SingleShock Weekly #6

W obecnym tygodniu mam dla was trochę o Deus Ex: HR, ciekawy filmik z omawianego ostatnio RAGE, moje krótkie wrażenia z Bety GoW3, przyjemną wiadomość dla poszukujących pierwszej Alicji, MK Legacy epizod 2, Sanity Not Included jak i kolejną część konkursu (z uzasadnieniem wyboru pytań otwartych).

Deus Ex: HR sprawa podświetleń

W Dualshock Podcast #47 mówiliśmy o deweloperach Deus Ex:HR, i cóż to oni wymyślili w sprawie podświetleń. Jak widać wstawili opcję wyłączenia „ORANGE MODE”. Zapraszam do obejrzenia poniższego filmiku, gdzie mniej więcej w połowie mamy też nowy gameplay.

RAGE: Dead City

W nowym filmiku z RAGE możemy zauważyć jedno, będzie ciekawie. Miejmy nadzieje, że tak naprawdę będzie ta gra wyglądać,

Wrażenia z Bety Gears of War 3

Od poniedziałku walczę ramię w ramię ze znajomymi w Becie GoW3. Muszę powiedzieć, że wygląda o wiele lepiej, parząc już na same tekstury. Wszystko chodzi bardzo płynnie, i raczej nie możemy się spotkać z jakimikolwiek „przewagami poprzez drużynę hostującą”. W drugich Trybach Wojny przewaga hosta była przeogromna, dzięki Bogu widać, iż w trójcę mamy serwery dedykowane :) Patrząc pod kontem zdolności innych, czuje się trochę jakbym w większości grał przeciwko osobnikom, którzy ledwo co odłożyli GoW2. Trzeba się trochę podszkolić :) Poniżej przykładowy filmik z bety jaki udało mi się znaleźć.

http://www.youtube.com/watch?v=xOoh3w0ggZQ

Alicja razy 2.

Szukał może ktoś z was (poza Tobą grabczas, przecież razem szukaliśmy) pierwszej Alicji gdziekolwiek na świecie? Tak, trudno jest znaleźć American McGee’s Alice na jakichkolwiek serwisach aukcyjnych czy też sklepach internetowych. Nie lękajcie się, przy zakupie Alice Madness Returns otrzymujemy całkowicie za darmo pierszą grę pokręconego świata Alicji. Who’s happy now?!?!

Mortal Kombat Legacy Epizod nr 2

Tak jak obiecałem w 50-tym odcinku DualShock Podcast, wstawiam drugi epizod Mortal Kombat Legacy.

Sanity Not Included

W poprzednim tygodniu zabrakło nam SNI, jednakże wracają w tym tygodniu by z pełną bezczelnością na twarzach, a to wszystko dla naszej rozrywki :)
Przypominam, iż dane materiały video są przepełnione przekleństwami, przemocą i treściami erotycznymi.

Konkurs

Czas trwania konkursu: do ostatniego tygodnia kwietnia 2011. Zasady konkursu są następujące:

  1. Udział w konkursie mogą brać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy
  2. W każdym odcinku SingleShock Weekly (na końcu) znajdziemy pytania konkursowe z zakresu wiedzy o grach na komputery osobiste, jak i konsole, różne ciekawostki związane z rynkiem gier oraz nowych technologii.
  3. Na pytania odpowiadamy w komentarzach. Oczywiście podając numer pytania.
  4. Jeden użytkownik może odpowiedzieć tylko na 1 pytanie/zagadkę w tygodniu.
  5. Każda odpowiedź liczona jest tylko jeden raz, czyli jeśli na pierwsze pytanie któryś z uczestników odpowie poprawnie a po chwili następny użytkownik napisze taką samą odpowiedź na te same pytanie – liczy się odpowiedź osoby która pierwsza napisała komentarz.
    • Jeżeli jest zaznaczone pytanie jako: „pytanie otwarte” – to najlepsza odpowiedź zostanie wybrana przez ekipę DualShock Podcast. W takim przypadku nie liczą się punkty 4. oraz 5.
  6. Za każdą poprawną odpowiedź dany użytkownik otrzymuje 1 punkt
  7. Użytkownik z największa sumą punktów do ostatniego tygodnia kwietnia zostaje okrzyknięty zwycięzcą oraz zgarnia nagrodę główną.
  8. Nagrody zostaną wysłane Pocztą Polską na terenie kraju.

