SingleShock Weekly #46 (14.02 – 21.02)


Witajcie! Wasz Orzeł przybywa, dzierżąc w dziobie porcję newsów dla swoich wygłodniałych czytelniąt. Dziś dowiecie się, ile wydacie kasy na DLC do Mass Effect 3, albo czemu Bioshock Infinite będzie lepsze na PS3*. Albo jeszcze dużo innych rzeczy. Zapraszam!

* na ten temat zabrakło mi już czasu, przepraszam. :(

ME3 za $870

W sumie nie samo Mass Effect 3, ale kompletny zestaw wszystkiego, co z tą grą związane. Spójrzcie:

Wersja kolekcjonersja, potrzebna do zdobycia całej zawartości dodatkowej
  • $80 – wersja N7 Collector’s Edition

Dodatki dla pre-orderowanych gier
  • AT-12 Raider – dodatek za pre-order z Origin
  • Chakram Launcher – zagraj w demo Kingoms of Amalur
  • M-55 Argus – bonus dla wyznaczonych sprzedawców
  • Paczka broni N7 – w wersji N7 Collector’s Edition
  • Robotic Dog – jw.
  • Squad Outfit Pack – jw.
  • N7 Hoodie – jak wyżej
  • N7 Warfare Gear – bonus pre-orderowy u wyznaczonych sprzedawców
Dodatkowe rzeczy do nabycia

  • Gra na iOS – Mass Effect Infiltrator, cena jeszcze nieznana
  • $44.99 za figurkę Liary
  • $24.99 za The Art of Mass Effect Universe, czyli po prostu artbook
  • $80 za parę bajerów dla Twojej postaci w multiplayer
  • $59.99 za kontroler Mass Effect + broń w rodzaju karabinu szturmowego Zbieraczy znanego z ME2
  • $209.99 za headset Chimera 5.1 z serii Mass Effect
  • $34.99 za podkładkę pod mysz i karabin szturmowy
  • $79.99 za Messenger Bag i karabin szturmowy
  • $24.99 za etui na iPhone’a i, oczywiście, karabin szturmowy
  • $79.99 za mysz. I karabin szturmowy.
  • $139.99 za klawiaturę i możliwość grania Żniwiarzem w multiplayer. Żart! Dla odmiany – karabin szturmowy.

Supcio, już nie mogę się doczekać, by wydać pieniążki.

Czego chcemy w najbliższej aktualizacji do Vity

Serwis PlayStation Lifestyle opublikował listę życzeń, wystosowanych odnośnie najbliższych aktualizacji do PlayStation Vita. Oto one:

  • Foldery
    Nie ma folderów w Vicie, oj, nie ma. Autorzy tekstu podpierają się tym, że przecież PS3, PSP, Androidy i iOSy obsługują foldery, więc Vita będzie musiała i bez dyskusji.
  • Automatyczne wyłączanie po pobraniu
    Cholercia, uwielbiam tę funkcjonalność w swoim Xboxsie. Gry na PSVita mało nie ważą, więc pobieranie ich z internetu zajmuje trochę czasu, a posiadacze najwolniejszych łącz mogą chcieć zostawić pobieranie na noc.
  • Możliwość zmiany muzyczki w Menu
    Muzyka w menu głównym Vity SSIE, ale na szczęście można ją wyłączyć. – swoją drogą, możliwość pobrania nowych motywów muzycznych dla Vity mogłoby stać się ciekawą formą zarobku dla Sony. Ups, nic nie mówiłem!
  • Działający Remote Play
    Czyli funkcjonalność, którą szczyciło się na początku Wii U ma zostać wprowadzona również dla posiadaczy PS3 oraz Vita. Ale ponoć nawet obsługa tej tak szeroko reklamowanej funkcjonalności w Killzone 3 szwankuje.
  • Wyłączenie dźwięku aparatu
    Nawet po wyciszeniu dźwięków konsoli, aparat zrobi głośne „pstryk”. To irytuje autorów artykułu.
  • Kompatybilność wsteczna
    …oczywiście z PSP. Panowie z PSLS chętnie zobaczyliby na Vicie Burnout, GTA, Lumines czy NFL Street 2 Unleashed. Z jakiegoś powodu Sony milczy na ten temat.
  • Wsparcie dla przycisków
    PSLSom przeszkadza, że muszą używać ekranu dotykowego, podczas gdy istnieje masa aplikacji, które mogłyby z powodzeniem wykorzystywać z przyciski i gałki analogowe. Cóż, może i mają rację. To drobnostka, ale wątpię, że nie zostanie to wprowadzone prędzej czy później.
  • Wsparcie tylnego panelu dotykowego w przeglądarce
    Osobiście nie wyobrażam sobie, jak wygodnie miałbym używać tylniego panelu, a tym bardziej w przeglądarce. Tym niemniej miałoby to być użyteczne pewnie po to, by móc przesuwać tekst bez zasłaniania ekranu. Byłoby fajnie, tylko ciekawe, jak wyjdzie w praniu i kiedy to wprowadzą.
  • Podrobione Pokemony sprzedają się najlepiej. A potem znikają

