SingleShock Weekly #50 (20.03 – 27.03)


W dzisiejszym, jak zwykle spóźnionym, wydaniu SingleShocka Orzeł przedstawi wam sobowtóry postaci z Mass Effect, jakie znalazł w sieci, o tym, dlaczego Garth Holden współczuje BioWare’owi graczy-idiotów, troszkę o edycji kolekcjonerskiej Assassin’s Creed 3 i o tym, jak wycięto zboczucha z Silent Hill 2 HD.
BTW, czy czyta nas jakiś bogacz, gotowy sprawić Enslavedowi nowe, niezawodne łącze?

Mass Effect – sobowtóry bohaterów

Co prawda nie znajdziemy tutaj osób podobnych do Urdnota Wrexa czy Mordina Solusa, ale spójrzcie, jak łatwo znaleźć na naszej planecie komandora Sheparda!

Komandor Shepard

O czym pomyślelibyście, ujrzawszy go na ulicy?

Człowiek Iluzja i Martin Sheen

Tutaj podobieństwo jest już nieco mniej widoczne niż w powyższym przypadku, ale wciąż możemy uznać postać za sobowtóra pana Sheena.

James Vega i Freddie Prince Jr.

W tym przypadku już zdecydowanie ktoś przesadził, bo patrząc na Freddiego na pewno nie pomyślałbym w pierwszej chwili o Vedze.

Miranda i Yvonne Strahovski

Czarna farba, nieco ostrzejszy makijaż i mamy Mirandę jak znalazł. Ma ktoś możliwość skombinowania jej adresu i numeru telefonu?

Ashley Williams i Kimberly Brooks

Tak, Ash wygląda jak pani Brooks, ale tylko dzięki nowemu designowi jakim uraczyli ją twórcy w trzeciej części.

Jack i Megan Fox

No, tu już pani Fox przeszła samą siebie – podobieństwo do postaci z gry jest uderzające. Tylko włosów szkoda, bo Jack w trzeciej części wygląda już całkiem seksownie.

Korzystając z okazji, postanowiłem też przejrzeć dostępne cosplay’e.

Garrus, Tali

Urocza parka, którą można było przyłapać na pokładzie Normandii podczas kalibracji… lub, jak kto woli, Talibracji.

Mordin Solus

Nawet Mordin się znalazł, jednak taki trochę niepodobny do siebie. No, ale w końcu trudno byłoby dopasować wąską, salariańską mordkę do naszych tęgich głów. W dosłownym znaczeniu, oczywiście.

„To musiałem być ja. Ktoś inny nie zrobiłby tego dobrze.”

Thane Krios

Jedna z moich ulubionych postaci serii. Thane Krios, mrocznoduszny drell o wielkim sercu.

Urdnot Wrex

Postać kroganina jest bądź co bądź najtrudniejszą chyba do wykonania cosplay’a, jednak i tego udało się dokonać uzdolnionym fanom. Jak im to wyszło – oceńcie sami. Mnie się podoba. :)

Jakiś… strasznie duży się wydaje, nawet jak na kroganina.

Liara T’Soni

Ktoś spróbował. Komuś się udało. Całkiem niezły efekt, nie zważając na to, że w porównaniu do salarianina czy kroganina, asari jest dość nieskomplikowana.

Wieści o post-endingowym DLC do ME3 – to jednak fake

Jakiś czas temu poszła w Sieć plotka, że były pracownik BioWare rzucił leakiem o DLC do Mass Effecta 3, które miało nosić tytuł Terminus i być najprawdopodobniej tym, które zmieniało lub rozbudowywało zakończenie gry.

Jednak jak się ostatnio okazało, zespół odpowiedzialny za Mass Effect całkowicie zdementował tę informację. Komu wierzyć?

„BioWare, przykro mi, że ludzie to idioci”

Autor tego tekstu, Garth Holden, w swoim tekście opisał, że krew zalewa go, gdy widzi, jak korporacje pochylają pokornie głowy przed zmasowaną rzeszą „głośnych neandertalczyków”, którzy zasypują fora bo „coś zmusiło ich do myślenia„. Tym czymś ma być zakończenie Mass Effecta, które im się bardzo, bardzo nie podoba, które nie jest takie, jak oni sobie wymarzyli.

Holden uważa, że jeżeli postawa reprezentowana przez BioWare będzie powielana przez twórców, rozwój branży gier komputerowych cofnie się o dekady.

5 najgorszych rzeczy przeniesionych z filmów do gier

BenBiggs z serwisu Xbox 360 Magazine opublikował listę pięciu rzeczy, które jego zdaniem są największą zmorą gier komputerowych, a które zostały przeniesione z wielkich ekranów. Oto one:

5. Język angielski dla wszystkich

Jako przykład: Mass Effect. Autor zadaje retoryczne pytanie, dlaczego jakiejkolwiek obcej rasie z jakiejkolwiek obcej planety miałoby zależeć na tym, by mówić po angielsku?

4. Miecz jest fajniejszy od gnata

Jako przykład: Devil May Cry. „Nieważne, czy byłeś trenowany przez 30 lat w sztukach walki Shaolin, potrafisz łamać kości oddechem*, a twoja mistyczna katana ścina wielowiekowe drzewa pojedyńczym cięciem; Jeżeli jesteś w zasięgu gościa z pistoletem w ręce, masz przerąbane.”

3. Bullet Time

Jako przykład: Syndicate. Hmm, w sumie ten motyw jest powtarzany przy wielu produkcjach, a nawet coraz większej ilości, choć często tego nawet nie zauważamy lub stał się dla nas takim standardem, że w ogóle przestajemy zwracać nań uwagę. No, chyba, że jest bardzo perfidnie eksponowany.