NAGRODY:
1-sze miejsce: Plecak Bosch, Pendrive 4GB Bosch (zapis 5mb odczyt: 20mb), Scyzoryk Victorinox Bosch, Kubek Bosch
2-gie miejsce: Pendrive 4GB Bosch (zapis 5mb odczyt: 20mb), Kubek Bosch
3-cie miejsce: Pendrive 4GB Bosch (zapis 5mb odczyt: 20mb)

Dalej szukamy sponsorów, co oznacza, że pula nagród może się znacznie powiększyć :)

Sponsorzy nagród:


Stan punktów:
Mroku: 6 punkt (pytanie #7 z SS3, pytanie #6 z SS4)
Abaddon: 5 punkty (pytanie #6 z SS2)
Rafcio PL: 4 punkty (pytanie #4 z SS2,#7 z SS5)
SzenlonGDY: 4 punkt
Gr00by: 3 punkt
Iroks: 2 punkt (pytanie #7 z SS4)
Monika85PL: 1 punkt
Toblakai: 1 punkt (pytanie #6 z SS3)
grabczas: 1 punkt

Uzasadnienia pytań otwartych:
#7 z SS5: Nadesłany film Rafcia odstaje na tle innych, bo po każdym oglądnięciu pojawia się typowe „szokłem”, reszta niestety poziomem nie dorównała, widzieliśmy lepsze.

Na aktualny tydzień, pytania wyglądają następująco:

PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ODPOWIEDZI!

1.W jakim tytule tak można oberwać?

2.Pytanie tylko dla orłów, z czego jest ten wycinek?

3.Z jakiej gry urwał się ten zielony beret?

4.W którym tytule zobaczymy takie sceny?

5.Skąd pochodzą te pixele?

6.Pytanie otwarte: Opisz Twoim zdaniem najlepszą produkcję INDIE, która jest już na rynku, lub ma się pojawić.

7.Pytanie otwarte: Prześlij najśmieszniejszy (Twój) screen z gry w jaką aktualnie grasz (może być zrobione telefonem komórkowym – użytkownicy konsol).

Informacje o CialnyGD

Zapalony Xbox’owiec, osobnik potrafiący „zmęczyć” 3 gitary GH w ciągu miesiąca, amatorski nauczyciel drifting’u AWD w Forzie3. Zawsze stara się wyszukiwać pozytywne aspekty każdej sytuacji. I jak to kiedyś ktoś powiedział: „Cialny, jesteś lepszy od Achievementa”
Ten wpis został opublikowany w kategorii SingleShock i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

27 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #6

  1. Grabczas pisze:

    5. Space Invaders

  2. Abaddon pisze:

    2-Hitman?

  3. Mroku pisze:

    4. Resident Evil: Operation Raccoon City

  4. CialnyGD pisze:

    Badon i Mroku, gratuluje :)
    grabczas, niestety nie…

  5. Iroks pisze:

    5. pong

  6. CialnyGD pisze:

    Doskonaly strzal Iroksie :)

  7. Abaddon pisze:

    Pytanie 7
    Jak już wiadomo Force Unleashed II było bardzo słabe lecz wielkie brawa dla kogoś kto wrzucił odniesienie do monkey island w taki fajny sposób.http://img828.imageshack.us/i/swfu.png/

  8. odin pisze:

    Sentyment… :) Ale to mało śmieszne jest, Paaaaniiieeee!

  9. Abaddon pisze:

    oj tam oj tam

  10. Zayl pisze:

    3. Czyżby Battlefield play4free ? (brzydka gra, fuuj)

  11. odin pisze:

    oj tak ;)

  12. CialnyGD pisze:

    Zayl, fajnie, że dołączyłeś do konkursu.
    Przypominam o pytaniach otwartych, i pierwszym pytaniu zamkniętym.

