SingleShock Weekly #18


Omg omg omg, SingleShock jest pełnoletni!!! Co może oznaczać, iż w dzisiejszym SS’ie znajdziecie: deszczową piosenkę w wersji MK, multiplayerowe tryby Cartelowego konia (lol, ten dowcip nadal się trzyma), jeszcze więcej gameplay’u z DeusEx:HR, dowiemy się jak Tim Shafer stara się o dofinansowanie, zobaczymy demo Catherine a na koniec spojrzymy na genialne filmiki Freddiego Wong. Dodatkowo by uświetnić naszą „pełnoletniość” SingleShock’ową, w konkursie znajdzie się aż 18 pytań, tak osiemnaście:)

It’s Rainin’Man…

Mamy w naszej kolekcji DLC okresową wojowniczkę Skarlet, mamy również ślepego wojownika Kenshiego, teraz przyszedł czas na… deszczowego wojownika Rain’a. Tak jak narzekałem na brak dynamiki Kenshiego, tutaj Rain prezentuje się zupełnie inaczej, i jest to dobre.

Rain pojawi się 19stego lipca w cenie 400msp (5$) wraz z kolejną paczką kompatybilności dodającą znów dodatkowe skórki dla istniejących już postaci, kogo tym razem?
Dodatkowo dowiedziałem się od Grabczas’a, iż tzw. Mortal Kombat Season Pass jest exclusivem na konsolę Xbox360. Czyli wykupując cały zestaw czterech postaci płacimy 1200msp (15$), czyli ostatnia osoba, która jest jeszcze wielką niewiadomą (choć przypuszczenia wskazują na Tanye), będzie za darmo. Użytkownicy PS3 będą musieli zapłacić 5$ za każdą postać.

Koń of Juarez the Cartel – Multiplayer

Nasze zdanie na temat CoJ The Cartel znacie… przykro jest mi pisać o rodzimej produkcji w tak negatywnym aspekcie, lecz niestety rewelacji nie będzie. Aktualny trailer trybów multiplayerowych ponownie wskazuje na to, iż cudów nie mamy co oczekiwać… przyjrzyjcie się chociażby samochodom.

Deus Ex: Human Revolution… jeszcze więcej gameplayów!!

Deweloperzy chcą pograć, a dodatkowo pochwalić się tym jak im idzie. Nie wydaje się wam, iż przesyt tych Let’sPlay’ów z gry, która jeszcze nie wyszła jest delikatnym psuciem zabawy??

Mamy już 32 i pół minuty DeusEx’a za sobą… nadal zniecierpliwieni by położyć na nim Swoje łapki? Mam nadzieje, że tak :)

Tim Shafer potrzebuje dofinansowania…sprawa jest poważna.

Lecz czy aż tak bardzo poważna? Studio DoubleFine zawsze słynęło z ogromnej dawki humoru. Czy to w samej grze, czy też przy etapie produkcji, więc tutaj nie powinno być inaczej. W każdym bądź razie chodzi o nowy tytuł o zombie, oklepane już zombie nadal są przecież świetnym tematem na nową grę. Przekonajcie się sami jak Shafer przekonuje sponsora o Swoim nowym projekcie.

Ciekawe czy dojdzie do wydania tego tajemniczego tytułu.

Amerykanie otrzymali demo Catherine

Kiedyś tylko in JAPAN PS3, teraz również na Xbox’a, i na rynku… wyłącznie Amerykańskim :( Why?!?!?! Osoby posiadające konta amerykańskie XBL (czyli Ja) czy PSN mogą od tego tygodnia sprawdzić sobie demo Katarzyny. Dla całej reszty mam playthru z właśnie tego dema.

oraz część druga

Mi się niestety ten tytuł bardzo podoba, dlatego miejmy nadzieje, iż Catherine zostanie ciepło przyjęty przez rynek Amerykański, by Atlus zdecydował się wypuścić go też na rynek europejski.

Freddie Wong, czyli fenomen efektów specjalnych!

O Freddim słyszymy bardzo często… jego filmiki ukazują jak wiele można zrobić we własnym zakresie. Dla mnie jest to geniusz… zobaczymy czy po ukazanych filmikach się ze mną zgodzicie.

