Let’s Play: Hitman Blood Money, część: 1


Tym razem prześwietlamy Hitman Blood Money i mając na celu uniknięcie zbędnego grzebania, staramy się ukazać często mało znane i ciekawe sposoby pokonania kolejnych poziomów. Przed wami pierwsza odsłona naszej let’s playowej serii oraz tak naprawdę pierwsza misja w Hitmanie Blood Money. Miejmy nadzieję, że tak dla was, jak i dla nas zresztą oglądanie tego materiału będzie niezła rozrywką i pozwoli odświeżyć starą, acz wciąż wartą uwagi grę. Zapraszamy!

Przejście Bizona:

Przejście odina:

Przejście Bladego:

W przyszłości mogą pojawić się wersje nagrywane przez resztę załogi!

Informacje o odin

Staram się utrzymać stronę w jak najlepszej kondycji, oraz być lepszy w tym co robię. Interesuje się grami komputerowymi odkąd tylko dostałem Swój pierwszy komputer, a samym tworzeniem stron internetowych, treścią multimedialną, designem, od około 2003 roku. Tyle tytułem wstępu, na pewno napiszę więcej :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Let's Play i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

25 odpowiedzi na „Let’s Play: Hitman Blood Money, część: 1

  1. swierq pisze:

    super let’s play, już zapomniałem jaka to była fajna gierka ;)

  2. swierq pisze:

    proszę o misję w tej dzielnicy domków jednorodzinnych, gdzie można było się za śmiercionośnego klauna przebrać ;D

  3. Divi pisze:

    I takie Let’s Pleje się świetnie ogląda. Was dwóch gra w jedną misję w dwa różne sposoby, a Hitman jest do tego stworzony. Czekam na następne.

  4. kryspin013 pisze:

    Let’s Play z Hitmana jest zdecydowanie lepszy od Splinter Cell ;]

  5. Grabczas pisze:

    Odin ty nie widzisz czy jak? Masz jak wół początek drugiego akapitu: „Śledczy sugerują że narzędzie zbrodni to garota.” i tam dalej. Ftopa man ^^”

  6. Zayl pisze:

    Odin będzie teraz rzucał za ludźmi monetą i zaciągał ich w ciemne zakamarki :D
    Ach jak widzę te „piękne” AI to mi się łęzka w oku kręci.

  7. toblakai pisze:

    Fajna formuła tego Let’s Play’a. Odróżnia się dzięki temu od pozostałych edycji i zapewnia większą różnorodność. Numer z monetą był naprawdę zabawny :D I fajne jest to o czym wspomnieliście odnośnie „dozbrajania się” przeciwników gdy wasz pozionm wykrycia wzrasta – wydaje mi się, ze taki patent powinien być też w MGS’ach, bo tak to wystarczy Snejkiem się przyczaić na 2-3 minutki i strażnicy zapominają, że ich kumpel zszedł. Bloody well done.

  8. odin pisze:

    Nagrane mamy już parę odcinków do przodu i na pewno w którymś mówię, że w pierwszym nagraniu przeoczyłem informację w gazecie odnośnie narzędzia zbrodni – sorry. Co do AI, jeśli to jest pierwsze podejście do Hitmana, nikt nie będzie próbował robić podobnych rzeczy. Ja (nie)stety z Hitmanem jestem już nieźle zapoznany, więc staram się maksymalnie wykorzystać system aby też była różnorodność :)
    Oczekujcie następnego odcinka już w najbliższy poniedziałek.

  9. jaruto pisze:

    Splinter Cell Chaos Teory miał dozbrajanie przeciwników, kamizelki, chełmy itp.
    Czyli rozumiem, że Let’s play z Conviction porzucony? Jeśli tak to nagrajcie teraz Coopa z Chaos Theory, mój number one wśród skradanek coopowych na Pceta, zajebisty po prostu.

  10. Abaddon pisze:

    kończymy Conviction (zostały jeszcze 2 misje w co-opie) potem Resident Evil 5 jak wszystko się uda.W planach jest jeszcze jeden let’s play ale to niespodzianka.Chaos Theory na pewno będzie więc się nie martw.

  11. Divi pisze:

    A może spróbujecie zagrać w co-opa z Kane & Lynch?

  12. Bizon pisze:

    Hahaha – nikt o tym nie pomyśli raczej na serio, ale pogadamy ;)

  13. odin pisze:

    Ej, pomyśleliśmy na serio, kupiliśmy grę (za śmieszne pieniądze) i You know… Zresztą było w którymś z komentarzy.

  14. Bizon pisze:

    Co do przejścia Bladego – pomysł z rzuceniem tej miny tam był mój, ale nie wyszedł. Nie mniej wykonanie całkiem zacne ;)

  15. Divi pisze:

    Bizon – a co w tym takiego śmiesznego? ;]

  16. Bizon pisze:

    Bo Kane & Lynch to jest dość dziwaczna produkcja, która nie wyróżnia się niczym szczególnym prócz tego, że ma ten tryb kooperacji – takie przynajmniej mam odczucia po zapoznaniu się z opinią dziennikarzy i dostępnymi video-recenzjami.

  17. Divi pisze:

    Osobiście w coopa nie grałem (problemy z Games for Windows Live), ale raczej nadawałoby się to do przynajmniej jednego odcinka.

  18. Grabczas pisze:

    Czyli widać 3 różne style, Bizon ma swój (nie mam pomysłu na nazwę), Odin wszystko „przypadkiem” i Blady może fundować komedię xD Bez urazy ale śmiechu miałem co nie miara przy ostatnim przejściu. MOAR!!111 xD

  19. Abaddon pisze:

    Divi do jednego odcinka by się na pewno nadawało.

  20. Cline pisze:

    na tego 1 typa można się zaczaić jak idzie po kreskę na dole tylko trzeba trochę polatać za strojem strażnika.

  21. Cline pisze:

    i najlepiej wtedy użyć monety kiedy on wciąga te krechę wtedy podchodzi a ty go kasujesz i pakujesz do skrzyni.

  22. toblakai pisze:

    Motyw ze spopychaniem na śmierć u Bladego jest bezcenny :D

  23. Spik8 pisze:

    To może następnym razem co-op w swat 4 na czterech graczy.

  24. Bizon pisze:

    Są plany, są plany ;)

  25. Pingback: Dzień Hitmana | DualShock Podcast

Add Comment Register

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>