  13. Grabczas pisze:

    Kiedy będą podpowiedzi? ;(

  14. CialnyGD pisze:

    Jak zawsze w poniedzialek beda pojawiac soe podpowiedzi do nieodgadnietych pytan zamknoetych :)
    Przypominam jednak o pytaniach otwartych, na ktore moze odpowiedziec kazdy ;)

  15. Iroks pisze:

    Gratuitous Space Battles
    Strategia traktująca o zmaganiach kosmicznych flot. Jeżeli ktoś grał w SW Emipire at war, ten znajdzie tu podobieństwa. Rozgrywka toczy się na dwuwymiarowej płaszczyźnie, jednak nie jest to zwykła strategia, tutaj nie dowodzimy w trakcie bitwy okrętami. Naszą rolą jako gracza – dowódcy, jest nakreślenie ogólnych założeń taktycznych. Inaczej pisząc, kto z kim jak współpracuje, kto kiedy wchodzi do walki, kiedy się wycofuje i kogo wspiera. Możliwości jest sporo. Drugą naszą rolą, jest stworzenie naszej floty. Wybieramy kadłub, następnie zależnie od ilości miejsca, instalujemy na statku broń i moduły wspomagające. Każdy okręt, wymaga co najmniej jednego generatora energii i modułu załogi (nie dotyczy myśliwców). Jednak zajmują one dużo miejsca, częściowo, można temu zaradzić instalując jeden silniejszy generator, zamiast dwóch, lub załogę w głównej mierze, oprzeć na robotach. Kolejną kwestią, którą trzeba rozważyć przy tworzeniu floty, to dodatkowe systemy wspomagające. Czy tworzymy flotę uniwersalnych jednakowych statków, czy tworzymy hybrydę, gdzie do jednego okrętu głównego przydzielamy kilka wsparcia. A jest w czym wybierać, mamy jak na taką grę standardowe uzbrojenie rakiety, lasery, plazmę, ale też są cwańsze sposoby jak np. broń EMP (wyładowania uszkadzają elektronikę). Dalej, do wyboru mamy szereg osłon i pancerzy. Można wybrać np. między słabszymi osłonami, które szybciej się regenerują lub potężne osłony, które jednak po wchłonięciu obrażeń znikną całkowicie. Z ciekawostek, jest opcja uzbrojenia statku, w moduły hakujące, hangary dla myśliwców, działka do zestrzeliwania rakiet, lub system maskujący. Po wygraniu kilku potyczek, dostajemy walutę w grze, za którą kupujemy/wynajdujemy lepsze moduły, lub odblokowujemy dostęp do statków innej nacji. Ilość ich obecne wynosi, jeżeli dobrze liczę ze wszystkimi DLC to osiem. Sama walka jest bardzo widowiskowa, kamerę możemy przybliżać, do tego stopnia, że widzimy grupy myśliwców. Rozbłyski, wybuchy, i wyładowania, są zrealizowane bardzo efekciarsko. Muzyka w trakcie gry bardzo oddaje klimat rozgrywki (chociaż sam często włączałem marsz imperialny). Gra posiada listę scenariuszy, w których ścieramy się z flotami stworzonymi przez twórców, możemy spróbować zniszczyć flotę innego gracza, lub po ściągnięciu jednego z DLC rozegrać dosyć fajną kampanię. Jeżeli stworzymy flotę lub nawet pojedynczy statek możemy wysłać go na serwer twórców aby się podzielić naszą twórczością (coś podobnego jak było w Spore). Polecam tę pozycję wszystkim fanom strategii, których śmieszą te dzisiejsze propozycje, gdzie nie uwzględnia się nawet morale. Jedyna wada tej gry to cena (20 ojro za podstawkę, 4 DLC za 4,99 dodające nowe nacje i moduły i DLC dodający kampanię za 5,99 ), moim zdaniem za wysoka na produkcję, w którą owszem można długo grać, jednak przy dłuższych jednorazowych posiedzeniach, może szybko się znudzić. Gra dostępna z tego co wiem w naszym kraju tylko na Steam, więc bez karty kredytowej ani rusz. Jednak jest dostępne demko które świetnie pokazuje, co mamy dostępne w pełnej wersji, oraz czy spodoba nam się tego typu produkcja. Informacja dla oszukistów, działa tylko podstawka, więc najciekawszy tryb, kampania, trzeba zakupić.
    Wszelkie informacje, skiny, demo oraz trailer http://store.steampowered.com/sub/7803/