Medal of Honor Cat:

Miał?? Zaczynam się zastanawiać czy powinienem nadal ufać moim sierściuchom :/

The Crying PC Gamer

Czy ktoś się z tym nie zgodzi? Oczywiście nie tylko na PCtach, ale coraz częściej mamy z tym styczność.

One Shot ft. Eliza Dushku

Znani aktorzy? Nieźle, to oznacza prestiż!

Cereal Killer

Nigdy nie wkurzajcie typa, który ma problem z wybraniem płatków śniadaniowych!

Home, Alone

Freddie sam w domu… There’s like nothing to steal here.

Ok, chyba tyle wystarczy by was przekonać o tym, iż Freddie Wong wie co robi :)

Konkurs

Czas trwania konkursu: 10.06 – ostatni tydzień lipca 2011.

Stan punktów:
toblakai:9 punktów (pyt #6 z SS13,#6 i #7 z SS14, #6 z SS16)
Misiunia07: 7 punktów (pyt #7 z SS16, #7 z SS17)
Jaruto: 4 punkty (pyt #6 z SS15)
Grabczas: 3 punkty (pyt #7 z SS13)
SzenlonGDY: 2 punkty
Iroks: 1 punkt
Mroku: 1 punkt
Zayl: 1 punkt
Japa: 1 punkt

Uzasadnienia pytań otwartych:
#6 z SS13: Obrazek znaleziony przez Szenlona był najśmieszniejszy, lecz też można określić dane zdjęcie za najstraszniejszą rzecz jaką da się znaleźć w internecie – Szenlon, jeżeli oglądało to jakieś dziecko to wiedz, że normalne psychicznie one już nie będzie. Punkt za pytanie 6-te przyznajemy użytkownikowi toblakai. Realizm pełna klasa :)
#7 z SS13: Grabczas, nie tylko dlatego, że odpowiedział na pytanie 7-dme jako jedyny, lecz pomysł też jest bardzo ciekawy. Chciałbym móc tak pozwiedzać niemożliwe już do zwiedzania miejsca.
#6 z SS14: Toblakai, bezkonkurencyjnie… nikomu widać nie chciało się walczyć, a szkoda, bo temat całkiem ciekawy.
#7 z SS14: Toblakai, najlepszy scenariusz jak dotąd…
#6 z SS15: Jaruto, bardzo ciekawe podejście, szkoda, że nie miałeś konkurencji :)
#6 z SS16: Toblakai, chciałbym zobaczyć odpowiedzi na to pytanie :)
#7 z SS16: Misiunia07, wszyscy się chyba zgodzą, że takiej opowieści potrzebowaliśmy. Na pewno chcemy więcej Twoich odpowiedzi :)
#7 z SS17: Misiunia07, aż chciałoby się zagrać na takiej mapce. Poza tym, niestety nie miałaś konkurencji :(
Na aktualny tydzień, pytania wyglądają następująco:

PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ODPOWIEDZI!

DZIŚ MAMY 18sty SINGLESHOCK, WIĘC ZNAJDZIEMY AŻ 15ście PYTAŃ ZAMKNIĘTYCH ORAZ 3 PYTANIA OTWARTE! KAŻDY UŻYTKOWNIK MOŻE ODPOWIEDZIEĆ W TYM TYGODNIU NA 2 PYTANIA ZAMKNIĘTE, I JAK ZWYKLE NA KAŻDE PYTANIE OTWARTE!

1.Cóż to za gra?

2.W jakiej samochodówce pojeździmy takimi furami?

3.Czy ktoś z was jeszcze pamięta ten tytuł?

4.W jakiej grze nasz główny bohater jest w takiej sytuacji?

5.Jak nazywa się gra, w której mamy styczność z takimi mechami?

6.W jakim tytule była tak uśmiechnięta piłka?

7.Cóż to za kultowy klasyk?

8.Co to za gra?

9.To chyba jest zbyt oczywiste.

10.Przypominają się stare czasy? Tytuł pamietamy?

11.Gdzie musieliśmy się ukrywać przed takimi typkami?

12.Co to za klon God of War?

13.Klasyka gatunku. A tytuł tej gry to?

14.Kolejna samochodówka.Jak się nazywała?

15.Cóż to za nowoczesna gra?

