do PS3.

  3. Altairus pisze:

    Rzeczywiście :)
    3D w tv jakoś specjalnie mnie nie grzeje ale opcja Dual View Split Screen jest naprawdę ciekawa

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>