    Czytając ten nagłówek pewnie przemyka wam przez myśl „wtf…?”, ale spieszę wyjaśnić: Okazało się, że podrobiona gra na iPhone, Pokemon Yellow, stała się bestsellerem na App Store. Gra kosztowała niecałego dolara i zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Najpopularniejsze płatne”. Mimo, że uplasowała się tam z jedną gwiazdką.

    4 godziny temu jednak, Pokemon Yellow zostało usunięte z App Store i najpewniej rękę przyłożyło do tego Nintendo. Łatwo przyszło, łatwo poszło, jak to mówią.

    Dlaczego gry online rujnują granie?

    Serwis Gamers Corner opublikował tekst, w którym autor przygląda się wpływowi gamingu online’owego na gaming w ogóle.

    To się zaczęło wraz z Dreamcastem, potem dołączyły PS2 i XBOX. Dwójka ludzi nie musiała już przebywać w tym samym pomieszczeniu przy tej samej konsoli, by ze sobą grać. Później, Microsoft, Sony i Nintendo zdecydowały się w następnej generacji wprowadzić funkcjonalności w pełni online. Konsole wyglądały już mniej jak konsole, a bardziej jak pecety – pisze autor tekstu. Twórcy gier ujrzeli nowe drogi do zarobienia kasy.

    Dalej autor wyrzuca twórcom gier, że przywykli do wypuszczania zabugowanych gier na konsole, po to, by później poprawić je w patchach pobieranych z Internetu. Stara się zrozumieć, dlaczego wszystko musi być dzisiaj cyfrowe. Dlaczego jego najstarszy syn z miłego dzieciaka zmienił się w totalnego dupka, bo przegrał w Fifie 12 z kimś, kogo nie widział na oczy.

    Cóż, słuszność jego poglądów oceńcie sami, bo to raczej temat na dłuższą rozmowę.

    Assassin’s Creed 3 – 30 października

    Największa premiera w historii Ubisoftu, jak twierdzi firma.

    Poza tym, nie wiemy nic nowego. Będziemy grać nową postacią we wspomnieniach Desmonda, Ezio i Altair przechodzą na zasłużoną emeryturę. I to, że amerykańskie rewolucje mogą być tłem historycznym w grze.

    Durango, czyli Xbox 720

    Ktoś, gdzieś, głęboko w Sieci, zakorzenił pogłoski o tym, że nazwa kodowa nowej konsoli Micro$oftu ma brzmieć „Durango”.

    Nazwa Durango ma pochodzić rzekomo od meksykańskiego miasta o tej samej nazwie. Ta zaś, od hiszpańskiego Durango, a samo słowo – od baskijskiego słowa „Urango”, które oznacza „wodne miasto”. A więc… WTF?

    8itHit

    Bedlam! Z Komodora sześćdziesiąt-czeterje. Miłego słuchania.

    Informacje o Enslaved Eagle

    Początkujący we wszystkim - tworzeniu stron internetowych, grze na gitarze i pobijaniu rekordów Cialnego w The Beatles: Rock Band.
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Newsy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

    3 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #46 (14.02 – 21.02)

    1. Non pisze:

      Durango, Durango…
      Coś mi to mówi, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć co…

    2. Aki Evans pisze:

      yyy auto Dodge Durango ! To pewnie bedzie konsola do aut :D

    3. Non pisze:

      Przypomniałem sobie! Durango, rymuje się z Dorodango! Dlatego wydawało mi się znajome.

    Add Comment Register

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>