16.Pytanie otwarte: Narysuj lub opisz nowy gadżet dla Batmana, którego nikt by się nie mógł spodziewać.

17.Pytanie otwarte: Zaproponuj nową mechanikę do shooterów FPS, której zawsze Ci brakowało, i nie rozumiesz dlaczego do tej pory się nie pojawiła.

18.Pytanie otwarte: Napisz skrócony scenariusz najciekawszego Survival Horroru jakiego moglibyśmy się spodziewać w tym lub następnym roku. Możecie opierać się przykładowo na projekcie Dark Death lub Silent Hill Downpour.

Informacje o CialnyGD

Zapalony Xbox’owiec, osobnik potrafiący „zmęczyć” 3 gitary GH w ciągu miesiąca, amatorski nauczyciel drifting’u AWD w Forzie3. Zawsze stara się wyszukiwać pozytywne aspekty każdej sytuacji. I jak to kiedyś ktoś powiedział: „Cialny, jesteś lepszy od Achievementa”
Ten wpis został opublikowany w kategorii SingleShock i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

45 odpowiedzi na „SingleShock Weekly #18

  1. Misiunia07 pisze:

    9.Cameron’s Avatar
    15.Tron:Evolution

  2. CialnyGD pisze:

    Dobrze, i dobrze :) Szybciutko tak w ogóle…Ledwo co SingleShock wychodzi a tu po paru minutach już pierwsze odpowiedzi… no to teraz zostały Ci pytania otwarte, aż trzy, no i reszta SingleShock’a do przeczytania, zobaczenia, skomentowania itd :)

  3. Misiunia07 pisze:

    Catherine to będzie maksymalnie pojechana gra :) Bajka o rogatym facecie, który w różowych gaciach i z jaśkiem pod pachą skacze po klockach w ramach rozwiązywania dylematów moralnych.

  4. Misiunia07 pisze:

    Jasne że szybciutko jak się cały dzień czeka :) Rzadko zdarza się żeby było tyle gier, które znam. Te stare tytuły to dla mnie makabrycznie żmudne szukanie po sieci. A już przeczytałam i obejrzałam całego SS :)

  5. Toblakai pisze:

    7. Fable

  6. Toblakai pisze:

    10. Super Frog

  7. CialnyGD pisze:

    Toblakai, 2x dobrze :)

  8. Iroks pisze:

    2. NFS Most Wanted
    3.Starsky & Hutch

  9. japa pisze:

    1. Bionic Commando
    4. No More Heroes

  10. odin pisze:

    Iroks i japa – gratulacje :D

  11. jaruto pisze:

    1. Bionic Comando
    2. Need For Speed Most Wanted
    3. Starsky & Hutch
    4: No More Heroes

    odin: Jaruto, proszę czytaj regulamin. Swoją drogą, na te pytania zostały już podane odpowiedzi.

  12. jaruto pisze:

    Spóźniłem się… no trudno :)

  13. Cline pisze:

    14: Gran Turismo

  14. jaruto pisze:

    ah! sry

  15. odin pisze:

    Próbuj dalej! Ale zauważ, że możesz umieścić 2 odpowiedzi na pytania zamknięte.
    Cline: niestety nie :(

  16. SzenlonGDY pisze:

    8. Dark Void

  17. SzenlonGDY pisze:

    14. Need for Speed: Most Wanted

  18. CialnyGD pisze:

    14ste zle Szenlon, ale 8 jak najbardziej si :)

  19. Iroks pisze:

    17 sensowny system leczenia bohatera który nie polega na piciu mikstur czy łykaniu aptecek a na opatrywaniu ran i 100% realistycznych hitboxach i efektach trafień postrzał w stope nie pobiegasz itd.

