Let’s Play: Hitman Blood Money, część: 5


Kolejny poniedziałek i… kolejny Let’s Play Hitman Blood Money. Krocząc w iście kruczy sposób przedstawiamy niemal epicką dynastie prób i starań. A wszystko to zrodzone w jakże przyjemnej atmosferze walki o możliwie jak najbardziej różnorodny sposób wykonania zadań. Jak będą wyglądać nasze zmagania tym razem? Sprawdźmy! Przewodnictwo w ilości prób i starań objął tym razem Bizon, jednak hańba ta została przemilczana ;)

Przejście Bizona:

Przejście odina:

Przejście Bladego:
Film usunięty przez blip.tv zanim udało się zrobić back-up

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Let's Play i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Let’s Play: Hitman Blood Money, część: 5

  1. Toblakai pisze:

    Wybornie Panowie, podejścia pełne niesamowitych zwrotów akcji. Bizonowi nie idzie, odin odkrywa szokujące fakty dotyczące monet, a Blady triumfuje. Czekam na kolejne nagrania.

    PS: Czy w tej misji jest ograniczenie czasowe? Ten motyw z podrąbaniem snajperki snajperowi mógłby być ciekawy, oczywiście jeżeli jest jakiś moment w którym on po nią sięga.

  2. odin pisze:

    Z tego co pamiętam nie ma. Blady testował to na własnej skórze.

  3. Blady pisze:

    Limit czasowy jest, jeśli nie zrobimy nic to nasz Pan Kruk ubije polityka. Jeśli ubijemy snajpera, a zostanie pani obserwator, to ona wbiegnie na platformę i zabije polityka nożem.
    Testowałem taką oto możliwość- W wyniku wielu kombinacji w końcu udało mi się zostawić snajpera samego, bez karabinu i obserwatorki – ten zapętla wtedy swoją zwykłą animację patrolu, nie zauważa braku karabinu, a platforma wiruje po ulicach bez postoju :)
    W Internecie znalazłem filmik, na którym koleś ukradł karabin tuż przed zabójstwem – w wersji na X360 snajper wychodzi wtedy z budynku schodami, napotykając niespodziewany błąd ze skryptem :)

  4. Toblakai pisze:

    Twórcy gry chyba nie przewidzieli po prostu rozwiązań typu „no kill”. Jakby nie patrzeć to jest płatny zabójca. Może w następnej części pojawią się takie możliwości.

  5. Cline pisze:

    Wprawdzie to odin jest najlepszy w hitmana ale blady jest jeszcze lepszy :> ale wolniejszy brak kondycji.

  6. phsx pisze:

    Bardzo lubię tą misję ale tak profesjonalnie wy tutaj to mi się nigdy chyba nie udało tego zrobić. Ogólnie ta część jest dosyć ciekawa, samo obserwowanie zachowań AI i ich reakcji na różne sytuacje daje sporo zabawy. No i duże zróżnicowanie sposobów wykonania każdej misji też jest genialną sprawą bo można grać i grać i nie nudzić się.

  7. jaruto pisze:

    To jest ogromna przyjemność na takie let’s playe patrzeć. Nie nudziłem się.

  8. odin pisze:

    :) Dzięki!

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>