2. Zajebiści goście nie oglądają eksplozji

Za przykładem: Sleeping Dogs. Tak, twardziele zwiewający pospiesznie z miejsca zdarzenia, a za ich plecami gigantyczna eksplozja. Znamy to jeszcze lepiej, niż spowolnienia czasu.

1. Dramatyczny okrzyk

Jako przykład: Skyrim. W końcu gdy zamierzamy coś zabić, musimy o tym poinformować każdy żywy organizm w promieniu dwóch kilometrów. Nawet Twoja przygłuchawa babcia.

Zboczek wycięty z Silent Hill 2

Przynajmniej w wydanej w zeszłym tygodniu Silent Hill HD Collection. Słynna scena, w której piramidogłowy ochoczo gwałci manekiny, została wycięta z odświeżonej wersji SH2.

A oto i słynna scena z oryginalnej gry:

8itHit

Fani Metallici na sali?

Informacje o Enslaved Eagle

Początkujący we wszystkim - tworzeniu stron internetowych, grze na gitarze i pobijaniu rekordów Cialnego w The Beatles: Rock Band.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy, SingleShock i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #50 (20.03 – 27.03)

  1. Bizon pisze:

    Hit the f”’ng lights! \m/,

  2. odin pisze:

    Mordin wygrał wszystko :D Młodszy karłowaty brat – za dnia pracuje na roli, w nocy broni miasta Gotham :D

  3. Altairus pisze:

    Tak trochę nie na temat ale słyszeliście o tym ? http://kck.st/zHvzBF <- projekt który ma być duchowym następcą SWAT4 i starych Rainbow Sixów szkoda tylko że z 200tyś zebrali narazie tylko 105 a zostało 4 dni ;( mam nadzieję że przez ten czas zdarzy się jakiś cud bo taki gier już się nie robi, a ArmA to trochę inna para kaloszy ;/

  4. Blady pisze:

    Orle, zapomniałeś o modelce zwanej Rana, która posłużyła jako wzór dla postaci Samary – http://d2oadd98wnjs7n.cloudfront.net/medias/45438/primary_pictures/full/758470.png?1321418075 i nawet otrzymała replikę jej stroju, w którym pokazała się na paru targach, promując ME oraz liczne akcje charytatywne. Replikę stroju Samary ufundowali fani za łączną sumę 10 tysięcy dolarów. Ot, tak na marginesie :)

    Margines 2 – Illusive Man nigdy nie miał wyglądać jak Martin Sheen a model, na którym go wzorowano http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100613035704/masseffect/images/a/a4/Codex_Illusive_Man.png – wszelkie podobieństwo z aktorem jest więc przypadkowe :)

    Margines 3 – Yvonne Strahovski czyli Miranda, to nie kto inny, jak Iwona Strzechowska, córka polskich emigrantów, znana z serialu Chuck. Oto fragment wywiadu, w którym mówi parę zdań w naszym szeleszczącym języku – http://www.youtube.com/watch?v=ikiOZcvg4d0 tak, poczułem to samo, reakcja prawidłowa :)

    Margines 4 – kawałek „prawdziwej” Ashley http://desmond.imageshack.us/Himg340/scaled.php?server=340&filename=ashfacemodel.jpg&res=medium

    Tak, jestem fanatykiem, potrafię przywołać te linki z pamięci :D

  5. Bizon pisze:

    Altairus – akurat jaruto od jakiegoś czasu nas molestuje linkami z owej produkcji na chatcie ;)

  6. Altairus pisze:

    A to bardzo słusznie im więcej szumu nt tej produkcji tym lepiej :P

  7. jaruto pisze:

    Czy mi się zdaje czy tam Eagle wykorzystałeś screen z obrazka Total Overdose? : D Gierka może była średnia ale bawiłem się przy niej przednio.

    Altarius, a ty jesteś backerem kickastartera Takedown, czy może jeszcze się namyślasz?
    Btw. dzięki za poparcie ; )

  8. Altairus pisze:

    @jaruto Gdybym miał pieniądze i kartę kredytową to bym im i 100$ wysłał. Niestety w obecnej chwili jestem bezrobotny ;/

    Odnośnie najgorszych rzeczy przeniesionych z filmów
    z 5 częściowo się zgadzam ale problemem nie są kosmici bo np wszyscy może używają uniwersalnego translatora albo innej wspólnej mowy rozumianej przez nas jak angielski :D Denerwuje mnie gdy w grach mamy kontakt z ludźmi innej narodowości a o dziwo prawie wszyscy znają angielski nie zależnie czy jest to nazistowski generał czy arab z dziesiątego wieku.
    4 miecze są fajniejsze. Broń biała jest ciekawszym narzędziem od pukawek którym niestety brak finezji i duszy (nie każdy musi się ze mną zgadzać, nie wszędzie też można wrzucić miecz ale dobrze że nadal można je używać w wielu grach)
    3 w ciągu roku wychodzi średnio 1-2 pozycje wykorzystujące bullet time wiec nie jest tak źle
    2 cuż http://www.youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo Cool Guys Don’t Look At Explosions i tyle w temacie
    1 Okrzyki bohaterów są chyba tak samo ikoniczne jak przydługie monologi złoczyńców którzy mówią co zrobią ze światem jak tylko nas zabiją, zamiast wpakować 2-3 kulki w brzuch i dopiero rozpocząć „spowiedź”.

  9. Enslaved Eagle pisze:

    @Jaruto yup, toż to i Total Overdose. Też spędziłem przy tej gierce kupę godzin, ciesząc się z telewizyjnej premiery „Romea i Julii” Baza Luhrmana. :)

Add Comment Register



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>