  20. SzenlonGDY pisze:

    13. Goblins Quest 3

  21. japa pisze:

    16. Bat-„washmakeup” do walki przeciwko Jokerowi ;)

    17. Sensowny i rozbudowany system uników np. nakurwianie salt

  22. SzenlonGDY pisze:

    16. Bat-a-watch. Super zegarek batmana z powiadomieniami w stylu „It’s time to kick your ass” :D Gadżet podnosiłby poziom przerażenia bandziorów do granic możliwości, do szczękościsku, do ściągnięcia jąderek, nawet do miotania się jak gdyby to sam szatan nim miotał :)

  23. CialnyGD pisze:

    Lol Iroks
    Szenlon, Goblins 3 it is :) 16ste niezle…. Pokusisz sie na obrazek do tego gadzetu?
    Japa, dobre koncepty, rozpisz sie na ich temat… A w 16stym jesli chcesz to tez zrob jakis obrazek :)
    A tak z innej beczki, pytanie nr 1 z 17stego SingleShocka, czyli ta reklama Audi w dziwnym miejscu to ” I am Alive”

  24. SzenlonGDY pisze:

    17. W FPS’ach zawsze brakowało mi mechaniki natychmiastowej eliminacji camperów. Jakiegoś widowiskowego rozjebania czaszki, albo czegoś podobnego. Bo nic nie jest tak wkurwiające jak siedzący w tym samym miejscu przez 15 minut debil, który tylko czeka na swoją szansę.

  25. Cline pisze:

    12: Devil May Cry ?

  26. CialnyGD pisze:

    Cline, niestety znowu pudło ;(

  27. SzenlonGDY pisze:

    16. Wiadomo, że batman kasę ma, dlatego jego bat-watch nie może być zwykły :) Batman ma własnego „Batrex’a” http://www.mediafire.com/imgbnc.php/37fc885d8050fb44d728bf30d2b47775f270f1486cb4c09487be4bf7056599416g.jpg

    Mam nadzieję, że zdjęcie się wczyta :)

  28. Iroks pisze:

    16 batsalta przedmiot zmusza przeciwników do ich nakurwiania bez opamiętania lub do jego wyłączenia dodatkowa opcja pozwala batmanowi doskonalić ich technikę

  29. Jaruto pisze:

    16. Bat-Steel Launcher: gadżet który potrafi wystrzelić stalową sieć podobną do rybackiej z obciążnikami na końcu tak aby hołota nie mogła się z niej wydostać i kiedy reszta gangu przestępczego zbliży się wystarczająco blisko Batman może w tym czasie bezprzewodowo aktywować drugą funkcję tego gadżetu czyli 120 voltów na kilka sekund przepływa przez sieć rażąc tego co się w niej znajduje i dodatkowo ci co dotkną ją dłonią automatycznie eliminuje ich z dalszej gry.
    Jest to potężny gadżet dlatego po użyciu go ponowne wykorzystanie trwa bardzo długo.

  30. Vallhalen pisze:

    6- Commander Keen :)

    Proszę o przekazanie mojego punktu Szenlonowi :) [ gdyż ja itak już sie w reozgrywce nie liczę:P] Pozdrawiam ^^

  31. CialnyGD pisze:

    yyyy…. Ok Vallhalen… ale wydaje mi się, iż czegoś takiego nie możemy zrobić… Szenlon już odpowiedział na 2 pytania zamknięte i bierze udział w pytaniach otwartych… Więc jeżeli nie chcesz dodać tego punktu na Swoje konto musimy odznaczyć odpowiedź, co oznacza też i dany punkt przepadnie… Możesz sam dołączyć się do zabawy, do końca konkursu zostały jeszcze 2 tygodnie, i znając życie nie obejdzie się bez bonusowych pytań.

  32. Vallhalen pisze:

    Okej zatem dołączę się :) „Nie możemy” Jak nie jak tak :D Przecież rządzicie :P

  33. CialnyGD pisze:

    Rządzimy, tak, ale działamy fair. Więc jesteś kolejnym uczestnikiem… Możesz odpowiedzieć jeszcze na jedno pytanie zamknięte (w tym tygodniu wyjątkowo na 2, a skoro na jedno już odpowiedziałeś zostało Ci jedno :P ), oraz na wszystkie 3 pytania otwarte.