  16. CialnyGD pisze:

    Iroks. Rozwinales sie na te pytanie 6te, niezle. Postaraj sie nastepnym razem troche sciesnic Swa wypowiedz :)

    A teraz mala podpowiedz na pytanie 1sze: jest to gra sportowa ;)

  17. Grabczas pisze:

    O tak, dużo się dowiedziałem :P

  18. Iroks pisze:

    Pytanie było opisz, no to opisałem. :) Było dać trochę inaczej sformułowane pytanie, podaj nazwę gry i napisz kilka zdań co to jest. :)

  19. CialnyGD pisze:

    Iroks, jest dobrze, fajnie sie czytalo… Ja nie mowie ze za dlugo… Chodzi o to, ze nie kazdy tak sie rozpisze :)

    Grabczas, dodam jeszcze ze jest to tytul ktory jeszcze nie wyszedl :)

  20. odin pisze:

    Nic nie streszczaj Iroks, dobrze jest. Potrzeba takich ludzi :D

  21. Iroks pisze:

    O tym to mogę artykuł dopiero napisać :)

  22. Grabczas pisze:

    1. Supremacy MMA

  23. CialnyGD pisze:

    Brawo grabczas :)

  24. odin pisze:

    Napisz, napisz :D

  25. Iroks pisze:

    ale to nikogo raczej nie zainteresuje :D

  26. Grabczas pisze:

    Pisz kurde!

  27. Mroku pisze:

    6. Desktop Dungeons – gra jest dungeon crawlerem. Wcielamy się w niej w bohatera, jednej z ras (standard fantasy) i klas (także). Każda kombinacja ma swoje wady i zalety. naszym zadaniem jest oczyszczenie lochów z monstrów i zabicie bossa. Co ciekawe są one tworzone za każdym razem losowo (nawet do tego stopnia, że czasem nie jest możliwe ukończenie rozgrywki!). Grafika gry jest wykonana w stylu 8-bitowym, czyli mówiąc ogólnie jest paskudna, ale ma swój klimat. Poza krótką melodią na wejściu muzyki nie uświadczymy. Ciekawie przedstawia się rozgrywka, otóż całe lochy na początku skrywa MGŁA WOJNY, a my krok po kroku odkrywamy teren. I to dosłownie „krok po kroku”, bo szalone szarże kończą się gwałtowną śmiercią. Mechanika starcia z potworem wygląda w ten sposób, że po prostu „wchodzimy” na niego i tym sposobem zadajemy obrażenia (coś jak w Half Minute Hero na PSP), mamy też możliwość rzucania różnych czarów, ale trzeba najpierw znaleźć (postać maga ma tu ułatwione zadanie, bo widzi gdzie znajdują się one na mapie nawet z mgłą wojny, z koleji woj widzi lokalizację przeciwników znajdujących się na tym samym poziomie). Gra jest dość trudna, niezbędne jest tutaj planowanie kolejnych ruchów, czy też wybór którego stwora bijemy najpierw, które bóstwo bardziej opłaci się nam wyznawać itp. Kluczem do sukcesu jest wielokrotne powtarzanie lochów, ponieważ zebrane złoto nie przepada w przypadku porażki. Po jednorazowym przejściu lochy odblokowują się inne warianty gry, bardziej hardkorowe koksy, stwory i przedmioty do zakupienia. Gra jest naprawdę wciągająca, nawet pomimo częstych porażek dalej chce się próbować pokonać lochy i jego mieszkańców. DD można pobrać za darmo, póki co w wersji 0.151 – http://www.qcfdesign.com/?cat=20, ale gra jest przednia! Zapraszam!

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>