  34. SzenlonGDY pisze:

    18. Wiem, że odpowiedź pewnie nie zostanie zaliczona, ponieważ takiego tytułu raczej nie możemy się w najbliższym czasie spodziewać, ale co tam :P Ja bym w coś takiego pograł. Chętnie zobaczyłbym moją ulubioną grę, czyli Half-Life w bardziej strasznej wersji. Gordon mógłby być „zawieszony” przez G-man’a gdzieś pomiędzy życiem a śmiercią, a czując, iż życie Alyx jest zagrożone musiałby wywalczyć swoją drogę do świata żywych :)
    Jak wiadomo G-man zawsze miał swoje plany odnośnie Freeman’a i tym razem nie byłoby inaczej. Krawaciarz wykorzystałby wszelkie środki aby tylko Gordon mu nie uciekł :D

    No to się rozmarzyłem.. ach :)

  35. swierq pisze:

    11. majin and the forsaken kingdom

    16.bron dla batmana – wybuchajaca beczka :)

  36. CialnyGD pisze:

    Swierq: Dobrze, ale rozwin troche Twoja wypowiedz odnosnie pytania 16steg. Pamietaj, iz mozesz odpowiedzoec tez na 17ste i 18ste, a dodatkowo na jeszcze jedno pytanie zamkniete (w tym odcinku wyjatkowo dwa ;) )

  37. CialnyGD pisze:

    OK, mamy już wtorek, więc czas na podpowiedzi:
    5.Myślałem, iż to będzie łatwe. Zajrzyjcie w poprzednie SingleShocki
    12.Tytuł stosunkowo nowy (2011), z walecznym rycerzem, gra wyłącznie na konsole PS3 oraz Xbox360, ocena GameSpot 6.5
    14.Gra multiplatformowa, gorąco przyjęta, lecz niestety hitem się nie stała, otrzymała średnią ocen 82% na metacritic, używa silnika Horizon, rok wydania 2010.

  38. SzenlonGDY pisze:

    Nadal ciężko odgadnąć :/

  39. CialnyGD pisze:

    No przeciez nie moze byc za latwo…a tak PS, juz odpowiedziales na Swoje pytania zamkniete ;P

  40. Toblakai pisze:

    16.
    Gadżet o niezwykle potężnej mocy. Jego siła jest tak duża, że może być wykorzystywany tylko po upływie dużego okresu czasu – wskaźnik ładującego się paska. Pasek naładowania tej broni jest odnawiany poprzez kumulowanie agresji i złości Batmana – można tego dokonywać poprzez np. brutalne pokonywanie przeciwników. Sam efekt działania broni wykorzystuje system budowania strachu w przeciwnikach, po jego uruchomieniu Batman uwalnia całą skumulowaną złość która oddziałuje na otaczających go przeciwników, efekt obszarowy z Nietoperkiem w środku.

    Koncepcyjny szkic działania gadżetu (jest on zaprojektowany jako nowa maska dla bohatera): http://gdziebymniebyl.cba.pl/the_eye.jpg

    Nazwa dla gadżetu to: The Ultimate Third Eye of Horror.

  41. CialnyGD pisze:

    Si Toblakai… :)
    Dziś macie czas do godziny 20stej, ponieważ pojawiło się więcej odpowiedzi, i redakcja musi wybrać zwycięzców pytań otwartych.

  42. Misiunia07 pisze:

    16. Gadżet dla Batmana : wężowa bransoleta, posiadająca kły jadowe, z których ulatnia się gaz rozweselający. Wrogowie potraktowani tym specyfikiem są bezsilni wobec Batmana, dodatkowo skompromitowani bo wiadomo, że ze śmiechu można zsikac się w majty.
    17.Mechanika gry w fpsach: zespół gestów i tekstów- tzw drwina, której można użyc podczas walki bezposredniej oraz możliwośc ustawienie szablonu wiadomości pokazjącej się na killcamie pokonannego przeciwnika.
    18. Scenariusz: Sławny pisarz, po tragicznej śmierci żony traci zdolnośc tworzenia. Zrozpaczony wyjeżdża do domku nad jeziorem, ich wspólnego ulubionego zakątka. Tam odkrywa, że przed smiercią jego żona była na tropie tajemnicy dotyczącej miasteczka, gdzie połozony jest ów domek letniskowy. Okazuje się, że dom jest nawiedzony, a mieszkańcy tworzą klan strzegący pilnie wstydliwego sekretu. Stając w obronnie ubogiej dziewczyny i jej dziecka pisarz zostaje uwikłany w historię sprzed stu lat, kiedy z przyczyn rasowych zamordowano czarnoskórą piosenkarkę i jej osmioletniego synka. Od tej pory, w każdej z rodzin imię jednego dziecka zaczyna się na literę K. Dzieci te są topione przez rodziców niejako w ofierze zamordowanej dziewczyny. Pisarz toczy walkę ze światem duchów, poczatkowo jedynie w koszmarach, które jednak stopniowo zaczynają wplatac się w świat realny i byc jego częścią. Nie tylko piasarz ale wszyscy mieszkańcy miasteczka żyja na granicy światów, jednak tylko on może wygrac walke ze złem. Musi pokonac rzesze mniej i bardziej realnych postaci. Dodatkowych atutem walki jest możliwośc przemieszczania sie pomiędzy swiatami, tym dzisiejszym i swiatem duchoów, światem przeszłości, gdzie pisarz spotyka także swoich przodków uwikłanych w tą potworną intrygę. Celem jest pokonanie klątwy i ocalenie małej dziewczynki, ostatniego ogniwa łancucha.

  43. Toblakai pisze:

    18.
    Cała gra rozgrywa się w obrębie jednego średniej wielkości miasta. Miasto stanowi z pozoru otwarte środowisko, w którym normalnie funkcjonują ludzie – zachowany jest upływ czasu, mieszkańcy posiadają swoją codzienną rutynę.

    Głównym bohaterem jest mężczyzna który na przestrzeni 4 ostatnich lat całkowicie wypadł z życia społecznego w swoim mieście. Z początku spędzał coraz więcej czasu zamknięty we własnym mieszkaniu aż ostatecznie przestał z niego wychodzić – oprócz sporadycznych kursów do sklepu po zaopatrzenie. Cały zamysł polega na tym, że gracz nie wie czemu tak dokładnie oddawał się główny bohater w zaciszu swojego domu – mamy o tym jedynie pewne mgliste pojęcie.

    Sama akcja rozpoczyna się, gdy protagonista wychodzi z domu w celu wykonania rutynowych zakupów. Już w tym momencie kierujemy jego poczynaniami w drodze do sklepu i z powrotem. Po drodze dowiadujemy się, co bohater myśli o otaczających go osobach i miejscach, które zna z dzieciństwa a jednak wydają mu się jakieś odmienne. W chwili, gdy mijamy zakręt przed naszym domem okazuje się, że znajduje się tam jedynie pusty plac. Protagonista jest zbity z tropu i zaczyna szukać swojego mieszkania podejrzewając, że zabłądził.

    Cały scenariusz opiera się na odnajdywaniu różnych lokacji związanych z życiem głównego bohatera i odkrywanie historii stojących za tymi miejscami. Poczynając od lekko zdziwaczałego i wyalienowanego głównego bohatera możemy poprowadzić jego „zdrowie psychiczne” w różnych kierunkach. Gra posiada wiele zakończeń w zależności od tego jak będziemy rozgrywać fabułę w poszczególnych lokacjach.

    Samo zdrowie psychiczne bohatera ma wpływ na wygląd środowiska. Jeżeli bohater będzie kształtowany na maniakalnego psychopatę ze skłonnościami do przemocy wtedy ulice miasta będą bardzie brudne, nieprzyjemne i przepełnione przemocą. Mamy również możliwość wpędzenia bohatera w schizofrenie, co spowoduje powolne zacieranie się granicy między tym co realne a tym co rzeczywiste.

    Sam wątek fabularny zmierza do odnalezienia swojego domu i dowiedzeniu się czym nasz bohater tak naprawdę zajmuje się w zaciszu swojego domu. W trakcie rozwoju wątku fabularnego to my kształtujemy to, kim jest nasz bohater i ostatecznie to co zobaczymy wewnątrz mieszkania będzie odbiciem naszych decyzji podjętych w trakcie gry.

    Dodam tylko, że sama gra byłaby niesamowicie złożona i posiadałaby mnóstwo wpływających na zakończenie wyborów. Cały zamysł polega na tym, aby gracz podejmując decyzję w trakcie gry – tylko trzeba się „wczuć” – mógł niejako w mieszkaniu zobaczyć coś co chociaż częściowo przedstawia jego samego.

  44. CialnyGD pisze:

    20:00 – czas na odpowiadanie sie skonczyl!! ;)

  45. CialnyGD pisze:

    No to chyba czas wyjawić nieodgadnięte pytania zamknięte:
    5. Trenched
    12. Kinghts Contract
    14. Blur

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>